Gjest MrsP Skrevet 12. juli 2007 #4041 Del Skrevet 12. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. juli 2007 #4042 Del Skrevet 13. juli 2007 Har du blitt månedens bruker . Da må jeg gå inn og lese om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. juli 2007 #4043 Del Skrevet 13. juli 2007 Gratulerer som månedens bruker! Kom forresten inn på dette forumet litt på samme måte selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juli 2007 #4044 Del Skrevet 14. juli 2007 Gratulerer, Holly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. juli 2007 #4045 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har ikke lest om månedens bruker *løper å gjøre det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4046 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja, jeg takket ja til forespoerselen, saa naa er jeg blitt intervjuet jeg ogsaa! Synes artikkelen var bra skrevet! Tilbake fra Norgesturen. Det var 3,5 herlige uker, stort sett. Vaeret var jo dritt, men det var det i hele Nord-Europa. Men koselig aa vaere sammen med familien. Da jeg kom tilbake oppdaget jeg at jeg har gaatt ned 3-4 kilo i ferien! Saa naa er jeg nesten tilbake dit jeg vil vaere. Et par kilo til hadde ikke gjort noe, men jeg stresser ikke med det. Ellers sjarmerte gutteplutten alle han moette i senk, som vanlig. *stolt mor.* :rødme: Han faar naa to maaltider per dag, i tillegg til all ammingen (som fortsatt er veldig hyppig), og elsker groet med frukt. Han faar litt groennsaksmos ogsaa. Men han har begynt aa vaakne om nettene igjen, opptil to-tre ganger! Skjoenner ikke hva det kommer av, og det er litt irriterende. Mater ham hver gang, slik at han kan sovne fort igjen og jeg ogsaa kan faa litt soevn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. juli 2007 #4047 Del Skrevet 30. juli 2007 Veldig fin artikkel ja Så bra at han liker mat. Vi trapper sakte men sikkert opp grøtmengden her. Ser ut som hun tåler det veldig greit. Skal prøve å blande inn litt fruktmos i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4048 Del Skrevet 30. juli 2007 Lykke til med fruktmosen, Arwen! Det gaar sikkert kjempefint. Theodor elsker banan, paere og eple og gulrot. Soetpotet var ikke saa vellykket. I dag skal han faa gulrot- og potetmos til middag. Naa ligger han og sover. Men han er litt rar med sovingen noen ganger. Han kan plutselig vaakne fem minutter etter at jeg har lagt ham, selv om han ikke er sulten og tydeligvis var trett da jeg la ham. Her et noen bilder av vidunderet...han har vokst veldig i det siste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 30. juli 2007 #4049 Del Skrevet 30. juli 2007 For en pen liten gutt Koselig å høre fra deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2007 #4050 Del Skrevet 30. juli 2007 For en herlig gutt du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. juli 2007 #4051 Del Skrevet 30. juli 2007 Han er helskjønn :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 30. juli 2007 #4052 Del Skrevet 30. juli 2007 Så søt da! Syns han ligner på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juli 2007 #4053 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja, han ligner litt på deg, Holly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 30. juli 2007 #4054 Del Skrevet 30. juli 2007 Så nydelig han er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. juli 2007 #4055 Del Skrevet 31. juli 2007 Stemmer i med de andre. Riktig nydelig sønn du har :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4056 Del Skrevet 31. juli 2007 Tusen takk alle sammen! Er jo ganske stolt av ham, som alle moedre er av sine barn! :rødme: Han ligner visst veldig paa meg, men jeg synes naa at han er mye penere! Ogsaa har han T's hake. I dag har han klart aa sitte alene i noen sekunder! Det er saa artig aa se at han blir saa fornoeyd naar han klarer aa sitte, og at han er saa ivrig etter aa sette seg opp. Jeg holder i hendene hans, ogsaa trekker han seg opp. Han har ennaa ikke rullet rundt, men det kommer vel. I natt sov han litt bedre enn de siste dagene. Han vaaknet kl. 1 og kl. 5, og saa sov vi til 8. Ogsaa er han saa mye lettere aa legge om kvelden! Jeg venter til han blir ganske trett, ca. kl. 19 - 19.30. Da gir jeg ham kveldsmaten (altsaa pupp) mens jeg ligger ved siden av ham i vaar seng. Da sovner han ganske raskt. Men han vaakner et par-tre ganger for aa faa paafyll. Saa flytter vi ham over i hans seng etter nattmat nr. 1 i 10-11-tiden. Det dumme med denne leggerutinen er jo at bare jeg kan gjoere det... Og 18. august skal vi i bryllup, og har faatt barnevakt, men jeg aner ikke hvordan det skal gaa. Heldigvis er vi bare 20 minutter unna om det skulle skjaere seg. Han skal til henne i morgen i et par timer for aa bli kjent med henne. Hun er sekretaeren til T og en veldig hyggelig dame, med en soenn paa seks aar. Ellers skjer det en del paa hjemmefronten. Vi vurderer aa flytte, men ikke til Norge i denne omgang. Saken er at vi savner en hage og litt mer plass. Har jo forholdsvis stor leilighet (120 kvadrat), og den er midt i blinken for oss tre, men vi har saa mye besok og da blir det veldig trangt her. Gjesterommet har jo blitt Theos rom. Og til neste aar allerede ser jeg for meg at vi kan trenge en hage med sandkasse. Vi ser for oss at vi kjoeper et hus med 4 soverom og hage paa landet, og beholder leiligheten. Siden jeg skal jobbe 3 dager i uken, kan vi bo her halve uken, og paa landet resten av tiden. Saa da blir det kort vei for meg naar jeg skal paa jobb, og kort vei til barnehagen. Tror det hadde funket fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. juli 2007 #4057 Del Skrevet 31. juli 2007 Han er superskjønn :rødme: Skjønner godt at dere ønsker litt mer plass ja, og det der høres jo ut som en god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4058 Del Skrevet 31. juli 2007 Naa veier gullklumpen hele 8,88 kilo! En skikkelig tungvekter, med andre ord! Var paa barseltreff paa helsestasjonen i dag (dvs. det er i et menighetshus), og det var koselig som vanlig. Etterpaa dro jeg og Libba og Caroline, to andre jenter med hver sine babyer, en pike og en gutt, paa kafe. Var innom biblioteket ogsaa og fikk tak i tre Agatha Raisin-boeker - gleder meg til aa lese dem! Naa passer den ene kanindrakten fra Anne Geddes, og gjett hvem som er soetere enn soetest i den?! Han er helt til aa spise opp! :rødme: Naa venter jeg bare paa T, saa skal vi en tur ned paa stranden, slik som i gaar. Vi tar paa Theo pysjen, putter ham i soveposen sin og ned i vognen, saa triller vi ham ned paa stranden. I gaar tok vi oss et glass vin der (ikke Theo da! ) og satt paa det fine piknikkteppet vaart. Men i dag tror jeg at det holder med litt saft for min del. Saa skal jeg lage svinekoteletter med thai-inspirert saus (soyasaus, kokosmelk, hvitloek, ingefaer og korianderblader) og erter og ris. Er sulten allerede, men vi faar som regel ikke spist foer aatte halv ni, for da har pluttegutten sovnet. Ellers forbereder jeg en liten nettshoppingspree. Theo passer naa i str. 74, selv om noen ting i 68 gaar ennaa. Men naar han har paa toeybleiene er det mye som er trangt. Saa her trengs mer klaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. juli 2007 #4059 Del Skrevet 31. juli 2007 Har du tenkt å bruke tøybleier hele bleieperioden? Snakket akkurat med en barnehageansatt som mente at de var så store og klumpete etterhvert at ungene gikk senere :klø: kanskje det er de som selges i Norge som er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. august 2007 #4060 Del Skrevet 1. august 2007 Piknikk på stranda hørtes superkoselig og romantisk ut :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå