Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Nei, han har aldri moett henne foer...ikke vi heller! :sjenert: Men vi fikk anbefalt det byraaet fra noen venner. Han pleier jo ikke vaakne da, saa forhaapentligvis gaar det greit. Men jeg er litt i tvil paa om det er noe lurt aa gaa ifra ham. Men naa har mannen min bestilt billetter til det showet, sa... Uff, jeg foeler meg som en daarlig mor!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er da ikke noen dårlig mor selv om du reiser ut en gang etter at babyen sover!

Sannsynligvis går det knirkefritt, og du lurer i ettertid på hva du bekymret deg for.

Og går det ikke greit, så reiser dere jo bare hjem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for den, han er helt nydelig! Og ligner litt paa min lille skatt, syntes jeg! :rødme:

Naa ligger han og sover. Han sovner stort sett innen syv. Saa da har jeg kvelden "fri." Naa venter jeg bare paa T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... takk takk. Da var det ikke bare jeg som sytes de to små våre var av samme "type"... :)

Jeg venter og på mannen. Blir litt lei når han aldri klarer å komme seg hjem. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T har 11-timersdager (selvvalgt forsaavidt. Men hvis han ikke faar gjort det han skal maa han jobbe litt paa soendager ogsaa...). Han mener det kommer til aa roe seg litt snart, han driver og forbereder en stor rapport. Men han er saa pliktoppfyllende ift. jobben at jeg regner med det blir lange dager saa lenge han har den jobben. Er realist, saa blir jeg ikke skuffet.

Hadde en litt kjip opplevelse isted. Maatte vente i en halvtime hos legen, ogsaa fikk jeg beskjed om at helsesoesteren jeg hadde time hos (dvs. som Theo hadde time hos for aa ta vaksine) ikke var der! :sur: Men de skulle forsoeke aa se om en av legene hadde tid til aa gi ham den. Etter 30 minutter spurte jeg om de hadde funnet noen, og da sa de at en av legene hadde tid til meg om en og en halv time! :roll: Det var litt lenge for vaar del, saa da dro vi hjem isteden. Har faatt time neste torsdag, og da skal alt soeren meg gaa knirkefritt!

Naa sover gullklumpen. Jeg har egentlig masse aa gjoere, men koper litt foran dataen isteden... Men det er fint vaer i dag, saa etterhvert burde vi komme oss ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg foeler meg som en daarlig mor!!

Nei, sånn må du ikke tenke en gang! Det kommer sikkert til å gå kjempefint, og de små har det jo slettes ikke vondt, selv om vi ikke er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser litt, jeg :)

Det kommer sikkert til å gå kjempefint med barnevakt til lille Theo, så dere kan kose dere med god samvittighet!

Ergelig meg sånn venting hos legen da... Skjønner godt at dere gikk hjem!

Diger :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besok, Saeria, Samba og Burpen! :klem:

Naa er jeg helt i ekstase, for Theodor sovnet paa egenhaand, i sin egen seng!! :danse: Til vanlig ammer jeg ham til han sovner, og jeg legger ham i vaar seng, for da ligger jeg ved siden av ham til han sovner. Men i dag funket ikke det. Jeg ammet ham i sengen, men han sovnet ikke. Da tenkte jeg, vel han kan umulig vaere sulten (ble ammet klokken seks, fikk groet klokken syv, og ble ammet igjen halv aatte). Saa da la jeg ham i sin egen seng, og der laa han og snakket til seg selv til han sovnet! Det tok nesten en time, for han var ikke saa soevnig av en eller annen grunn, men naa sover han soett i sengen sin - herlig!

Saa da vet jeg at han KAN sovne uten puppen, og det er deilig. Saerlig med tanke paa loerdag. Saa lenge han faar masse mat foer jeg drar ut, saa tror jeg det skal gaa fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sov til halv syv i dag, og sovnet igjen ti over syv, etter ammingen. Saa vaaknet han igjen halv ni. Saann er det egentlig hver dag naa. Er deilig aa slippe aa maatte opp midt paa natten, selv om det kan vaere koselig ogsaa.

I dag har han masse vondt i gommene. Er litt sutrete, men litt synging av Olle Bolle hjalp visst. Naa leker han under gymen sin.

I dag skal vi gjoere stort innkjoep paa Sainsbury's, for vi faar besok av to venner av T til helgen. De kommer alltid under festivalen for aa faa med seg noen show. Haaper de synes det er greit aa ligge paa stuen, selv om vi egentlig kunne flyttet barnesengen inn til oss... men vi sover saa mye bedre paa separate rom. Er nemlig ganske sikker paa at Theodor vaakner noen ganger per natt, men bare pludrer litt for seg selv.

Naa maa jeg skrive handleliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til vi flytter (neste uke), da skal Mini også etterhvert inn på eget rom. Jeg sover dårlig, og han sover dårlig for tiden. Jeg våkner av ALLE lyder, og det samme gjør han. Det er jo såvidt jeg tør å snu meg i sengen, av frykt for at dyna skal lage for mye lyd. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøket har sikkert ingenting i mot å sove i stuen. Tror de fleste er ganske forståelsesfulle :)

Kos dere med handlig og besøk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...