Holly Hobbie Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #661 Del Skrevet 17. mars 2006 Naa kan jeg se min kjaere hver gang jeg har skrevet et innlegg! I fredelig positur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. mars 2006 #662 Del Skrevet 17. mars 2006 Du var kjempefin som brud Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. mars 2006 #663 Del Skrevet 17. mars 2006 God helg,Popelka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #664 Del Skrevet 17. mars 2006 Du var kjempefin som brud Ha en god helg ← Tusen takk, Pi@! God helg,Popelka! ← Likewise! Tilbake fra lunsj. Moette T og spise en salat i Princes Street Gardens i straalende sol. Han tok svoemmeproeven ( :kgblunk: ) i dag morges og hadde vaert litt flau, stakkar. Tror han synes det var greit aa faa det overstaatt! Var innom Gap og kjoepte meg en kortermet, hvit bluse paa salg og to cardiganer, en i lyserosa og en i svart. Ble litt dyrt, men... Er litt irritert over at jeg ikke gaar ned i vekt selv om jeg spiser mindre og sunnere. Trener jo ogsaa. Hvis jeg ikke har gaatt ned en kilo innen soendag begynner jeg aa lure...Skal uansett spoerre om legen kan teste om jeg er insulinresistent. Har lest at veldig mange med pcos er det, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. mars 2006 #665 Del Skrevet 17. mars 2006 Er litt irritert over at jeg ikke gaar ned i vekt selv om jeg spiser mindre og sunnere. Trener jo ogsaa. Hvis jeg ikke har gaatt ned en kilo innen soendag begynner jeg aa lure...Skal uansett spoerre om legen kan teste om jeg er insulinresistent. Har lest at veldig mange med pcos er det, nemlig. ← Synes ikke du skal bekymre deg over at du ikke går ned i vekt jeg... Når man begynner å trene vil du få mer muskler og muskler er tyngre enn fett. Kort fortalt så vil den vekta du tidligere hadde som fett nå være som muskler. Det er helt vanlig å ikke gå ned noe i vekt eller faktisk gå opp i vekt når man begynner å trene . Du har jo sjøl tidligere sagt at du følte deg tynnere rundt livet og fastere i fisken . Fokuser heller på det du enn å tenke på hvor mang kg du veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. mars 2006 #666 Del Skrevet 17. mars 2006 Muskler veier mer enn fett, det er nok derfor du ikke har gått ned. Bruk heller målebånd! Ønsker deg ei flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 17. mars 2006 #667 Del Skrevet 17. mars 2006 Er litt irritert over at jeg ikke gaar ned i vekt selv om jeg spiser mindre og sunnere. Trener jo ogsaa. Hvis jeg ikke har gaatt ned en kilo innen soendag begynner jeg aa lure...Skal uansett spoerre om legen kan teste om jeg er insulinresistent. Har lest at veldig mange med pcos er det, nemlig. ← Ta fram målebåndet du, så ser du nok raskt forskjell! Så morsomt å se bryllupsbildene dine. Dere var kjempefine, og jeg likte kjolen veldig godt. Elegant! Er hunden i signaturen deres, forresten? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. mars 2006 #668 Del Skrevet 17. mars 2006 Så fin du var som brud! Har du en fin helg? Sender deg masse babystøv!! ************* Håper det klaffer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. mars 2006 #669 Del Skrevet 17. mars 2006 God helg! Og lykke til med prøvingen, håper det klaffer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. mars 2006 #670 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) For noen nydelige bryllupsbilder! :-D Endret 18. mars 2006 av KATTAstrofe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 18. mars 2006 #671 Del Skrevet 18. mars 2006 Så fine bilder fra bryllupet! Riktig god helg, Popelka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. mars 2006 #672 Del Skrevet 18. mars 2006 Håper du koser deg i helgen, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. mars 2006 #673 Del Skrevet 18. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #674 Del Skrevet 18. mars 2006 Synes ikke du skal bekymre deg over at du ikke går ned i vekt jeg... Når man begynner å trene vil du få mer muskler og muskler er tyngre enn fett. Kort fortalt så vil den vekta du tidligere hadde som fett nå være som muskler. Det er helt vanlig å ikke gå ned noe i vekt eller faktisk gå opp i vekt når man begynner å trene . Du har jo sjøl tidligere sagt at du følte deg tynnere rundt livet og fastere i fisken . Fokuser heller på det du enn å tenke på hvor mang kg du veier. ← Skal proeve det! *klem* Muskler veier mer enn fett, det er nok derfor du ikke har gått ned. Bruk heller målebånd! Ønsker deg ei flott helg! ← Skal finne frem maalebaandet....! Så morsomt å se bryllupsbildene dine. Dere var kjempefine, og jeg likte kjolen veldig godt. Elegant! Er hunden i signaturen deres, forresten? God helg! ← Tusen takk, Fjellrypa! Hunden er mine foreldres. Verdens beste blanding av border collie og schnauzer! Så fin du var som brud! Har du en fin helg? Sender deg masse babystøv!! ************* Håper det klaffer snart! ← Tusen takk for komplimentet! Ikke lenge til du blir brud - haaper du legger ut bilder! Tusen takk for babystoevet! God helg! Og lykke til med prøvingen, håper det klaffer snart. ← Hei pondusa! Hyggelig med et nytt fjest innom! Takk for lykke-til-hilsen! *klem* For noen nydelige bryllupsbilder! :-D ← Tusen takk for det! Og takk for dagbokbesok! Så fine bilder fra bryllupet! Riktig god helg, Popelka! ← Tusen takk - i like maate, Kakao! *klem* Håper du koser deg i helgen, vennen! ← Takk det samme, Saeria! *klem* ← Har nettopp tatt en liten ettermiddagslur. Ble plutselig saa loerdagstrett. Var paa kjoepesenteret alene i dag og kjoepte maling (T maatte ta et stroek til) og masse sunn mat. Naa skal jeg i gang med aa lage bjoernebaerpai (sunn utgave med havregryn og noetter), som vi skal kose oss med etter kyllingmiddag. Og saa maa jeg poenske ut reiserute for venninnen min som kommer paa besok med kjaeresten om to uker. Blir kjempegoey aa vise henne Edinburgh! Og saa har T ordnet med Paristuren! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. mars 2006 #675 Del Skrevet 18. mars 2006 Skal si du har masse gøy å se frem til! Nei...nå må en liten Saeria løpe på badet og pusse bort hvitløksånden. Skal på en liten bytur med min kjære og en kompis. Bare for at de skal ta seg noen pils, og for å prate litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. mars 2006 #676 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Innom med en gooood lørdags Det var jo veldig oppløftende svar hos legen da. Krysser fingre for at det blir en 2007 baby. Endret 18. mars 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #677 Del Skrevet 20. mars 2006 Mandag igjen.... Har hatt en fin helg. T ble ferdig med soverommet, naa ser det bra ut! Jeg har oevd paa Elgarstykket og kommet meg helt gjennom. Men det gjenstaar ganske mye arbeid. Men fint stykke - og koselig aa spille litt mer enn jeg har gjort de siste par aarene. Fikk trent litt i gaar, og har snakket med to av mine beste venninner i helgen. Ser den ene paa soendag og den andre helgen etter. Hjelper hun som skal gifte seg med aa finne brudepikekjoler - hun skal ha voksne brudepiker, og jeg er en av dem siden jeg er forloveren hennes. Skal paa pilates i dag og forhaapentligvis yogalates i morgen, hvis jeg orker. Har vaert i veldig god form siden fredag, haaper den holder seg! Vi "jobbet" hardt med proevingen denne helgen, kan jo hende det gir utslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. mars 2006 #678 Del Skrevet 20. mars 2006 Vi "jobbet" hardt med proevingen denne helgen, kan jo hende det gir utslag? ← Det håper jeg så inderlig! Ønsker virkelig at det skal klaffe for dere snart Så flink du er som greier å spise sunt og trene. Jeg må virkelig ta i et tak nå, for jeg veide meg her om dagen og det var ikke mye moro!! Veide ikke så mye mens jeg gikk gravid engang Ha en deilig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. mars 2006 #679 Del Skrevet 20. mars 2006 Høres ut som om du har hatt en fin helg. Hvilket instrument spiller du? Det hadde vært morsomt å kunne spille noe. Så flink du er til å trene pilates og yoga! Jeg har ikke kommet helt i gang med det enda, jeg har en pilates dvd liggende, men den har plasten på seg enda. Det er pilates på treningssenteret jeg trener, men jeg har heller prioritert styrke og kondisjon så langt. Men jeg har veldig lyst, altså, så jeg får sikkert gjort det til slutt.... Håper du får en fin uke, og at prøvingen gir resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #680 Del Skrevet 20. mars 2006 Takk for hilsener, Siam og April! Jeg spiller piano, Siam. Og mannen spiller cello. Saa da blir det duett for venneparet vaart i kirken i sommer. Gruer meg veldig, selv om det blir goey ogsaa...etterpaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå