Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt ulike former for akupunktur og hatt god effekt av det, og så lenge de brukte sterile nåler så kan jeg ikke skjønne at det skal være noe farlig. Skjønner at du er bekymra for urtene, men har de virkelig forgifta folk før???  :overrasket:. Eller er det andre akupunktører som mannen din har hørt om?

:klem:

Saavidt jeg vet har de ikke forgiftet folk foer, men andre har blitt syke/doedd andre steder i Storbritannia, for en stund siden. Men det var forhaapentligvis mindre serioese virksomheter som dette gjaldt.

Foroevrig er hodepinen fortsatt borte! :) Saa det har nok hjulpet med akupunktur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hjemme-alene kveld i kveld. T er ute med jobben og jeg slapper av med Friends. Tror jeg skal legge meg tidlig.

Hadde en fin dag paa jobb, om enn litt lang. Dro hjem ca. halv seks, holdt paa med og ble nesten ferdig med en artikkel jeg jobber med. Fikk vite at jeg kan bli oljereporter hvis jeg vil - blir spennende aa bli litt mer ekspert innen et bestemt felt!

Var paa pilates og syntes jeg fikk alt bra til i dag. :klappe: Bestilte 20 nye timer, og har tenkt aa proeve yogalates i tillegg til to pilatestimer i uken!

Har ikke roert de kinesiske urtene, jeg. Skal spoerre refleksologen min i morgen hva hun synes.

Naa tror jeg at jeg skal rydde bittelitt og stupe i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, så flink du har vært med trening! Jeg skulle ønske det var et lignende tilbud i nærheten her, men det er det desverre ikke.. Og trene hjemme, det blir aldri noe av for min del...

Blir spennende å høre hva refleksologen sier imorgen ang urtene da!

Eller får du ha en god natt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg, Popelka! :)

Så flink du er med treningen - send litt motivasjon over hit da, er du snill! :kose:

GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter, saa flinke dere er til aa holde liv i dagboken min! :kose:

Sov ikke saa godt i natt - T kom hjem ganske sent og jeg klarte ikke aa sovne foer han kom. Saa laa jeg og vred meg en stund foer jeg sluknet. Og voila - jeg forsov meg. Logget meg paa hjemme men maa inn paa jobb snart naa...maa bare hoppe i klaerne og sette meg i bilen. :sjenert:

Gleder meg til helgen! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til aa proeve aa ta meg en liten kg-pause, ikke for alltid, men hvertfall for noen dager. Foeler egentlig at det blir litt mye baby/graviditetssnakk her, og selv om jeg egentlig elsker det, saa synes jeg det er litt vanskelig akkurat naa. Et svangerskap synes saa langt unna for tiden, og jeg er litt deppa pg.a det. Kanskje optimismen og gnisten kommer tilbake dersom jeg tar meg en liten pause? Faar helt sikkert abstinenser snart, saa jeg blir nok ikke borte saa lenge...

Tipper jeg kommer raskt tilbake etter undersoekelsen paa mandag.

Ha en god helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den tiden du trenger du vennen, skjønner at det ikke er like lett å være optimistisk akkurat nå. :klem:

Vi skal nok passe på boka di likevel vi!

Håper du får en fin helg, og så håper jeg at legebesøket på mandag gir det fornyet håp og litt ekstra energi kanskje... :)

Take care så lenge. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vennen.

Her har jeg vært borte et par dager, og guri malla så mye som skjer i livet ditt! :overrasket:

Skjønner at du gjør det veldig bra i jobben som får tilbud om å bli oljereporter! :-D Det høres jo kjempespennende ut.

Forstår godt at du føler for en KG pause i noen dager. Det er litt godt av og til det og. Få fokus bort og over på andre ting. Du får komme tilbake når du føler deg klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saa var jeg tilbake! :ler:

Takk for koselige hilsener alle sammen!

Foeler at optimismen er tilbake - siden refleksologien paa fredag har jeg vaert i veldig godt humoer, og ryggsmertene er saa godt som borte! :)

T og jeg har hatt en veldig romantisk helg! :hjerte: Saa da er det jo haap for babylagingen! ;)

I gaar var vi ute og spiste med noen venner. Deilig, fransk mat...

I dag dro T til foreldrene sine. Han skal jobbe i Cambridge i morgen saa han floey ned til London i dag og tar toget dit i morgen.

Jeg har vaert og faatt ansiktsbehandling og en kort massasje og kjopte ny ansiktskrem og rensemelk. Hudpleieren sa at jeg hadde sensitiv hud, derav noen roede prikker jeg faar noen ganger...Men hun mente at med riktige produkter kunne de bli helt borte. Hun pushet meg ikke til aa kjoepe men jeg ble fristet likevel! :sjarmor: Kjoepte denne: http://www.renskincare.com/catalogue/skinc.../calendula-wash og denne: http://www.renskincare.com/catalogue/skinc...ga3-moisturiser

Ogsaa kjopte jeg to utrolig gode teer fra Whittard of Chelsea...groenn te med fruktsmaker i pulverform, uten tilsatt sukker!

Spiste deilige Indonesiske nudler til middag og saa paa Friends. Naa skal jeg sy paa buksene til T og rydde litt paa kjoekkenet (det trengs... :sjenert: ).

Har brygget kinesisk urtebrygg og skal proeve dem for foerste gang i kveld. Fant ur at firmaet virker veldig solid, har vaert her i mange aar, og at urtene de bruker er godkjente. Saa da haaper jeg at det gaar bra! Refleksologen min hadde selv hatt god nytte av kinesisk urtemedisin og mente det ikke kunne vaere farlig aa proeve.

Har ogsaa trent i dag. Begynner aa se at kroppen blir strammet opp, og T ser visst forskjellen ogsaa! :sjarmor: Skal begynne med yogalates i tillegg til pilatesen en gang i uken.

I morgen moeter jeg dr. Thong for foerste gang. Haaper han er hyggelig og kan gi raad om videre undersoekelser og evt. pergo. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen!

Håper dere finner ut av ting og tang!

Takk, Poca! :klem:

Nei, naa maa jeg sette i gang med sying og rydding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy søren, det ser ut som du har hatt godt av et par dager uten KG... Her skjer det jo virkelig ting! Så flott at ryggen er bra! Ingenting er som å slippe smerter.

Godt at du ikke ble lurt av de kina-urte-naturmedisinfolka da! Blir spennende å se om du får noe ut av behandlingen der, du holder oss oppdatert på det håper jeg?

Og imorgen, da skal jeg krysse fingre og tær og alt for deg! Tenk så spennende å endelig komme til spesialisten. Litt synd at ikke T kunne være med, men du det går helt sikkert fint uansett! Masse lykke til altså!!! Håper du får sove godt i natt også! :klem:

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, vennen.

Det er godt å høre at du ikke har smerter og at humøret er stigende. En romantisk helg med T, gode råd fra refleksologen og å se at treningen hjelper har vel bidratt til din positive innstilling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo glemt aa feire 30 sider!!

:hoppe::perebrus::klappe::danse:

Takk for gode ord, jenter! :kose:

Ja, naa er jeg spent. Er ikke foer kl. seks i kveld, og det er egentlig bra, for jeg har ikke skrevet listen med spoersmaalene jeg skal ha med ennaa.

Sov egentlig godt i natt, bortsett fra at jeg har droemt i tre-fire netter paa rad at noen er kjempesint paa meg og begynner aa skjelle meg ut! :overrasket: Skikkelig ubehagelig! Det er forskjellige personer som er sint hver gang. Merkelig...

Proevde den nye kremen og ansiktsvasken i dag, huden foeles saa myk og jevn! Ingen roede prikker! :)

Har sjekket badevekten og jeg har gaatt ned noe, men det har jeg visst ikke. Likevel foeles klaerne loesere og magen ser da vitterlig litt flatere ut? Det betyr vel kanskje at jeg har faatt litt muskler! :tommelsmil:

Er tidlig paa jobb i dag, tok en taxi inn. Men rakk ikke frokosten, saa jeg er en smule sulten... :forvirret: Tar meg en kopp te i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...