Holly Hobbie Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4101 Del Skrevet 10. august 2007 Hei bareglede, er du splitter ny?! Arwen: I dag snudde gutteplutten seg rundt fra rygg til mage! Det er foerste gang! Han laa under babygymen da det skjedde. Tror han holdt fast i speilet paa den og dro seg rundt. Men han kom ikke noe sted naar han foerst hadde snudd seg, saa jeg maatte snu ham rundt igjen. Naa sover han soett i sengen sin. :søvn: Vi lykkes i aa legge ham uten graating, amming eller byssing, og det er en herlig foelelse. Naa er T og henter besoket paa flyplassen. Jeg burde egentlig rydde litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 10. august 2007 #4102 Del Skrevet 10. august 2007 Oi, her var en dagbok jeg føler meg veldig skyldig i å ha ignorert. Så gøy at Theodor snur seg rundt! Han vokser så fort. Håper alt er bra med dere og at det blir koselig med besøk. Venter selv Mamma i morgen og hun skal være her en uke, så det blir veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. august 2007 #4103 Del Skrevet 10. august 2007 Arwen: I dag snudde gutteplutten seg rundt fra rygg til mage! Det er foerste gang! Han laa under babygymen da det skjedde. Tror han holdt fast i speilet paa den og dro seg rundt. Men han kom ikke noe sted naar han foerst hadde snudd seg, saa jeg maatte snu ham rundt igjen. Flere likheter! Det gjorde Maja i dag også la henne fra meg på ryggen og fant henne på magen like etter! Flinke barna våre. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4104 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg trodde aldri det skulle bli saa goey aa ha barn! Det er saa artig aa foelge utviklingen deres. for Maja ogsaa! Arkana: Det er heller jeg som har ignorert din dagbok i det siste... dvs. jeg lette etter den, men fant den ikke! Haaper den finnes ennaa! Gratulerer som nygift, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. august 2007 #4105 Del Skrevet 11. august 2007 Du storkoser deg med gutten din du. Håper jeg også får det sånn den dagen jeg blir mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4106 Del Skrevet 12. august 2007 Du storkoser deg med gutten din du. Håper jeg også får det sånn den dagen jeg blir mamma. T kommenterte i gaar at han aldri har sett meg saa glad og fornoeyd som etter at jeg ble mamma! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 12. august 2007 #4107 Del Skrevet 12. august 2007 Var det i går du var ute? Gikk det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. august 2007 #4108 Del Skrevet 12. august 2007 T kommenterte i gaar at han aldri har sett meg saa glad og fornoeyd som etter at jeg ble mamma! :rødme: Min kjøre og jeg har kommet frem til at vi kuler 'an noen år med smått, men det blir nok til at vi prøver å få vi også. Det virker som om han ønsker barn. Det sier også kollegaene hans. Han vil bare ikke ha helt enda. Det er helt ok for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4109 Del Skrevet 12. august 2007 Var det i går du var ute? Gikk det bra? Ja, det gikk veldig bra! Bortsett fra at han ikke sovnet foer ti paa halv ti....og det er kjempesent, han pleier aa sovne innen 7-8. Men det hadde ikke vaert noe graating. Saa det frister til gjentagelse om ikke altfor lenge, selv om jeg maa innroemme at jeg syntes det var litt rart aa vaere borte fra ham...Det var desto koseligere aa se ham da jeg kom hjem, han laa og sov soett i sengen sin. Min kjøre og jeg har kommet frem til at vi kuler 'an noen år med smått, men det blir nok til at vi prøver å få vi også. Det virker som om han ønsker barn. Det sier også kollegaene hans. Han vil bare ikke ha helt enda. Det er helt ok for meg. Dere har jo tiden foran dere. Tror det er en fordel at begge parter er 100% klare for foreldrerollen foer man proever. Og han blir helt sikkert klar innen noen aar. Menn er gjerne litt trege paa saant, men naar de foerst har bestemt seg, saa er de gjerne like ivrige som oss jenter. Det har hvertfall jeg erfart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. august 2007 #4110 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg tror både jeg og han er på samme sted på iverskalaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4111 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg tror både jeg og han er på samme sted på iverskalaen. Det er bra. Husker jeg drev og maste en del paa T i sin tid, og det var litt kjedelig (men goey aa ha et "prosjekt," da! ). Er stuptrett naa, er ikke vant til aa vaere sent oppe, slik som i gaar. Besoket har reist, og det er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 13. august 2007 #4112 Del Skrevet 13. august 2007 Litt dårlig på å skrive her, Holly, men jeg er innom og leser altså. Får så utrolig lyst på ny baby når jeg leser hvor mye du koser deg sammen med T Håper bare vi lykkes snart *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 #4113 Del Skrevet 14. august 2007 Så fint at det gikk greit å være borte fra T en stund Godt å vite at du kan det også kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4114 Del Skrevet 14. august 2007 Litt dårlig på å skrive her, Holly, men jeg er innom og leser altså. Får så utrolig lyst på ny baby når jeg leser hvor mye du koser deg sammen med T Håper bare vi lykkes snart *sukk* Skal krysse alt jeg har for dere, Monja! Naa fortjener dere jamen aa lykkes snart!! Så fint at det gikk greit å være borte fra T en stund Godt å vite at du kan det også kan jeg tenke meg. Ja, godt aa vite, selv om han ikke fikk sove foer veldig sent. Men han skrek hvertfall ikke av sult, det er det viktigste! Da har jeg bestilt meg mei tai, jeg ogsaa. Haaper jeg blir fornoeyd! I dag er det barselstreff. Haaper hun norske jeg traff forrige gang er der, hun var veldig hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 14. august 2007 #4115 Del Skrevet 14. august 2007 Hvor bestilte du Mei Tai fra? Håper du blir fornøyd. Jeg er foressten sikker på at du blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4116 Del Skrevet 14. august 2007 Hvor bestilte du Mei Tai fra? Håper du blir fornøyd. Jeg er foressten sikker på at du blir det! Hei! Jeg bestilte den fra Kittykins: denne, i marine/striper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 14. august 2007 #4117 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg er innom og leser litt innimellom, selv om jeg for tiden stort sett bare skriver inne hos meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4118 Del Skrevet 14. august 2007 Koselig at du er innom, Rypa! Jeg er veldig daarlig paa aa skrive i andres boeker jeg ogsaa, selv om jeg synes det er goey aa foelge med... Naa har jeg satt paa en vask, oppvaskmaskinen gaar og jeg er paakledd! Venter bare paa at det lille dovendyret mitt skal vaakne, for snart er det treff...dvs. det begynner om fem minutter. Saa vi blir nok litt sene, men men. Vil ikke vekke ham om det ikke er helt noedvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 14. august 2007 #4119 Del Skrevet 14. august 2007 Hei! Jeg bestilte den fra Kittykins: denne, i marine/striper. Den var litt annerledels enn andre Mei Taier jeg har sett, spesielt knytingen. Håper den fungerer bra for deg og T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4120 Del Skrevet 14. august 2007 Den var litt annerledels enn andre Mei Taier jeg har sett, spesielt knytingen. Håper den fungerer bra for deg og T. Ja, haaper det! Naa er deilig tunfiskmiddag fortaert, og Thedor sover. La ham i vaaken tilstand i sengen, og der sovnet han helt selv! Var innom og sang Kjaere Gud, So ro Lillemann og Trollmor-sangen da jeg hoerte at han sutret litt, og etter det var han i godt humoer. Saa laa han og lekte litt med kosedyrene sine, og sovnet ca. kl. 8. T har snakket med sjefen i dag, og han innroemmet til ham at han synes han har for mye aa gjoere. Sjefen sa at han var kjempefornoeyd med innsatsen og resultatene til T, og at de skulle ansette en person som kunne ta noe av "grovarbeidet" til T, slik at han kan konsentrere seg om det viktigste. Saa fra naa av blir det forhaapentlig litt kortere dager for ham. Var paa barseltreff i dag, nest siste gangen. Tilbudet er bare opp til seks maaneder, nemlig. Men jeg tror jeg kommer til aa holde kontakten med flere av de andre jentene der. Og Theodor er blitt stoerre! Han legger paa seg ca. 200 gram i uken, saa naa veier han hele 9,3 kilo! Han er baade kraftig og lang, saa han ser velproporsjonert ut, og ikke fullstendig blubbete. Men talking of blubbete...jeg tror jeg har falt tilbake i gamle kostvaner siden ferien, for jeg synes magen buler litt mer enn den gjorde da jeg kom hjem fra Norge. Maa skjerpe meg, for jeg vil ned noen kilo til! Haaper det gaar ved aa bare vaere litt mer bevisst paa hva jeg putter i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå