Missbumblebee Skrevet 19. april 2006 #961 Del Skrevet 19. april 2006 Helt enig i at det er maaaaange fine svømmere igjen av 38% av 98 millioner! Dessuten vet du, så trenger du ikke mer enn en! Skjønner veldig godt at du er bittelitt misunnelig på de som venter nr 4 helt uplanlagt, men sannsynligvis kommer du til å glemme det om ikke så lenge, og heller bare være gla for at ditt lille nurk (ja den ene lille svømmeren du trenger vet du. ) får et søskenbarn som ikke er så stor aldersforskjell på! Håper dere ikke får en alt for slitsom kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. april 2006 Forfatter #962 Del Skrevet 19. april 2006 Missbumblebee: Stooor for fine ord! Naa kommer snart Jo, min refleksolog, saa da er det bare aa slappe av! Blir koselig aa se henne igjen, hun er en kjempejente! So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2006 #963 Del Skrevet 19. april 2006 Å, spennende dager her! Så spennende at du antageligvis har eggløsning. Nå er det nok ikke lenge før den sitter som den skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. april 2006 Forfatter #964 Del Skrevet 20. april 2006 Å, spennende dager her! Så spennende at du antageligvis har eggløsning. Nå er det nok ikke lenge før den sitter som den skal! ← Hei Xavia! Ja, det er spennende. Er saa rart egentlig - for foerste gang foeler jeg at vi har en reell sjanse! Ts bror var hos oss og overnattet i gaar. Vi spiste chicken satay med thai-wokede groennsaker, villris og basmatiris. Han gjentok at maten var nydelig saa mange ganger at jeg ble nesten litt flau. Var godt altsaa, men SAA fantastisk var det vel ikke! Han er veldig hoeflig, da! Han sa at konen hans, altsaa min svigerinne, hadde sagt at hun beundret meg! Hvordan da, hadde han spurt. Jo, det var fordi jeg var saa "feisty" og turte aa sette foten ned naar det trengtes ovenfor T! T er veldig entusiastisk, og noen ganger trenger han jo aa jekkes litt ned! Broren til T er forresten veldig kjekk! De lignet saann paa hverandre i gaar da de kom inn doeren, begge kledd i nesten like dresser. Men jeg skal holde meg til min egen mann, altsaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 20. april 2006 #965 Del Skrevet 20. april 2006 Krysser fingre for deg og neste eggløsning, Holly! :klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. april 2006 Forfatter #966 Del Skrevet 20. april 2006 Krysser fingre for deg og neste eggløsning, Holly! :klem ← Tusen takk! Jeg haaper jo at vi traff denne eggeloesningen jeg da! Men neste gang er heller ikke aa forakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. april 2006 #967 Del Skrevet 20. april 2006 Broren til T er forresten veldig kjekk! De lignet saann paa hverandre i gaar da de kom inn doeren, begge kledd i nesten like dresser. Men jeg skal holde meg til min egen mann, altsaa! ← :grine2: Han er sikkert kjekk fordi han likner på mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. april 2006 Forfatter #968 Del Skrevet 20. april 2006 :grine2: Han er sikkert kjekk fordi han likner på mannen din ← Men han ER kjekk, altsaa, det synes hvertfall de som har sett ham! Lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. april 2006 #969 Del Skrevet 20. april 2006 Sender mange egg og babystøv din vei... (((((((egg)))))) (((((((støv))))))) (((((((egg))))))) (((((((støv))))))) Håper det klaffer nå!!! *tvi tvi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. april 2006 #970 Del Skrevet 20. april 2006 Så godt å få en slik tilbakemelding da, Holly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. april 2006 Forfatter #971 Del Skrevet 21. april 2006 Foeler virkelig noe er paa gang denne maaneden! Men jeg vet jo at det er vanlig aa ha saanne foelelser naar man proever....Saa jeg proever aa ikke ha for hoeye forhaapninger. Spanande.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. april 2006 #972 Del Skrevet 21. april 2006 Så spennende Holly. Krysser fingre for full klaff denne EL Hvordan er formen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. april 2006 #973 Del Skrevet 21. april 2006 Når er el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. april 2006 Forfatter #974 Del Skrevet 21. april 2006 Så spennende Holly. Krysser fingre for full klaff denne EL Hvordan er formen forresten? ← Tusen takk! Formen er bra - hadde skikkelig vondt i fotsaalene i gaar, men det er bedre i dag. Merkelige greier. God bedring til deg, forresten! Når er el? ← Hei MissS! EL har vaert, fikk positiv el-test tirsdag morgen! Saa da haaper jeg vi siktet godt nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. april 2006 Forfatter #975 Del Skrevet 21. april 2006 Snakket akkurat med Jo, refleksologen min, og hun mente smertene i fotsaalene mine var pg.a en oere/halsinfeksjon som var flyttet fra hals/orene til foettene mine! Hadde jo vondt i halsen foer refleksologitimen, saa det stemmer nok. Er visst en slags energiblokkering. Merkelige greier! Skal proeve aa massere der det gjoer vondt, ellers kunne infeksjonen gaa tilbake til oerene, visst! Og det vil jeg jo ikke! Fint lite som skjer i dag. Merker godt at det er fridag...jeg mener fredag! Skal ta meg en tur ut i det graa i lunsjen. I kveld skal T ut med jobben. Jeg skal kose meg med Friends. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. april 2006 #976 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg surrer litt jeg amma. Mente egentlig når IKM var... Surrer litt i uttrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. april 2006 #977 Del Skrevet 21. april 2006 God helg HH-vennen. Friends er bare så morsomt. Har sett episodene mange ganger, men det er like morsomt hver gang. Får tro den rare følelsen er begynnelsen på en liten spire, men du må ikke bli helt symptom-gal nå . Det er veldig fort gjort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. april 2006 Forfatter #978 Del Skrevet 21. april 2006 Får tro den rare følelsen er begynnelsen på en liten spire, men du må ikke bli helt symptom-gal nå . Det er veldig fort gjort.... ← Ja, jeg vet det er fort gjort! Uff, maa proeve aa holde bena paa jorden. Kan like gjerne vaere pms-symptomer jeg har - har litt oemme pupper, men som sagt, det burde jeg ikke legge altfor mye i. Snakket nettopp med pappa. Koselig. Han skulle egentlig gaa det rennet i morgen (er det ikke Birkebeiner'n det heter?), men var blitt forkjolet og blir hjemme med vofs. Mamma er avgaarde med to venninner og skal gaa med dem. Har ryddet i kosmetikk- og toalettsakene mine, og kastet unna en pose med gammelt skrot. Deilig. Ellers foeler jeg meg litt forkjoelesaktig, saa jeg tror jeg skal legge meg snart! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. april 2006 #979 Del Skrevet 21. april 2006 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 22. april 2006 #980 Del Skrevet 22. april 2006 (er det ikke Birkebeiner'n det heter Skarverennet kanskje? Det går i dag oppe ved Geilo. Beundrer de som legger ut på sånne langturer. Jeg holder meg til en liten runde på flat mark med sekken full av kakao og sjokolade Tror nok ikke dere klarte å bomme på el, dere har jo vært så flike og iherdige mens du hadde positive el-tester! Håper det blir en liten en av det, hadde vært gøy å klare det på første forsøk da! Håper du holder deg frisk og får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå