Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #621 Del Skrevet 14. mars 2006 Hva er bivirkningene av clomiden da? Må bare innrømme at jeg vet minimalt om dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #622 Del Skrevet 14. mars 2006 Vel, ikke alle faar bivirkninger, og ved lav dose er jo risikoen enda mindre... Men man kan faa humoersvingninger (det skal jeg alltids takle - det har jeg erfaring med! ). I mer sjeldne tilfeller kan noe paa oeyet utvide seg, slik at man ikke ser skikkelig. Da skulle jeg ta kontakt. Kommer ikke paa flere bivirkninger naa...det var noen flere, men. :lure: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #623 Del Skrevet 14. mars 2006 Bra at du ikke skal starte med så stor dose da i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 #624 Del Skrevet 14. mars 2006 Nå hadde jeg nettopp skrevet det lange innlegget her, og så gikk strømmen! Men jeg får vel bare begynne på nytt! Så flott at det gikk så bra i går! Og så så kjempefint at T rakk å være med han også!! PCOS er jo ikke den verste diagnosen man kan få, de aller fleste som har det blir jo gravide, enten på egenhånd, eller med litt pergo/clomid. (Se bare på Cr@sh og meg;) ) Flott at legen ikke satte deg på en stor dose med en gang, det er jo ingen vits i å putte for mye hormoner i kroppen hvis man kan få ønsket effekt av mindre. Jeg har forøvrig herved bestemt at du ikke skal få noen bivirkninger! Har du fått sjekket eggstokkene med innvendig UL, eller der det det dere skal se etter på den scan-saken? Uansett, så utrolig godt å ha fått vite hva ståa er! Nå er jeg så kjempeglad på deres vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. mars 2006 #625 Del Skrevet 14. mars 2006 Supre nyheter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. mars 2006 #626 Del Skrevet 14. mars 2006 Flott å høre, Popelka! Tenk at du etter all sannsynlighet blir 2007-mamma, da - er ikke det sprøtt å tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 14. mars 2006 #627 Del Skrevet 14. mars 2006 Så bra!! Det er kjempe viktig å få oppfølging fra en lege som en føler en har god kontakt med! Da føler en seg trygg og ivaretatt Dette skal nok gå kjempe fint! Det var godt at dere begynte tidlig m babylagingen Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #628 Del Skrevet 14. mars 2006 Bra at du ikke skal starte med så stor dose da i hvertfall. ← PCOS er jo ikke den verste diagnosen man kan få, de aller fleste som har det blir jo gravide, enten på egenhånd, eller med litt pergo/clomid. (Se bare på Cr@sh og meg;) ) Flott at legen ikke satte deg på en stor dose med en gang, det er jo ingen vits i å putte for mye hormoner i kroppen hvis man kan få ønsket effekt av mindre. Jeg har forøvrig herved bestemt at du ikke skal få noen bivirkninger! Har du fått sjekket eggstokkene med innvendig UL, eller der det det dere skal se etter på den scan-saken? Uansett, så utrolig godt å ha fått vite hva ståa er! Nå er jeg så kjempeglad på deres vegne! ← Du er i saa maate en stor inspirasjon!! Tenk at det bare tok 2 (?) pp foer det klaffet for deg!! Skal ta en scan for aa sjekke livmoren. Om det er noen cyster og slikt. Skal ikke sjekke egglederne (maa visst ha laparaskopi for det i tilfelle) foer det evt. ikke har klaffet innen seks maaneder. Supre nyheter da ← Ja!! Naa skal jeg snart til fysio. Haaper hun er fornoeyd med ryggen min! Foeles hvertfall mye bedre, selv om jeg har litt stivhet i nakken. Viste nettopp kollegene Isowen's bryllupsbilder tatt i vaart bryllup. De syntes de var kjempefine! Flink fotograf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #629 Del Skrevet 14. mars 2006 Flott å høre, Popelka! Tenk at du etter all sannsynlighet blir 2007-mamma, da - er ikke det sprøtt å tenke på? ← Ja, det er ganske rart aa tenke paa! Blir nok en del forandringer...men mest positive, og jeg gleder meg! Så bra!! Det er kjempe viktig å få oppfølging fra en lege som en føler en har god kontakt med! Da føler en seg trygg og ivaretatt Dette skal nok gå kjempe fint! Det var godt at dere begynte tidlig m babylagingen Ha en fin dag ← Tusen takk! Legen syntes vi var lure som ikke hadde ventet alt for lenge med aa soeke hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. mars 2006 #630 Del Skrevet 14. mars 2006 Så bra at du fikk gode svar i går da! Håper du får en fin fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 #631 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja, det er helt utrolig at det bare tok 2 pp for oss, min kjære er nødt til å ha noen helt sinnsykt friske svømmere tror jeg.. Når skal du forresten begynne med clomiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #632 Del Skrevet 14. mars 2006 Så bra at du fikk gode svar i går da! Håper du får en fin fin dag! ← Tusen takk! Når skal du forresten begynne med clomiden? ← Forhaapentligvis nesten syklus! Haaper jeg har en ganske lang syklus denne gangen, slik at jeg rekker aa ta ultralyden foerst! Saa april, sannsynligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 14. mars 2006 #633 Del Skrevet 14. mars 2006 Så bra at dere hadde en fin opplevelse hos gynekologen, og ikke minst at resultatene var så positive. Spennende dette her, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 #634 Del Skrevet 14. mars 2006 Forhaapentligvis nesten syklus! Haaper jeg har en ganske lang syklus denne gangen, slik at jeg rekker aa ta ultralyden foerst! Saa april, sannsynligvis! ← Det er jo ikke lenge til! Hadde vært okei å fått tatt den UL først, det skjønner jeg. *håpe på lang syklus til Popelka denne gangen!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. mars 2006 #635 Del Skrevet 14. mars 2006 Så flotte nyheter å komme tilbake til! Da satser vi på at det blir et 2007 barn på dere.. Kjempe stas!! En kjempe go` til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. mars 2006 #636 Del Skrevet 14. mars 2006 Så utrolig gode nyheter! :-D Skal krysse fingrene for at du ikke får noe særlig til bivirkninger av clomiden, og at dere får full klaff i løpet av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 14. mars 2006 #637 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Så bra! Da er det bare å håpe at alt ser ok ut der inne, og at du snart kan begynne med piller! Er sikker på at det blit suuupre unger av pergo! Endret 14. mars 2006 av Poca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 #638 Del Skrevet 14. mars 2006 Bare innom en tur og titter igjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. mars 2006 #639 Del Skrevet 14. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #640 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Siam, Missbumblebee x2, Poca, Saeria, April og Fjellrypa! Pergobarn blir helt knall, ja! Ble litt satt ut her naa. Den nye kollegaen min spurte meg plutselig om jeg hadde barn. Nei, sa jeg. Hvorfor ikke, spurte han. Det er foerste gang noen har stilt meg det spoersmaalet saa direkte, og jeg ble litt paff. Ante ikke hva jeg skulle si. Sa det var en personlig sak men at vi haapet aa faa barn en gang i fremtiden. Hvorpaa han svarer - vent saa lenge som mulig, de tar over livet ditt. Okei. At folk kan vaere saa lite fintfoelende, jeg ble ganske sjokkert! Er kjempesliten i musklene etter en toeff yogalatestime i gaar (blanding av yoga og pilates). Ble skikkelig svett, saa det var nok god trening! Her er forresten en internettside som tilhoerer min svoger: http://www.freewebs.com/njbm/index.htm Bildet som heter Silent Night 1980 er av min kjaere mann! Endret 15. mars 2006 av Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå