Pi@ Skrevet 2. mai 2006 #1081 Skrevet 2. mai 2006 Advarsel til gravide - overse denne, den er ikke personlig ment: Men jeg har begynt aa irritere meg noe saa grusomt hver gang jeg ser en gravid vagge nedover gaten eller handlende i butikken! Er vel bare misunnelse ute og gaar, men aldri foer har jeg blitt "sur" paa disse uskyldige, fremmede kvinnene med kulemager. Jeg proever aa ikke skule stygt paa dem, da, vil jo ikke vaere slem, egentlig! Er vel naturlig, men jeg skal jamen meg proeve aa slutte aa foele det slik. Kan jo bli slitsomt i lengden.... ← Det er helt naturlig Holly Hobbie vennen , men nå er dere i gang. Dere er PRØVERE og du har hatt EL. Tenk det er ikke mange månedene siden du var venter som meg, og ikke hadde EL.
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #1082 Skrevet 2. mai 2006 Det er helt naturlig Holly Hobbie vennen , men nå er dere i gang. Dere er PRØVERE og du har hatt EL. Tenk det er ikke mange månedene siden du var venter som meg, og ikke hadde EL. ← I know! Det er sant. Er vel saann mensen-reaksjon. Man blir jo litt skuffet naar den nettopp er kommet, men saa ser man raskt fremover igjen, heldigvis. Og ja - det er utrolig flott at jeg fikk EL av en halv clomidkur, det maa jeg ikke glemme! Skal ringe legekontoret senere i dag for aa hoere resulatet, selv om jeg vet jeg hadde EL.
Peony Skrevet 2. mai 2006 #1083 Skrevet 2. mai 2006 Husker godt hvordan det der var - tips: ligg unna IKEA Der pleier det å være opphoping av kulemager... Bedre lykke denne PP!
Holly Hobbie Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #1084 Skrevet 2. mai 2006 Husker godt hvordan det der var - tips: ligg unna IKEA Der pleier det å være opphoping av kulemager... Bedre lykke denne PP! ← Takk for godt raad, Peony! Pleier egentlig aa like Ikea baade jeg og T, for vi digger aa se babyer og smaabarn (uff, det hoertes litt teit ut! ), men akkurat i gaar var baade babyer og gravide saa kjipt aa se! Har bestemt meg for aa korte ned norgesoppholdet med to dager. Vil ikke risikere aa gaa glipp av el. I kveld kommer Jo, refleksologen min. Ellers maa jeg pakke. Skal ta to fly i morgen, har aldri proevd denne ruten foer: fra Edinburgh via Bergen med Wideroe, deretter SAS til Gardermoen. Ellers har jeg ikke saa mye nytt aa melde. Sto opp kl. fem i dag morges, saa jeg er rimelig soevnig. Har menssmerter og gleder meg til mensen er over! Tenk at jeg hadde en syklus paa 28 dager! Det er jo helt etter boken, det!
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2006 #1085 Skrevet 2. mai 2006 Tenk at jeg hadde en syklus paa 28 dager! Det er jo helt etter boken, det! ← Men bare det er jo kjempebra! Dette lover godt!
Saeria Skrevet 2. mai 2006 #1086 Skrevet 2. mai 2006 Høres ut som om dere har hatt det riktig idyllisk under foreldrebesøket. Mange flotte steder! :-D
Missbumblebee Skrevet 3. mai 2006 #1087 Skrevet 3. mai 2006 Heia! Håper norgesturen blir bra!! Skjønner godt at du korter ned turen for å være sikker på å treffe EL. (Og du, jeg skjønner veldig godt at det ikke alltid er like gøy å se gravide og babyer, var sånn en stund jeg også, særlig etter at jeg fikk PCOS diagnosen og trodde at ting ville ta årevis med prøverør og alt som var...)
Fjellrypa Skrevet 3. mai 2006 #1088 Skrevet 3. mai 2006 Skjønner godt at det er litt kjipt med gravide mager innimellom. Det tar på med prøving! Klarer dessuten fortsatt ikke å identifisere meg helt med "de gravide", så jeg føler meg ikke truffet i det hele tatt! Det høres lurt ut å kutte ned Norges-oppholdet litt. Det er utrolig surt med prøveperioder som går helt i vasken!
Holly Hobbie Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #1089 Skrevet 3. mai 2006 Da er jeg i Norge! Det var koe helt frem til flyplassen i dag morges, saa jeg trodde ikke jeg skulle rekke flyet til Bergen. Men ingen fare - flyet var blitt forsinket pg.a sterk vind over Nordsjoen... Jeg kjopte en concealer i taxfree'en, og da jeg skulle betale fant jeg ikke kortet mitt. Rett etterpaa ringte jeg derfor banken og kansellerte det. To minutter senere fant jeg kortet innerst i lommeboken. Typisk! Flyturen over til Bergen gikk fint. Men jeg fikk liten tid til neste fly, og var sistemann som steg ombord. Saa Boerge Brende paa flyet! Kjekk fyr, egentlig! Naa er jeg paa kontoret. Har akkurat endret returbilletten, men har ikke turt aa si fra til mine norske kolleger ennaa....Det skjer dessverre masse neste fredag, men jeg skal naa dra onsdag kveld...Uff. Sier noe uventet har kommet opp og maa dra tidligere pg.a det. Venter til i morgen... Takk for hilsener alle sammen!
Missbumblebee Skrevet 3. mai 2006 #1090 Skrevet 3. mai 2006 Da er jeg i Norge! Det var koe helt frem til flyplassen i dag morges, saa jeg trodde ikke jeg skulle rekke flyet til Bergen. Men ingen fare - flyet var blitt forsinket pg.a sterk vind over Nordsjoen... Jeg kjopte en concealer i taxfree'en, og da jeg skulle betale fant jeg ikke kortet mitt. Rett etterpaa ringte jeg derfor banken og kansellerte det. To minutter senere fant jeg kortet innerst i lommeboken. Typisk! Flyturen over til Bergen gikk fint. Men jeg fikk liten tid til neste fly, og var sistemann som steg ombord. Saa Boerge Brende paa flyet! Kjekk fyr, egentlig! Naa er jeg paa kontoret. Har akkurat endret returbilletten, men har ikke turt aa si fra til mine norske kolleger ennaa....Det skjer dessverre masse neste fredag, men jeg skal naa dra onsdag kveld...Uff. Sier noe uventet har kommet opp og maa dra tidligere pg.a det. Venter til i morgen... Takk for hilsener alle sammen! ← Ja, EL er jo nytt det! Må utnyttes til det fulle!!!
Holly Hobbie Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1092 Skrevet 4. mai 2006 hei Missbumblebee og Mrs Potter! Saa deilig det er i Oslo i dag! Nesten sommer, jo! Gaar i mammas nye tweeddrakt og foeler meg skikkelig Celine Midelfart! Har vaert paa en konferanse om norske banker i dag. Snart er det lunsj, og jeg har tenkt aa kjoepe meg en Fedonburger fra Burger King! Har kjoept slimloesende hostesaft i dag!
Pi@ Skrevet 4. mai 2006 #1093 Skrevet 4. mai 2006 for slimløsende hostesaft Hva er egentlig mer viktig enn EL for en prøver egentlig?? Så jeg synes du gjør rett i å dra hjem tidligere, spesielt siden du går på tabletter med masse bivirkninger.
Holly Hobbie Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1094 Skrevet 4. mai 2006 for slimløsende hostesaft Hva er egentlig mer viktig enn EL for en prøver egentlig?? Så jeg synes du gjør rett i å dra hjem tidligere, spesielt siden du går på tabletter med masse bivirkninger. ← Hyggelig at du skjoenner meg!! Vil jo ikke la denne pp gaa til spille, vi gaar jo tross alt til en spesialist privat, saa vi vil ikke gaa der lenger enn noedvendig heller! Var visst noen inne paa proeverforumet som var litt grumpy, men det er ikke saa noeye! Jeg liker aa styre, jeg!
Pi@ Skrevet 4. mai 2006 #1095 Skrevet 4. mai 2006 Jeg leste den tråden. Så vidt jeg så så er det personer som ikke er inne i dagboka di, og som ikke vet hva som ligger bak avgjørelsen din.
Fjellrypa Skrevet 4. mai 2006 #1096 Skrevet 4. mai 2006 Deilig i Oslo i dag, ja! Får bare lyst til å kjøpe meg en is og vandre rundt i gatene, jeg!
Holly Hobbie Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #1098 Skrevet 4. mai 2006 Takk for hilsener, jenter! Kjopte meg nye olabukser i lunsjen i dag! Maa alltid shoppe litt naar jeg er i Oslo... Men de satt saa fint, er ikke ofte jeg synes jeg kler bukser. Kjeder meg paa jobben i dag. Men bare noen timer igjen, saa er jeg outta here!
monja Skrevet 4. mai 2006 #1099 Skrevet 4. mai 2006 Så bra at syklusen din var helt etter boka da. Får tro det er den siste syklusen på 9 mnd nå da Krysser fingre for dere. Forøvrig ser det ut som om vi hadde dag 1 på samme da, så kanskje vi burde samkjørt denne mnd?
Arkana Skrevet 4. mai 2006 #1100 Skrevet 4. mai 2006 Velkommen til Norge. :-D Ja, vi har herlig vær i Oslo for tiden! 19 grader hos oss, og det er deilig at all sneen omsider er borte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå