Saeria Skrevet 22. april 2006 #981 Del Skrevet 22. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. april 2006 Forfatter #982 Del Skrevet 22. april 2006 50 sider! Ikke verst! Poca: Jo, selvsagt er det Skarverennet! God helg til deg ogsaa, og takk for gode oensker! Saeria: Har nettopp sett paa dokumentaren Life Before Birth paa Channel 4, en utrolig fin dolumentar med bilder av et fosters utvikling. T og jeg har hatt en noksaa rolig dag. Jogget en tur i formiddag, deretter har jeg vasket badene og T vasket badegulvene. Saa har han drevet med togbanen sin, og jeg har ryddet i klaerne mine. Deretter en tur paa butikken, kotelettmiddag og altsaa fosterfilmen. Har skikkelige mensmurringer fra tid til annen, haaper ikke jeg faar mensen allerede naa. Og litt oemme pupper. Kjipe pms-symptomer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. april 2006 #983 Del Skrevet 22. april 2006 Har sett deg rundt omkring helt siden jeg kom til kg... Men nå fant jeg endelig veien inn i prøveboka di!! Er prøver fra neste mnd selv, etter en SA for to mnd siden.. Så jeg kjenner til prøvestyret!!! Og jakten etter EL da.. Håper det klaffer for dere nå!!! Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. april 2006 Forfatter #984 Del Skrevet 22. april 2006 Har sett deg rundt omkring helt siden jeg kom til kg... Men nå fant jeg endelig veien inn i prøveboka di!! Er prøver fra neste mnd selv, etter en SA for to mnd siden.. Så jeg kjenner til prøvestyret!!! Og jakten etter EL da.. Håper det klaffer for dere nå!!! Ha en fin kveld videre! ← Koselig at du tok deg en tur innom, iss! Lykke, lykke til naar dere begynner proeving igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. april 2006 Forfatter #985 Del Skrevet 23. april 2006 Har nytt en herlig dag i solskinn ute i det fri! Etter kirken dro vi paa sykkeltur med det nye nistepleddet og matpakke. Syklet til Cramond, en landsby med strand, og satt/laa paa stranden i nesten to timer. Saa paa alle hundene som folk gikk tur med. Artig! Og T fikk skikkelig sansen for schauzere og bedlington-terriere etter aa ha hilst paa to eksemplar! Jeg digger jo schnauzere saa det er midt i blinken! Han pleide aa si at smaa hunder manglet personlighet, men det har han naa offisielt trukket tilbake! Har ogsaa oevd litt paa piano i dag. Naa er planen aa rydde/stoevsuge litt. Skal ha en liten lammestek til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. april 2006 #986 Del Skrevet 23. april 2006 Kjipe pms-symptomer! ← Hvis det er pms symptomer da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. april 2006 Forfatter #987 Del Skrevet 23. april 2006 Hvis det er pms symptomer da.... ← Men det er vel uansett litt tidlig med noensomhelst symptomer, er det ikke? Hvis el var tidlig i forrige uke? :klø: I dag kjenner jeg forelopig ingenting, av en eller annen grunn! Har fortsatt oemme pupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. april 2006 #988 Del Skrevet 23. april 2006 Men det er vel uansett litt tidlig med noensomhelst symptomer, er det ikke? Hvis el var tidlig i forrige uke? :klø: ← Hmmm...jo da er det muligens litt tidlig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. april 2006 Forfatter #989 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg tror jeg er blitt litt solbrent jeg! I Skottland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. april 2006 #990 Del Skrevet 23. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. april 2006 #991 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg begynner mine pms symptomer ca en uke etter EL. Det kan jo være egget som har festa seg også da . Det tar vel mellom 7-10 dager hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg synes små hunder har kjempemasse personlighet, nesten mer enn store. Kunne tenkt meg en Jack Russel terrier med tid og stunder. Hørtes herlig ut med sykkeltur og strandtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2006 #992 Del Skrevet 23. april 2006 Det hørtes herlig ut med sykkeltur til stranden. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. april 2006 #993 Del Skrevet 23. april 2006 for 50 sider! for PMS symptomer som kanskje ikke er PMS likevel Åh, sykkeltur høres så herlig ut. Og iallefall muligheten til å bli solbrent i april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2006 #994 Del Skrevet 23. april 2006 med monja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. april 2006 #995 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg tror jeg er blitt litt solbrent jeg! I Skottland! ← Er det ikke deilig at våren kommer? Så spennende at du har fått positiv EL-test og at dere fikk inn masse med aktivitet i passende tidsrom. Håper det har klaffet allerede, men uansett betyr jo dette at dere er ordentlig i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 24. april 2006 #996 Del Skrevet 24. april 2006 I denne tråden er du etterlyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 Forfatter #997 Del Skrevet 24. april 2006 I denne tråden er du etterlyst ← Tusen takk for tipset! Naa har jeg slettet gamle meldinger til den store gullmedalje, saa da faar jeg kanskje en pm snart? *hint hint* til Phobia! Fikk ikke sove saa godt i natt, dvs. sovnet ganske sent. Ble plutselig lynirritert paa T fordi han ville ha aapent vindu og jeg var kald, og gikk resolutt ut av sengen og inn paa gjesterommet og la meg i gjestesengen! Hadde "mens"-smerter og laa og vred meg. Men ingen mens forelopig. Kanskje det er saann at man faar ekstra mensmurringer med clomid? Gleder meg allerede til neste helg, for da kommer mamma og pappa! til Sun Mei, Fjellrypa, Saeria, Monja, Pi@ og Iss for hopping mm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. april 2006 #998 Del Skrevet 24. april 2006 for ømme pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. april 2006 #999 Del Skrevet 24. april 2006 Heia! Så utrolig spennende tid fremover nå altså! Jeg sender så mye du vil ha av babystøv! Så koselig at du foreldrene dine snart kommer på besøk. Håper du får en fortreffelig flott uke, og at det ikke dukker opp så mye som antydning på noen mens, men heller masse andre symptomer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 Forfatter #1000 Del Skrevet 24. april 2006 Tusen takk for koselige hilsener, MissS og Missbumblebee Beklager at jeg ikke har vaert saa flink til aa besoke dagboeker i det siste. Har vaert og tatt blodproeve for aa sjekke om jeg hadde el. Har jo paa foelelsen at jeg hadde det, men det er greit aa faa det bekreftet. Har fortsatt livmorsmerter og oemme bryster. Blir saa skuffet om det bare er pms, men jeg maa nok belage meg paa det. Hadde vaert litt for mye flaks om vi fikk det til paa foerste forsok, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå