Arkana Skrevet 21. februar 2006 #401 Del Skrevet 21. februar 2006 Den mailen var utrolig søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #402 Del Skrevet 21. februar 2006 Takk for hilsener, jenter! "Jobber" naa hjemmefra, men det er jo ingenting aa gjoere...Skal pushe for aa bytte team naar det er aarsevaluering. Jeg foeler jeg raatner litt paa rot og motivasjonen synker. Var hos fysioterapeuten min, og hun var kjempeflink som vanlig. Jeg hadde visst faatt bedre holdning, et veldig godt tegn! Har faatt flere oevelser og innstendig formaning om mer pilates. Haaper jeg skal faa til dette. Hun sa jeg maatte tenke saa herlig det blir aa slippe aa ha smerter. Det er veldig sant. I morgen er det refleksologi igjen. Jeg er en vandrende pasient, foeler jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2006 #403 Del Skrevet 21. februar 2006 Et liv uten smerter er jo det beste, så fysioterapeuten er vel i grunnen lur som anbefaler deg å fortsette med pilatesen. Fint å høre at holdningen din er bedre. Det er nok godt for rygen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #404 Del Skrevet 21. februar 2006 til Saeria! Naa er det kaldt her! Mannen som skulle fikse gass-greia manglet en del, saa da er vi uten varme i leiligheten i kanskje to dager til....Blir nok varmeflasker og ekstra pledd i natt, og inntil da er det bare aa drikke varm te og kle seg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2006 #405 Del Skrevet 21. februar 2006 Kjipt med kald leilighet. Vet nøyaktig hvordan det er å være avhengig av pledd, varmeflasker og te/kaffe/kakao. Håper det blir ordnet snart da. Skottland er jo ikke akkurat Bahamas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #406 Del Skrevet 21. februar 2006 Planlegger middagen i dag: Tomat- og mozzarellasalat med Delizia-tomater til forrett Pasta med auberginepesto og asparges Burde bli godt, det. Merker jeg begynner aa bli sulten allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #407 Del Skrevet 21. februar 2006 . Skottland er jo ikke akkurat Bahamas. ← Det var understatement of the year, Saeria!! Hoeres ut som naar jeg klager til T, det. Ikke det at Norge er saa mye varmere, men det er SURT SOM FY her borte ganske ofte. I dag har det vaert sol, vind, haggel og regn i loepet av en time, saa det skotske vaeret er ikke akkurat til aa stole paa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #408 Del Skrevet 21. februar 2006 Synes Saeria var saa morsom at jeg forandret BOSTED i profilen min, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2006 #409 Del Skrevet 21. februar 2006 Likte profilendringen. Du bor altså på/i Skottlands versjon av Vestlandet?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #410 Del Skrevet 21. februar 2006 Lovet jo flere bilder....Her er ett - av "lillebroren" min (altsaa mine foreldres hund): Han er en blanding av border collie og standard schnauzer. Den beste firbente skapning paa denne jord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #411 Del Skrevet 21. februar 2006 Likte profilendringen. Du bor altså på/i Skottlands versjon av Vestlandet?!? ← Korrekt. Men jeg hadde bk foretrukket Bergen...er jo halvt bergensk...Neida, jeg liker meg her for oeyeblikket, altsaa, men vestlandet er jo vakkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2006 #412 Del Skrevet 21. februar 2006 For en heeeerlig hund. Fikk lyst å ta den med meg og bare kooooose med den. :-D Vestlandet er vakkert det, men det har jeg jammen hørt om Skottland også. Skulle gjerne likt å reist dit en gang. Besøkt The Highlands blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #413 Del Skrevet 21. februar 2006 Fant er en ekte kosehund, ja...Selv om han er spinnvill paa tur! *savner turgaaing med Fant* Skottland er jo pent, ja. Hvertfall naar vaeret er bra! Rart saa mye vaeret har aa si... Her er forresten enda et bilde - det er utsikten ned mot stranden fra spisestuevinduet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. februar 2006 #414 Del Skrevet 21. februar 2006 Ååååå, så fantastisk herlig dere bor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2006 #415 Del Skrevet 21. februar 2006 Åhhh! Det så jo helt herlig ut! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #416 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei Impia! Ja, det er herlig her....Er glad T kjoepte leiligheten, husker foerste gang jeg saa den (etter at han hadde kjopt den), var veldig fornoyd da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2006 #417 Del Skrevet 21. februar 2006 Hadde jammen jeg og vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 21. februar 2006 #418 Del Skrevet 21. februar 2006 For en nydelig boff de har! Skottland kan være meget vakkert.....litt kaldt og forblåst men ellers bra Håper det gikk fint i samtale med spesialisten i dag........jeg fikk meg personlig trener i dag gitt.......så nå kan jeg ikke skulke unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #419 Del Skrevet 21. februar 2006 Har ikke snakket direkte med spesialisten, han gjorde visst ikke slikt (altsaa utenom konsultasjonene). Men damen jeg snakket med mente jeg skulle slippe aa ta blodproevene om igjen, saa da satser vi paa det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. februar 2006 #420 Del Skrevet 21. februar 2006 Nydelig utsikt fra vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå