Gjest Bertine Skrevet 2. mars 2006 #521 Del Skrevet 2. mars 2006 Gratla med bonus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #522 Del Skrevet 3. mars 2006 Store -er til Ceres, Saeria og Bertine! I gaar var det saa travelt at jeg ikke fikk noe saerlig kg-tid. Dro til parlamentet og intervjuet diverse folk, og hadde masse aa gjoere ellers. Goey, men litt slitsomt. Gleder meg til helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 3. mars 2006 #523 Del Skrevet 3. mars 2006 Gøy at det går så bra med jobben! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. mars 2006 #524 Del Skrevet 3. mars 2006 Grattis med skryt av sjefen og en god bonus! Håper du får en fortreffelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #525 Del Skrevet 3. mars 2006 Gøy at det går så bra med jobben! Stå på! ← Tusen takk, Isowen! Det er goey naar jobben gaar bra...man faar mer motivasjon til aa staa paa videre og foeler at man gjoer noe meningsfylt! Grattis med skryt av sjefen og en god bonus! Håper du får en fortreffelig helg! ← God helg til deg ogsaa, MissS! Har nettopp snakket med mamma. Hun hadde blitt oppringt av moren til bestevenninnen min (de er venninner), som var bekymret for sin datter...mente jeg burde ringe og muntre henne opp. Hun har nemlig ikke saa kjempelyst til aa flytte hit. Men det har jeg jo allerede gjort, snakket med henne i nesten en time i gaar kveld...Skal sende henne en ekstra oppmuntringsmail, det kan jo ikke skade! I dag er det minusgrader her og straalende sol. Faar se om jeg faar tatt meg en gaatur i lunsjen. I helgen skal vi fortsette oppussingen av soverommet. Og i morgen er det Grand Prix! Nei, faar jobbe videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 3. mars 2006 #526 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei Popelka! Kommer venninnen din over? Så hyggelig det er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #527 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei Popelka! Kommer venninnen din over? Så hyggelig det er da! ← Ja, hun skal mest sannsynlig flytte hit pg.a mannen som blir flyttet hit med jobben. Hun har litt blandede foelelser, men synes det er kos aa flytte naermere meg, da! Jeg skal proeve aa faa frem andre positive sider ved aa bo her ogsaa slik at hun faar mer lyst til aa flytte! Naa sner det faktisk ute! Skikkelig vintervaer. Ogsaa jeg som trodde vaaren var kommet! Lurer paa om jeg skal forsoeke aa faa tak i et ordentlig termometer....altsaa for meg selv, ikke for aa maale vaeret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. mars 2006 #528 Del Skrevet 3. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 3. mars 2006 #529 Del Skrevet 3. mars 2006 Ha en fin helg askepott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. mars 2006 #530 Del Skrevet 3. mars 2006 Bare innom og klemmer litt på Popelka. Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mars 2006 #531 Del Skrevet 3. mars 2006 Titter innom for å ønske deg en kjempefin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. mars 2006 #532 Del Skrevet 3. mars 2006 Heia vennen, bare innom en tur for å ønske deg en flotters helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #533 Del Skrevet 3. mars 2006 Tusen takk for klemmer! God helg til alle dere ogsaa! Uff, jeg ble litt satt ut da jeg leste at en her inne har faatt en baby som sannsynligvis har cystisk fibrose. Det er jo ikke en sykdom til aa spoeke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. mars 2006 #534 Del Skrevet 3. mars 2006 Takk for hilsen i dagboken min! ...også ble jeg jo fryktelig nysgjerrig på hvor du bor da! Både pga. venninnen din og det at du tydeligvis ikke har Å på tastaturet! God helg! fra TT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 3. mars 2006 #535 Del Skrevet 3. mars 2006 Ser nå at det må være Scotland, pga. overskriften! *hue under armen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. mars 2006 #536 Del Skrevet 3. mars 2006 Ønsker deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #537 Del Skrevet 4. mars 2006 Ser nå at det må være Scotland, pga. overskriften! *hue under armen* ← Ja, det er riktig at jeg bor i Skottland! T og jeg har vaert paa vaar ukentlige "storhandel" - innom Homebase for aa bytte malingen vi skal bruke paa sengen, og kjoept lange blomsterkasser til aa ha utenfor vinduet. Blir nesten som aa ha en liten hage! Kjoepte nydelige rosa tulipaner og paaskeliljer ogsaa. Og mat. Naa er det husarbeid og andre huslige sysler som staar for tur, og i kveld blir det Chicken Satay med ris og groennsaker. Vi gleder oss til britisk Grand Prix-finale ogsaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. mars 2006 #538 Del Skrevet 4. mars 2006 Dere må kose dere masse med Grand Prix finalen. Her blir det nok til at jeg leser Cosmo mens mannen ser på den viktige Liverpoolkampen med en kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. mars 2006 #539 Del Skrevet 4. mars 2006 God helg, Askepott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #540 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei på deg! Det blir koselig å få venninna di nærmere, men jeg skjønner jo at hun har litt blandede følelser for å flytte i utgangspunktet. Men du klarer sikkkert å muntre henne opp! Og det blir nok bra når hun først får flytta! Ha en god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå