Holly Hobbie Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #481 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei til Saeria og MissB! Naa har jeg bakt rett og slett perfekte boller (er i skrytende humoer i dag! ), og jeg har allerede smugspist en (uten krem, da). Om en times tid tenker jeg at jeg visper krem og serverer ekte norske fastelavnsboller til min kjaere (og meg selv, selvsagt!). Har sett paa Australian Princess og spist koteletter til lunsj og ellers oevd litt paa stykket vi skal spille i bryllup i sommer. Det er ikke saa fryktelig vanskelig teknisk sett, saa jeg tror det skal gaa bra. Fikk forresten mail fra spesialisten. Sendte ham en i forrige uke og i dag kom svaret. Han sa at det var hoeyst sannsynlig at jeg fikk clomid og at jeg ogsaa burde undersoeke fallopian tubes'ene. Hva er det paa norsk igjen?? *tenke tenke* Hvis clomid gir el er det 75% sjanse for aa lykkes innen ett aar, sa han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #482 Del Skrevet 26. februar 2006 Egglederne, var det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. februar 2006 #483 Del Skrevet 26. februar 2006 Flink du er! Kose dere med fastelavensboller da. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #484 Del Skrevet 26. februar 2006 Bakte visst de beste bollene noensinne i dag! Ingrid Espelid er bra aa ha! Har skikkelige mensmurringer, har hatt det hele helgen. Pluss oemme pupper. Kan ikke den mensen komme snart, da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #485 Del Skrevet 27. februar 2006 Fortsatt ingen mens, men skikkelige ekle mensmurringer... Helgen var deilig avslappende. T og jeg har inngaatt en avtale om aa ikke bli stresset/kjefte paa hverandre, og forelopig gaar det veldig bra! Vi jobbet saa bra sammen i helgen mht. arbeidsfordeling - han tok soverommet (ble helt ferdig med baade persienneoppheng og malingen!) og jeg ordnet med mat, litt stoevsuging og rydding. Gudstjenesten i gaar kveld var fin. Bare saa synd at kun seks stykker var moett opp! Det er jo en del nordmenn her, synd at saa faa kom. I London er det helt annerledes...er nok mer nordmenn der da, men de har nok et tettere nettverk av nordmenn enn her. Er nok mest studenter her oppe, de er kanskje ikke saa interessert i slikt... Naa tror jeg snart jeg maa ta meg en paracet for disse "mens"smertene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. februar 2006 #486 Del Skrevet 27. februar 2006 Du er sikker på at det er mensen som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #487 Del Skrevet 27. februar 2006 MissS: Ja, bombesikker naa! Jeg har tatt to paracetamol og haaper de begynner aa virke snart. Foeler meg klar for sengen...Jeg synes jeg faar verre og verre menssmerter for hver gang, jeg! Men det er jo noe positivt - vi er naa inne i pp2! Akkurat to uker til vi skal moete Dr Thong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. februar 2006 #488 Del Skrevet 27. februar 2006 Hei vennen. Leste et annet sted her inne at du sliter med smerter under mensen.. Jeg vil bare gi det et tips som har hjulpet meg helt supert ved mens-smerter. Ta kalk-tilskudd. Det er helt utrolig, men det hjelper! Hiv innpå med en del kalk (jeg pleier å ta ca 4-5 tabletter med en gang) når du venter mensen, og følg opp med et par i ny og ne underveis. Jeg vet at det høres litt merkelig ut, men det funker. Håper ellers at du har en levelig dag selv med mensen-monsteret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #489 Del Skrevet 27. februar 2006 Menssmerter er helt pyton... Håper de slipper taket snart! Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #490 Del Skrevet 27. februar 2006 Kverula: MissBumblebee: Takk for tipset! Har noen kalktabletter liggende, kan ikke skade aa proeve! Maatte dra hjem fra jobben, var helt vrak. Har sovet noen timer og foeler meg litt bedre naa. Svogeren min kommer kanskje innom i kveld. Haaper egentlig ikke for jeg er saa trett.... Leste en bok som jeg kjopte i en bruktbutikk forleden fra 1983(!) som heter Colour me Beautiful, en saann fargeanalysebok. Fant ut at jeg er Sommer! Det er jo min yndlingsaarstid, saa det passer jo bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. februar 2006 #491 Del Skrevet 27. februar 2006 Kjedelig med mensvondt. Kankje jeg skulle prøvd kalk jeg også, smart tips. Håper du får en fin og rolig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #492 Del Skrevet 27. februar 2006 Tusen takk, Pi@! Naa er svogeren her, han hvis kone venter barn nummer fire. De er kjempesoete mennesker, saa jeg haaper jo at alt gaar bra for dem, selv om jeg skulle oenske det var oss som ventet barn! Han er skikkelig kjekk, og det er visst en kvinnelig kollega som legger an paa ham hele tiden. Lurer paa hvor T blir av, jeg. Har underholdt broren hans i ca. en time (ikke at han er saa krevende aa underholde). Menssmertene er fortsatt ille. Tok to panadol (paracet) naa nettopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #493 Del Skrevet 27. februar 2006 Tusen takk, Pi@! Naa er svogeren her, han hvis kone venter barn nummer fire. De er kjempesoete mennesker, saa jeg haaper jo at alt gaar bra for dem, selv om jeg skulle oenske det var oss som ventet barn! Han er skikkelig kjekk, og det er visst en kvinnelig kollega som legger an paa ham hele tiden. Lurer paa hvor T blir av, jeg. Har underholdt broren hans i ca. en time (ikke at han er saa krevende aa underholde). Menssmertene er fortsatt ille. Tok to panadol (paracet) naa nettopp. Har ikke vaert saa flink til aa besoke dagboeker i det siste, har ikke hatt saa mye overskudd eller tid paa kg....Men haaper aa ta en runde snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #494 Del Skrevet 28. februar 2006 Naa har jeg endeli faatt tatt meg en forsinket dagbokrunde! Er mye bedre i dag, heldigvis. Ble litt pinlig i gaar for de paa jobben lurte paa hva som var galt. Sendte en kort mail til sjefen, som hadde lurt paa om jeg hadde vondt i ryggen. Forklarte kort hva det var. Han beklaget at han hadde spurt... Men naa vet de hvertfall at jeg ikke er gravid, synes det er greit aa slippe spekulasjoner, saerlig naar de er grunnloese.... I dag har jeg paa meg den graa buksedressen min, skal nemlig intervjue ledelsen i et firma senere i dag. Maa lese litt om dem og forberede spoersmaal. Proever ogsaa aa faa tak i eggprodusenter til en artikkel om fugleinfluensaen. I lunsjen skal jeg bytte en jakke jeg kjoepte i forrige uke. Fant ut at fargen ikke var helt "meg" (jeg er jo "sommer", og den fargen var mer "vaar"... ) Proever aa begrense matinntaket litt. Vil saa gjerne faa vekk litt av vinterpolstringen! I dag har jeg spist en fruktsalat til frokost og drukket en skinny latte og en yoghurtdrikk. Kanskje jeg skal ha sushi til lunsj? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #495 Del Skrevet 28. februar 2006 Straalende vaer her i dag. Er trett (what's new? ) og slapp, merket faktisk ikke at brannalarmen gikk! Kollegene mine synes jeg er litt morsom som er saa avslappet... De lovet aa faa meg ut dersom det blir brann, da! Gleder meg til lunsj, for jeg er ikke vant til aa bare spise litt frukt til frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 28. februar 2006 #496 Del Skrevet 28. februar 2006 Høres ut som en spennende dag på jobb! Tante er ikke hyggelig når hun kommer på besøk og lager vondter i magen, håper du føler deg bedre i dag. PP2 kommer til å bli fin den...........skal ut å finne en stork å sende over til deg jeg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #497 Del Skrevet 28. februar 2006 Oppdaget nettopp at jeg har faatt loennsoekning. Rart de ikke fortalte noe til meg....Det er nok firmaet i et noetteskall... Rart at et medieselskap er saa daarlige paa kommunikasjon! Men det er jo bra med loennsoekning, da. Lurer paa hva bonusen min er, jeg. Men det forteller de meg vel ikke....Faar prove aa grave litt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. februar 2006 #498 Del Skrevet 28. februar 2006 Bare innom for å klemme på Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. februar 2006 #499 Del Skrevet 28. februar 2006 Så bra at mensen har kommet - med tanke på PP2. Men hvor lang ble syklusen din? Du har sikkert skrevet det et sted, men jeg er blind nå for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #500 Del Skrevet 28. februar 2006 Er der greit jeg gir deg en klem tilbake her inne, Monja? *litt lat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå