Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helldussan for et nydelig bilde :)

Takk! Det rare er at jeg synes ikke han er saa forskjellig naa, jeg. :ler: Kjenner igjen oeyenvippene, hvertfall! *oensker meg Ts oeyenvipper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville det ikke sett fryktelig rart ut om T. ikke hadde øyevipper da? Bare får at du skulle få hans liksom? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville det ikke sett fryktelig rart ut om T. ikke hadde øyevipper da? Bare får at du skulle få hans liksom? ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så utrolig mye nydelige bilder!!! Og T er jo bare skjønn da! :) Jeg har så utrolig lyst til å bli fotograf....... Jeg SKAL bli det. Om jeg så må vente til jeg er 50.. Hehe, planen var jo egentlig å prøve å begynne på fotografskole til høsten, men det går dårlig nå ja... ;) Får vente et år eller to og se hvordan tingene ligger an da!

Håper du får en strålende fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saeria: :klem:

Å, så utrolig mye nydelige bilder!!! Og T er jo bare skjønn da! :) Jeg har så utrolig lyst til å bli fotograf....... Jeg SKAL bli det. Om jeg så må vente til jeg er 50.. Hehe, planen var jo egentlig å prøve å begynne på fotografskole til høsten, men det går dårlig nå ja...  ;) Får vente et år eller to og se hvordan tingene ligger an da!

Håper du får en strålende fin dag! :klem:

Saa goey at du vil bli fotograf! Svogeren min har det bare som hobby, han jobber som noe helt annet...Men han er flink! Var han som tok bildene i bryllupet vaart. Dersom du har interesse og talent burde du go for it naar du har anledning! Tror det er et spennende yrke! Men akkurat naa har du jo en veldig viktig oppgave fremover, saa du faar konsentrere deg om den bittelille....Men du kan jo oeve deg paa ham/henne saa snart h*n er foedt, da! ;)

Gratulerer med de gode nyhetene hos legen  :klem:, og tenk hele 10% sjanse for tvillinger  :overrasket:

Hei Pi@! :vinke: Jeg synes det er kjempeartig at risikoen for tvillinger er stoerre enn vanligvis. I tillegg ligger tvillinger i familien (har tvillingbroedre), saa jeg har allerede ca. 50% stoerre sjanse enn andre for aa faa tvillinger! Men en er jo nok, saa jeg klager ikke dersom det ikke blir tvillinger akkurat!

Fikk nettopp se bilder av kusinen min sitt lille vidunder paa to uker. For en nydelig unge! :hjerte:

Tiden gaar saa utrolig tregt i dag. Skal ringe FBI og ellers forberede en artikkel til neste uke. Men jeg er saa umotivert...Vi helst hjem og slappe av... Jeg vil ha 8 timers arbeidsdag!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa goey at du vil bli fotograf! Svogeren min har det bare som hobby, han jobber som noe helt annet...Men han er flink! Var han som tok bildene i bryllupet vaart. Dersom du har interesse og talent burde du go for it naar du har anledning! Tror det er et spennende yrke! Men akkurat naa har du jo en veldig viktig oppgave fremover, saa du faar konsentrere deg om den bittelille....Men du kan jo oeve deg paa ham/henne saa snart h*n er foedt, da!  ;)

Jeg har hatt lyst til det i mange år egentlig, men pga mange forskjellige ting, så har jeg ikke hatt muligheten ennå. Men det skal nok bli en råd med det etterhvert! Og jeg kommer helt sikkert til å ta helt av med fotografering av bumblebabyen når den kommer... Er jeg lik broren min (og det er jeg jo), så kommer jeg vel opp i over 10000 bilder på de første 6 mnd... Nevøen min må være et av de aller mest fotograferte barna i hele landet her... :ler:

Håper du har en fin ettermiddag, og at du fåt kommet deg hjem om ikke alt for lenge. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Popelka!

Nå er det jammen lenge sidan sist eg har lagt igjen spor i dagboka di. Eg hadde ein ganske lang periode der eg ikkje skreiv nokon ting på KG, og det var eigentleg ganske godt. Men eg har fulgt med deg ein del likevel.

Det er litt av ei livsendring du og T kjem til å få når de eventuelt blir foreldre. Eg må innrømma at eg ikkje heilt klarer å setja meg inn i tankegangen, for eg har så definitivt ikkje lyst på barn. Men eg har jo forstått at veldig mange har eit sterkt ønske om å bli foreldre. Håpar det ordnar seg for dykk ved hjelp av litt pergo! Og det var ein rar kommentar den nye kollegaen din kom med; som om du og T ikkje hadde tenkt igjennom det med at barn er veldig altoppslukande.

Jeg vil ha 8 timers arbeidsdag!!  :sur:

Det forstår eg veldig godt. Eg er forsåvidt framleis student, men har jo hatt sommarjobb innan fagfeltet mitt, og eg trur ikkje eg hadde likt å ha lenger dagar enn 8 timar. Hjernen får rett og slett nok kjenner eg...

Og så får arbeidstidene dine meg til å tenkja at eg må undersøka arbeidslovane i det aktuelle landet dersom eg skulle koma til å søka/bli tilbudt ein jobb utanfor Noreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trivelig besok, Fjellrypa, Missbumblebee og apple!

apple: Artig aa hoere fra deg igjen, forresten! Har ikke glemt deg jeg heller, men du ble liksom borte! :sjenert:

10 timers arbeidsdag er ikke saa ille, altsaa....man blir jo vant til det, mener jeg. Men det er tidlig start som jeg synes er verst...Men husk at selv om det er lov med 10 timers arbeidsdag i Storbritannia saa er det ikke alle bransjer som praktiserer det. I det offentlige er 8 timer vanlig, bl.a.

Naa skal jeg snart bysselalle. :sove:

Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :)

Vaaknet opp til snestorm! :overrasket:

Her paa jobben er det fullt kaos i dag, en redaktoer med daarlige kommunikasjonsevner som tuller. :forvirret: Men naa er den floken loest.

Og jeg kan gaa tilbake til fugleinfluensaartikkelen min!

Begynner aa glede meg til helg naa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen i snøstormen! Det er vel ikke det mest vanlige været der borte? Husker broren min klagde over at det aldri var noe snø mens han bodde i Scotland.

Ha en fin dag, og lykke til med fugleinfluensaen. :erter:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres ut som et farlig sted for en liten fjell-pip som meg, så jeg sniker meg stille ut igjen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Er heldigvis fugleinfluensafri! Men artikkelen har ennaa ikke gaatt ut.... :sur: I tillegg kan jeg opplyse om at FBI er helt haaploese aa snakke med! HVertfall han fyren paa pressekontoret... :frustrert:

Men snart er det heeeelg! :sjarmor:

Har ingen planer bortsett fra lunsjinvitasjon paa soendag. Og litt trim. Kanskje vi kunne ta oss en tur paa kino? Nei, jeg er jo gift med T, kino/film-hateren...lett aa glemme! :ler:

Neste helg skal jeg besoke bestevenninnen min, det blir koselig! Bare for en dag, en togtur unna. Hun besoker en annen venninne som bor midt mellom meg og min bestevenninne, saa da blir ikke reiseveien saa ille. Snart bor vi bare 20 minutter unna hverandre, det er helt sproett! :overrasket: :grine2: Det har ikke skjedd siden vi var babyer, faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, samme til deg, MissS! :klem:

Lurer paa om jeg skal ta med meg T paa Ketil Bjoernstad-konsert paa tirsdag. Ingen av oss er jazzfan i utgangspunktet, men kanskje det er verdt det likevel? Er ikke saa kjent med Bjoernstads musikk...men artig aa gaa og se en nordmann paa scenen!

Er faktisk ganske opplagt i dag!! :hoppe: En herlig foelelse!

Lurer paa om det er litt psykisk, denne trettheten min.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...