Siam Skrevet 24. april 2006 #1001 Del Skrevet 24. april 2006 Det er lov å ha litt flaks også, da... Men det er greit å ikke gire seg altfor mye opp også, da kan man bli så skuffet. Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 24. april 2006 #1002 Del Skrevet 24. april 2006 Dette blir veldig spennende! Jeg hadde prøvd å holde meg med testingen til 13-14 dager etter EL hvis jeg var deg, men jeg vet det er vanskelig! Krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 Forfatter #1003 Del Skrevet 24. april 2006 Det er lov å ha litt flaks også, da... Men det er greit å ikke gire seg altfor mye opp også, da kan man bli så skuffet. Lykke til!!! ← Tusen takk, er saa koselig aa bli oensket lykke til! Dette blir veldig spennende! Jeg hadde prøvd å holde meg med testingen til 13-14 dager etter EL hvis jeg var deg, men jeg vet det er vanskelig! Krysser fingrene for dere ← Samme til deg, Peony - setter veldig pris paa fingerkryssing og slikt! Ja, jeg skal proeve aa ikke teste. Er sannsynligvis negativt uansett om jeg er gravid eller ikke. Er bare saa rart med saa masse symptomer. Har ikke funnet noe informasjon om at det kan vaere clomiden som gjoer pms verre - men man reagerer vel forskjellig paa medikamenter. Ellers i livet skjer det mye annet - vi planlegger helgen, for da kommer mamma og pappa! Skal se Mamma Mia paa mandag, paa loerdag skal vi paa restaurant (en noksaa ny, veldig bra restaurant), og ellers skal vi kanskje innom botanisk hage, en tur over til Fife og kanskje en sykkeltur til Cramond. Jeg maa bestille billetter til Norge ogsaa - dagen etter at mamma og pappa drar hjem, joiner jeg dem! Skal vaere der i en og en halv uke og jobbe. Naa skal vi ordne med restemiddag fra i gaar - lammestek, stuffing, salatpoteter og blomkaal, og kjempegod saus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 24. april 2006 #1004 Del Skrevet 24. april 2006 Restemiddag er ikke det værste man har! Når har du IKM, eller når regner du med å kunne teste? Som det ble sagt over her, det er lov (og mulig) å ha flaks! Som vi har blitt enige om tidligere: april er en bra måned for baby-laging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 25. april 2006 #1005 Del Skrevet 25. april 2006 Heia! Hvordan står det til der borte i dag? Tenkte jeg skulle skremme tanta litt jeg: Og sender litt babystøv i samme slengen: Håper dagen din blir superbra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. april 2006 Forfatter #1006 Del Skrevet 25. april 2006 Restemiddag er ikke det værste man har! Når har du IKM, eller når regner du med å kunne teste? Som det ble sagt over her, det er lov (og mulig) å ha flaks! Som vi har blitt enige om tidligere: april er en bra måned for baby-laging! ← Hei Fjellrypa! April er en bra maaned, ja! IKM er ca. en av de foerste dagene i mai. Umulig aa vite helt sikkert... Heia! Hvordan står det til der borte i dag? Tenkte jeg skulle skremme tanta litt jeg: Og sender litt babystøv i samme slengen: Håper dagen din blir superbra i dag! ← Takk for skremming og stoev, Missbumblebee! Vet ikke om det hjelper, men...er plutselig overbevist om at det er clomiden som spiller meg et puss og at mensen er rett rundt hjoernet. Uff. Er skikkelig trett i dag. Utsetter en kjedelig arbeidsoppgave og vil helst hjem og sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. april 2006 #1007 Del Skrevet 25. april 2006 En stoor oppmuntrings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. april 2006 Forfatter #1008 Del Skrevet 25. april 2006 En stoor oppmuntrings ← Tusen takk, Pi@, trenger en naa. En til deg ogsaa! Har saa utrolig vondt i magen. Har ligget og sovet litt, og siden jeg vaaknet har jeg hatt skikkelig vondt. Som jevne menskramper. Eller ikke akkurat menskramper - er litt hoeyre opp, under navlen og nedover, liksom. Uff, haaper ikke det betyr at jeg er blitt overstimulert av clomiden! Det skulle jo vaere umulig, med bare halv dose, men dette kan vel ikke vaere normalt hverken for graviditet eller pms? Naa lager T middag, skulle oenske han hadde startet litt foer, men...Han lager Sheperd's Pie, det er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 25. april 2006 #1009 Del Skrevet 25. april 2006 Å! Så lenge det er til begynnelsen av mai!!! Jeg krysser også fingre og tær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. april 2006 Forfatter #1010 Del Skrevet 25. april 2006 Å! Så lenge det er til begynnelsen av mai!!! Jeg krysser også fingre og tær. ← Tusen takk, Siam! 1. mai er paa mandag, har tenkt aa teste da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. april 2006 Forfatter #1011 Del Skrevet 25. april 2006 Naa var det folksomt her, gitt! Hei jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. april 2006 #1012 Del Skrevet 25. april 2006 Krysser fingrene for testing på mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. april 2006 #1013 Del Skrevet 25. april 2006 Heier på deg!!!! Satser på at 1. mai gir et + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 25. april 2006 #1014 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Innom med en til deg jeg! Håper vondtene gir seg, og at du får et stort og fint +1 mai. Endret 25. april 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. april 2006 Forfatter #1015 Del Skrevet 26. april 2006 Moro med saa mye besok! Takk for at dere stakk innom, Missbumblebee, iss og Monja! Fortsatt ved det samme her. Vondt i magen og livmoren, oemme, stoerre og "klumpete" bryster (sorry detaljene! ), og litt trett. Ikke saa rart jeg er trett, laa og vred meg til halv tolv (la oss kvart paa ti) og hadde vondt. Lurte paa om jeg skulle bestille meg en legetime, fikk plutselig for meg at jeg hadde forstoerret livmor pg.a overstimulering som foelge av clomiden, men naa er det ikke saa ille lenger. Au, forresten, der var smertene igjen...Har ikke tatt noen smertestillende, men det er bare av hensyn til det evt. lille froet som fester seg. Overstimuleringsteorien er vel uansett ikke saa aktuell, det hadde vel skjedd ved el, ikke flere dager etter. Dessuten er risikoen veldig liten ved bare halv dose clomid. Over til noe annet - fikk skryt igjen av sjefen for skrivingen min i dag! Han sa jeg skrev best av alle paa teamet! Som utlending er det koselig aa hoere at jeg har bra engelsk! Skal til fysioterapeuten i dag. Ellers maa jeg handle til foreldrebesok i dag. I morgen kveld tar jeg endelig opprydning - maa stoevsuge, rydde litt, toerke stoev. T hjelper ogsaa til, da! T skal forresten spandere Mamma Mia-billetter paa oss alle sammen. Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. april 2006 #1016 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg heier på festesmerter jeg... Ikke noe overstimulering her nei! Så gøy at sjefen din skrøt av deg da! Moro å få positive tilbakemeldinger sånn. Håper du får en finfin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. april 2006 #1017 Del Skrevet 26. april 2006 Her var det spennende tider inne! Krysser alt for positivt test snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. april 2006 #1018 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg synes det her er superspennende. Tenk nå er det bare 5 dager til du kan teste . *håpe håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #1019 Del Skrevet 26. april 2006 Åååå, det er så spennende! Gleder meg til du skal teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. april 2006 Forfatter #1020 Del Skrevet 26. april 2006 Hei jenter! Koselig at dere foelger med og er utaalmodige dere ogsaa! Har kjempelyst til aa teste, men jeg proever aa vente litt til. Har ikke saa kjempevondt i magen lenger, men det er akkurat som noe foregaar der konstant. Og puppene er oemme (og store! ) fremdeles. T bemerket i gaar kveld at de hadde vokst. Men han likte det han saa, da! Synes selv de ser saa mye "voksnere" ut. Jeg har alltid vaert veldig fornoeyd med dem, for de er ok str. (c-cup) men de henger ikke og "slenger." Akkurat det siste der kommer helt sikkert til aa forandre seg med tid og stunder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå