Missbumblebee Skrevet 7. april 2006 #901 Del Skrevet 7. april 2006 :hoppe: Så flott at du endelig er igang og at cysten er borte-vekk! Sånn skal det være! En flott begynnelse på påsken for deg vil jeg tro! Stooooor klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. april 2006 #902 Del Skrevet 7. april 2006 Så bra at cysten er borte! Og så snille svigerforeldre som vil betale for behandlingen. De heier nok på dere også, og ønsker seg (flere) barnebarn. Og så første clomid-tablett også, her går det unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. april 2006 #903 Del Skrevet 8. april 2006 God morgen!! Håper du får en finfin dag og helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. april 2006 Forfatter #904 Del Skrevet 8. april 2006 Tusen takk, Missbumblebee! (visste du forresten at humlen er Irlands farligste dyr? ) Er nettopp tilbake fra joggetur! Det er foerste gang paa leeenge, og det gikk overraskende bra! Tok foerst en runde i nabolaget og saa ut paa moloen og tilbake - og moloen er 1 engelsk mil lang, dvs. 1.6 km, frem og tilbake, saa det tok neoyaktig 30 minutter. Stoppet ikke en eneste gang og klarte aa jogge hele veien! Er veldig stolt av meg selv naa! Og det er T ogsaa - saa det blir nok flere joggeturer fremover! Dag 2 paa clomid. Skal ta tabletten i ettermiddag. Leste at ekstra c-vitamin kan gjoere clomid mer effektiv, saa jeg har tatt en ekstra tablett. Ellers skal jeg pakke litt og rydde litt i huset. Slappe av paa sofaen med en bok, kanskje. Skal ut og spise allerede kl. halv seks, saa begynner konserten kl. 7, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. april 2006 Forfatter #905 Del Skrevet 8. april 2006 Så bra at cysten er borte! Og så snille svigerforeldre som vil betale for behandlingen. De heier nok på dere også, og ønsker seg (flere) barnebarn. Og så første clomid-tablett også, her går det unna! ← Ja, de er litt graadige! Som om syv ikke er nok!! Neida. Uansett - jeg har gitt T beskjed om aa ikke si saa altfor mye om hvor vi er i prosessen - det blir litt for personlig og da foeler jeg at det liksom blir et press paa oss til aa "levere". Blir mye bedre aa kunne ringe opp en dag om noen maaneder, eller sende et brev, og fortelle en god nyhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 8. april 2006 #906 Del Skrevet 8. april 2006 Gratulerer!!! Så bra at cysten er borte - håper det klaffer for dere snart da. Hos oss er det også gledelige nyheter - Berilac har fått innkalling til intervju i P4, så vi krysser fingrene for at det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. april 2006 #907 Del Skrevet 8. april 2006 Så bra at cysten er borte Håper dere koser dere masse masse i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 9. april 2006 #908 Del Skrevet 9. april 2006 Går det bra med pillespiseren? Noen bivirkninger så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 9. april 2006 #909 Del Skrevet 9. april 2006 Hei Så gøy å se att dere prøver!!Ønsker dere lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. april 2006 #910 Del Skrevet 9. april 2006 Tusen takk, Missbumblebee! (visste du forresten at humlen er Irlands farligste dyr? ) Er nettopp tilbake fra joggetur! Det er foerste gang paa leeenge, og det gikk overraskende bra! Tok foerst en runde i nabolaget og saa ut paa moloen og tilbake - og moloen er 1 engelsk mil lang, dvs. 1.6 km, frem og tilbake, saa det tok neoyaktig 30 minutter. Stoppet ikke en eneste gang og klarte aa jogge hele veien! Er veldig stolt av meg selv naa! Og det er T ogsaa - saa det blir nok flere joggeturer fremover! Dag 2 paa clomid. Skal ta tabletten i ettermiddag. Leste at ekstra c-vitamin kan gjoere clomid mer effektiv, saa jeg har tatt en ekstra tablett. Ellers skal jeg pakke litt og rydde litt i huset. Slappe av paa sofaen med en bok, kanskje. Skal ut og spise allerede kl. halv seks, saa begynner konserten kl. 7, tror jeg. ← Høh?! Jeg er da ikke farlig! Hehe, eller kanskje jeg er det uten å vite det? Ha en finfin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. april 2006 #911 Del Skrevet 9. april 2006 Så flott at cysten er borte! Da håper jeg på full klaff om ikke så alt for lenge. Ha en riktig fin påske, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 9. april 2006 #912 Del Skrevet 9. april 2006 Så snilt av svigers at de vil betale for behandlingen! Go for it! Håper du får en riktig god påske med familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. april 2006 Forfatter #913 Del Skrevet 9. april 2006 Går det bra med pillespiseren? Noen bivirkninger så langt? ← Merker ingen bivirkninger saa langt! Hei Så gøy å se att dere prøver!!Ønsker dere lykke til! ← Tusen takk, Jens! :-D Høh?! Jeg er da ikke farlig! Hehe, eller kanskje jeg er det uten å vite det? Ha en finfin søndag!! ← Noe sier meg at det er trygt aa dra til Irland! Så flott at cysten er borte! Da håper jeg på full klaff om ikke så alt for lenge. Ha en riktig fin påske, vennen. ← God påske til deg også!! Så snilt av svigers at de vil betale for behandlingen! Go for it! Håper du får en riktig god påske med familien! ← Tusen takk! Så var jeg hjemme i gode, gamle Norge for en liten stund. Pappa møtte meg på flyplassen og ga meg bilnøklene og sa jeg kunne kjøre hjem! Har aldri kjørt i Norge før, så jeg ble litt nervøs! Men det gikk strålende! Så da kjører jeg og henter T på torsdag i mammas bil! Koselig å se bror 1 igjen, og mamma og pappa og vofs. Spiste nydelig kyllingmiddag med basilikumsorbet til dessert. Mmmm.... Mamma sa noe litt dumt under middagen - at hun trodde vi aldri kom til å flytte til Norge hvis vi venter så mye som fem år... Uff, jeg ble så usikker da hun sa det! Tenk om hun har rett! Hun mente vi kom til å gro fast der borte og at det ville bli vanskelig å starte på nytt her etter så lang tid. Dum som jeg var konfronterte jeg T med det på telefonen. Han sa han ikke kunne spå og at vi måtte "go with the flow". Jo da. Fikk bare litt angst. Og han ble skuffet fordi jeg tenker på det.... Håper vi blir bedre venner igjen i morgen! Og forresten: dag 3 med clomid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. april 2006 #914 Del Skrevet 10. april 2006 Selv om dere venter noen år, så skal dere ikke se bort fra at dere flytter hit. Klart det ikke er bare bare å starte på nytt, men det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. april 2006 Forfatter #915 Del Skrevet 10. april 2006 Dag 4 med clomid. Fikk ikke sove saa godt i natt - laa og vred meg selv om jeg var helt kake. laa og tenkte paa samtalen med T. Foelte meg ganske varm ogsaa - en bivirkning av clomiden? Stakkars T hadde visst heller ikke faatt sove saa godt. Han sendte meg en laaaang mail med avsendingstidspunkt kl. 4 i dag morges. Han hadde hatt et ekkelt mareritt og ikke faatt sove etterpaa. Stakkars gutten min! Vi er perlevenner igjen, saa det var nok bare litt separasjonsangst og tretthet som gjorde ting litt dumme i gaar kveld. Naa er svigers offisielt invitert til mine foreldre i sommer, de skal vaere med paa hytta i en uke. T og jeg er der ogsaa da. Blir koselig. Uff, naa fikk jeg skikkelig mageknip! Har nettopp spist eggnudler med biff og groennsaker fra Deli de Luca og en sjokolademelk med lite sukker. Jeg KAN bare ikke bli syk naa!! Tror det blir rett i seng naar jeg kommer hjem. Ellers var jeg paa Steen & Stroem i sted, og kjoepte meg en oeyenskyggepalett med mange farger og to par oeredobber for et gavekort jeg hadde liggende. Om to timer drar jeg hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 10. april 2006 #916 Del Skrevet 10. april 2006 Velkommen hjem! Håper formen bedres raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. april 2006 Forfatter #917 Del Skrevet 10. april 2006 Selv om dere venter noen år, så skal dere ikke se bort fra at dere flytter hit. Klart det ikke er bare bare å starte på nytt, men det ordner seg. ← Saa deg visst ikke, jeg! Jo, jeg tror vi kommer til aa flytte en dag. Han skjoenner jo at det blir lettere for meg aa jobbe og koseligere aa bo naermere foreldrene mine etc. Men naa er det Ts karriere som er i fokus - han vil klatre saa hoeyt han kan paa karrierestigen og se hva han duger til! Samt tjene penger for fremtiden, hvis han evt. setter opp eget firma i Norge. En til deg ogsaa for koselige ord! Velkommen hjem! Håper formen bedres raskt! ← Tusen takk, Peony! Foeler meg litt bedre. Er nok ikke vant til norsk bakterieflora! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. april 2006 #918 Del Skrevet 10. april 2006 Godt at du og T ble venner igjen . Det går an å krangle litt av og til når det blir bra etterpå. Sjølom det er fryktelig når det står på . Det var en kort tur til Norge du hadde. Du har kanskje skrevet det før, men er T fra Skottland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. april 2006 #919 Del Skrevet 10. april 2006 Hei snuppelupp! Det foregår mye i livene deres altså! Helt spennende å følge med på syns jeg! Hva jobber mannen din med? Tror ikke det er så ille å flytte tilbake til Norge jeg, selv om det går noen år. Det er en omveltning å flytte uansett hvor det er hen. Og så så spennende det er med clomiden! Nå skal det verpes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. april 2006 #920 Del Skrevet 10. april 2006 Og forresten.... Påskeklem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå