Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Tusen takk for troest, Xavia! :klem: Ja, jeg ringer legen i dag og spoer. Evt. kanskje jeg kan faa en hastetime. Blir i skikkelig irritabelt humoer av aa ha det slik, og naa som foreldrene mine kommer og vi legger opp til en koselig helg med dem saa passer det ikke aa foele seg slik.

Tok forresten en test (selv om det kan vaere litt tidlig...) og den var negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, Holly :troest: , håper smertene ble bedre som du fikk sove i natt. Og det er ikke farlig å ta paracet i svangerskapet, jeg levde på dem i noen dager pga tannverk, fikk beskjed fra legen om at det bare var å ta det.

Men som flere andre har sagt, vi kommer til å vente spent neste mnd også dersom det ikke er noe på gang nå. Håper smertene gir seg og at du får kost deg meg foreldrene dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med negativ test, men jeg tror nok at det kan være for tidlig. Jeg testet neg dagen før IKM og pos på selve dagen, også har du de som først tester pos flere dager etter IKM. Så ingenting er utelukket inntil du får tanta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så leit med negativ test... Men så lenge det ikke er noen mens, så er det fortsatt håp!

Anyway: husk at dete var bare deres første reelle prøveperiode, og svært få lykkes i den. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Synd med negativ test!

Men det var sikkert bare altfor tidlig, og så lenge mensen ikke kommer er det jo håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd med negativ test, og ille at du føler deg så dårlig. Synes absolutt du skal ta en prat med legen, det er jo ikke meningen at du skal være sånn!

Når det gjelder testen, så er det vel ganske usikkert når IKM er, så det er fortsatt håp. Krysser fingrene for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med negativ test, men jeg tror nok at det kan være for tidlig. Jeg testet neg dagen før IKM og pos på selve dagen, også har du de som først tester pos flere dager etter IKM. Så ingenting er utelukket inntil du får tanta :)

Nei, det er sant! :)

Så leit med negativ test... Men så lenge det ikke er noen mens, så er det fortsatt håp!

Anyway: husk at dete var bare deres første reelle prøveperiode, og svært få lykkes i den. :klem:

Ja, det er lett aa miste perspektivet. Er jo rimelig sikker paa at jeg hadde el, og det er jo et stort skritt fremover! Jeg burde egentlig vaere veldig fornoeyd med det! :)

:klem: Innom å ønsker deg en fin fredag og ei god helg!

Takk, MissS, samme til deg! :klem:

:klem: Synd med negativ test!

Men det var sikkert bare altfor tidlig, og så lenge mensen ikke kommer er det jo håp!

:Nikke: Enig i det!

:troest:

Tusen takk!! :klem:

Synd med negativ test, og ille at du føler deg så dårlig. Synes absolutt du skal ta en prat med legen, det er jo ikke meningen at du skal være sånn!

Når det gjelder testen, så er det vel ganske usikkert når IKM er, så det er fortsatt håp. Krysser fingrene for deg! :klem:

Foerst og fremst - gratulerer masse til deg, Fjellrypa! :blomst: Fantastiske nyheter!!

Jeg har bestilt legetime hos spesialisten i dag, skal ta blodproeven der ogsaa, saa faar vi se hva han sier om smertene. Har tatt meg fri i dag, foeler meg ikke saerlig topp, men kanskje det hjelper aa slappe av litt. Naa skal jeg ta meg en dusj, pusle litt i huset og dra til legen etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Xavia her jeg!

Og ønsker deg riktig goood helg, HH! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha, jenter! :kose:

Naa er jeg paa vei til legen. Har faktisk ikke saa vondt lenger - er ikke det typisk? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa er jeg paa vei til legen. Har faktisk ikke saa vondt lenger - er ikke det typisk?  :ler:

Det er derfor man bør bestille legetime fort når det er noe, for da går alle vondter over!

Håper det gikk bra hos legen, og at du får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har vaert saa opptatt med besok at jeg ikke har faatt tid til kg foer naa - legebesoket gikk fint, legen tok en kjapp ul men fant ikke noe galt. Det var bare aa vente og se, sa han! :)

Har egentlig avfunnet meg med at det ikke klaffet denne syklusen, men skal teste paa tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så han sa ikke noe mer enn at det så fint ut....? Han sa ikke noe om at EL hadde funnet sted, eller om tykkelsen på slimhinnen?

Ja, ja, det ville vel vært for tidlig å se om det var noe som var befrukta inni der.

Men jeg sier det igjen: Ingen mens, fortsatt håp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...