Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #601 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei på deg! Skjønner godt at man kan føle for ei Kg-pause innimellom - men jeg må jo si at jeg syns det var hyggelig at den ikke ble så lang i denne omgang, da, Popelka! Veldig spent på dine og T's vegne i kveld - jeg håper at dere kan få svar på de spørsmålene dere sitter inne med. Lurt av deg å lage ei liste over det du har tenkt til å spørre om, det er så lett å glemme sånt hos legen. Moro at du merker forskjell mtp klærne dine etter treningsinnsatsen din! Ingenting er vel bedre enn den følelsen der! Ønsker deg en god dag på jobb og LYKKE TIL I KVELD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #602 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei Kverulavennen, koselig at du stakk innom! Det var faktisk legen som sa jeg burde ta med meg en liste, han er vel vant til at pasientene faar akutt hukommelsestap! Sitter her og drikker den utrolig gode groenne teen...Dere som skal til Storbritannia en eller annen gang - dra innom Whittard of Chelsea og kjoep noen bokser!! http://www.whittard.co.uk/ProductDetails.a...&language=en-GB Det var reklamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. mars 2006 #603 Del Skrevet 13. mars 2006 Så deilig å komme inn her og kjenne på det deilige humøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. mars 2006 #604 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei vennen! Håper dagen din blir fin frem til legetimen (den SKAL gå bra). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mars 2006 #605 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei vennen! :-D Gratulerer med 30 + 1 sider! Må si jeg er spent på deres vegne. Det var nok et lurt tips å ta med spørsmål på ark. Det er jo alltid lett å glemme noe når en er hos legen. Er enig i din konklusjon ang. treningen. Det er nok litt muskler du har fått, og da vil en ikke merke nedgang i vekt. Da merker en det på klærne, og det er jo gøy da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #606 Del Skrevet 13. mars 2006 Her satt jeg i dag morges og skrev om hvor lurt det var å ha med ei liste med spørsmålene man ville stille legen. Og nå har jeg kommet hjem fra min egen legekontroll i dag med stor irritasjon over ting jeg hadde tenkt til å nevne som jeg glemte! Noen ganger kan man jo begynne å lure hvor man har hodet sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #607 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei vennen! Håper dagen din blir fin frem til legetimen (den SKAL gå bra). ← Hei vennen! :-D Gratulerer med 30 + 1 sider! Må si jeg er spent på deres vegne. Det var nok et lurt tips å ta med spørsmål på ark. Det er jo alltid lett å glemme noe når en er hos legen. Er enig i din konklusjon ang. treningen. Det er nok litt muskler du har fått, og da vil en ikke merke nedgang i vekt. Da merker en det på klærne, og det er jo gøy da! ← Tusen takk Saeriaen! Ja, vi satser paa at det er muskler jeg har faatt! Her satt jeg i dag morges og skrev om hvor lurt det var å ha med ei liste med spørsmålene man ville stille legen. Og nå har jeg kommet hjem fra min egen legekontroll i dag med stor irritasjon over ting jeg hadde tenkt til å nevne som jeg glemte! Noen ganger kan man jo begynne å lure hvor man har hodet sitt! ← Uff da. Skal pile inn i dagboken din og lese hvordan det gikk...haaper du fikk svar paa noe, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #608 Del Skrevet 13. mars 2006 Så deilig å komme inn her og kjenne på det deilige humøret ← Ja, det er deilig aa vaere i godt humoer, saerlig paa en mandag! Har dere hatt den samtalen ennaa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. mars 2006 #609 Del Skrevet 13. mars 2006 Ja, det er deilig aa vaere i godt humoer, saerlig paa en mandag! Har dere hatt den samtalen ennaa?? ← Nei, onsdag er dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #610 Del Skrevet 13. mars 2006 oi, det er jo ikke lenge til!! Spennende! Lykke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. mars 2006 #611 Del Skrevet 13. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #612 Del Skrevet 13. mars 2006 ← hei Pi@! En liten huskeliste for i dag: rydde paa kjoekkenet dusje ta en bitteliten lur skrive liste med spoersmaal printe ut veibeskrivelsen slik at jeg finner frem til sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 13. mars 2006 #613 Del Skrevet 13. mars 2006 En stor klem til Deg idag! Mandager kan være fine de! Vi skal på visning idag, el i disse dager og håper huset blir vårt! Lykke til på legetimen vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. mars 2006 #614 Del Skrevet 13. mars 2006 Å, nå er jeg så spent på hva legen kommer frem til altså! Har sittet her en stund og krysser fingre og tær til de nesten blir blå... Kommer innom senere i kveld for å se etter en oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #615 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg visste vel at jeg er litt tidlig ute, men jeg er så spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. mars 2006 #616 Del Skrevet 13. mars 2006 *innom og sjekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #617 Del Skrevet 14. mars 2006 Å, nå er jeg så spent på hva legen kommer frem til altså! Har sittet her en stund og krysser fingre og tær til de nesten blir blå... Kommer innom senere i kveld for å se etter en oppdatering! ← Jeg visste vel at jeg er litt tidlig ute, men jeg er så spent! ← *innom og sjekker* ← Saa soete dere er, jenter! Legetimen gikk over all forventning! Men foerst var det aa komme seg dit...Som vanlig var jeg litt sent ute. Men ikke altfor sent, trodde jeg. Men trafikken var tett og jeg hadde aldri vaert der foer....Midt i en koe ringer telefonen min. Jeg er like ved (men aner ikke hvor naer jeg er), og det er T! Flyet hans var kommet tidligere enn ventet, saa han tok bussen dit! Uansett, jeg satte klampen i baann og omsider var jeg der - seks minutter forsinket, men det gjorde ikke noe viste det seg. Vi ventet i ett minutt, saa ble vi ropt opp. Vi ble vist inn paa kontoret til legen - en kinesisk (?) mann som var utrolig hyggelig. Han gikk gjennom proeveresultatene mine og begges medisinske historie, og saa var det en kjapp GU for meg. Etterpaa forklarte han saker og ting og vi stilte noen spoersmaal (men han besvarte alle spoersmaalene paa listen uten at vi trengte aa si noen ting!) Konklusjonen? 80% sjanse for at jeg har pcos (han sa det var rart om jeg IKKE hadde det). 75% sjanse for at vi lykkes innen 1 aar! 10% sjanse for tvillinger! :grine2: T skal inn paa sitt legekontor og levere saedproeve. Jeg skal inn til en scan (maa finne ut om det er HSG eller hva...han ga oss feil ark med informasjon). Har allerede faatt respet paa Clomid (pergo), som jeg kan begynne aa ta i neste syklus dersom jeg ikke har noen cyste (det finner de ut paa scanen). Skal ta blodproever paa dag 21 og 27 naar jeg tar pergo for aa finne ut om det virker. Har vi ikke lykkes innen seks mnd. burde jeg ta en laparaskopi. Saa jeg haaper clomiden er nok! Han mente vi har veldig gode sjanser siden vi er unge og friske. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 14. mars 2006 #618 Del Skrevet 14. mars 2006 75% sjanse for at vi lykkes innen 1 aar! Han mente vi har veldig gode sjanser siden vi er unge og friske. :-D ← Flott, Popelka! hvordan føler dere det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2006 #619 Del Skrevet 14. mars 2006 Dette var jo bare SUUUUUPRE NYHETER, Popelka!!! Nå ble jeg så glad - både fordi legetimen var så vellykka og dere fikk svar på alt dere lurte på, samtidig som legen jo var så positiv til sjansene deres for å bli gravide! :-D Jeg er SIKKER på at det klaffer for dere! Åh, nå ble jeg glad på deres vegne! Ha en strålende dag, kjære du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #620 Del Skrevet 14. mars 2006 Flott, Popelka! hvordan føler dere det nå? ← Lois Lane! Helt supert! Vi er i perlehumoer begge to! Og fikk sove godt i natt - herlig! Dette var jo bare SUUUUUPRE NYHETER, Popelka!!! Nå ble jeg så glad - både fordi legetimen var så vellykka og dere fikk svar på alt dere lurte på, samtidig som legen jo var så positiv til sjansene deres for å bli gravide! :-D Jeg er SIKKER på at det klaffer for dere! Åh, nå ble jeg glad på deres vegne! Ha en strålende dag, kjære du! ← Saa koselig at du heier paa oss! Jeg foeler meg bare saa avslappet naa! Akkurat som jeg har gaatt og vaert nervoes for legetimen - eller kanskje mer det at jeg har vaert frustrert over ventingen, for legetimen var jo bare hyggelig (Gu'en gikk kjempefort saa det var ikke saa ille). Baade T og jeg stoler paa legen, han jobber jo for det offentlige ogsaa og er sjefslege for ivf-avdelingen her i byen. Synes det var litt merkelig at min fastlege foerst sa at jeg hadde pcos, deretter at jeg ikke hadde det, men jeg stoler paa dr Thong, han er jo spesialist! Gruer meg bittelitt til clomiden, men bare pg.a evt. bivirkninger. Jeg skal begynne med en halv tablett, det er laveste dose, for legen mente det ikke var noedvendig aa bruke hammer for aa knuse et egg (eller noe i den duren! ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå