Dråpe Skrevet 28. juni 2007 #4001 Del Skrevet 28. juni 2007 Heisann! Oj, tenk at den vakre prinsen din er 4 mnd allerede! Det går litt i perioder dette med ro/uro rundt legging. Og selvom det er viktig med rutiner tror jeg, så må man i blant endre rutinene. Det har jeg fått erfare - jeg har på en måte ikke vært "oppdatert" nok, sånn at det har tatt litt tid før jeg har skjønt at det som funka for ei tid tilbake ikke funker lenger. Og så må man finne nye ting som funker. Gutten min var/er veldig urolig ifbm tennene - og det kan vare opptil to uker...slitsomt. Koselig å lese i dagboka di, men det er sjelden jeg er innom Kg for tida, så det er ikke alt jeg får med meg da. Kose dere videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 28. juni 2007 #4002 Del Skrevet 28. juni 2007 Vi sliter også litt med legging... Slitsomt! Burpelita vil helst sovne med puppen i munn, helt inntil meg i senga. Kan ikke si at jeg sover så godt når hun ligger der, men det er bedre enn null søvn, hvertfall! De tallene jeg leste en side eller tre bakover her, hva slags kontroll var det? (sikkert jeg som ikke har lest godt nok, men... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juni 2007 #4003 Del Skrevet 28. juni 2007 Takk, Holly. Har tittet litt på flybilletter skjønner du, men vet ikke om vi skal reise enda. Sambo litt treg på avtrekkeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4004 Del Skrevet 28. juni 2007 Da har jeg vaert og handlet litt til meg selv. Ble en kjole, to hvite topper og en cardigan. Haaper bare det blir varmt naa, saa jeg kan ha paa meg kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4005 Del Skrevet 28. juni 2007 Heisann! Oj, tenk at den vakre prinsen din er 4 mnd allerede! Det går litt i perioder dette med ro/uro rundt legging. Og selvom det er viktig med rutiner tror jeg, så må man i blant endre rutinene. Det har jeg fått erfare - jeg har på en måte ikke vært "oppdatert" nok, sånn at det har tatt litt tid før jeg har skjønt at det som funka for ei tid tilbake ikke funker lenger. Og så må man finne nye ting som funker. Gutten min var/er veldig urolig ifbm tennene - og det kan vare opptil to uker...slitsomt. Koselig å lese i dagboka di, men det er sjelden jeg er innom Kg for tida, så det er ikke alt jeg får med meg da. Kose dere videre! Koselig med besok fra deg, Draape! Hvor gammel er gutten din naa? Han er vel snart ett aar? Ja, det er lurt med rutiner. Selv om den vi har ikke funker saa veldig bra...Men han er naa i seng samme tid hver kveld, og sovner nesten uten unntak foer klokken er aatte, saa saann sett funker den. Selv om det blir en del grining/byssing/amming foer vi er i maal. Vi sliter også litt med legging... Slitsomt! Burpelita vil helst sovne med puppen i munn, helt inntil meg i senga. Kan ikke si at jeg sover så godt når hun ligger der, men det er bedre enn null søvn, hvertfall! De tallene jeg leste en side eller tre bakover her, hva slags kontroll var det? (sikkert jeg som ikke har lest godt nok, men... ) Hoeres veldig kjent ut, Burpen! Jeg klarer aa snike puppen ut av munnen hans og saa lister jeg meg ut av sengen, og det gaar som regel bra, men det tar noen forsoek foer han sovner. Haaper det gaar litt lettere etterhvert, for naa er det bare jeg som kan legge ham... Ang. tall, det var ikke fra noen spesiell kontroll, men vi kan veie babyene vaare hver uke paa mor-barn-treffet som arrangeres av helsestasjonen. Jeg veier ham ikke saa ofte, for det er jo ikke noedvendig, men det er litt goey aa se hvor mye han legger paa seg. Han var 7.7 for to uker siden, saa jeg regner med at han er over 8 kil0 naa...hjelp, han begynner aa bli stor! Takk, Holly. Har tittet litt på flybilletter skjønner du, men vet ikke om vi skal reise enda. Sambo litt treg på avtrekkeren. Du faar si til ham at det er veldig fint her borte! Turen over fra Bergen er noksaa kjapp ogsaa, og koselig aa fly saa lite fly, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. juni 2007 #4006 Del Skrevet 28. juni 2007 Har bare vært inne og oppdatert meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4007 Del Skrevet 29. juni 2007 Da har jeg vaert og handlet litt til meg selv. Ble en kjole, to hvite topper og en cardigan. Haaper bare det blir varmt naa, saa jeg kan ha paa meg kjolen! Den kjolen var ikke helt vellykket, jeg saa kjempegravid ut i den! Saa den blir med tilbake til butikken. Har bare vært inne og oppdatert meg. God helg, Siam! I dag skal jeg paa trening, Body Blitz. Tror det er akkurat det jeg trenger! Plasserer Theo pa barnepassen som vanlig, og det blir sikkert goey for ham. De skryter alltid av ham der, sier han ler masse. Saa kommer en venninne og samboer paa besok i halv fire-tiden. Huset er heldigvis i noenlunde orden, saa det er ikke saa mye som maa gjoeres. Bakte brownies i gaar kveld, saa jeg haaper de vil ha et stykke eller to, for jeg har ikke lyst til aa gumle brownies hele helgen! Naa maa jeg hive meg i klaerne, sette over nok en vask og rydde litt. Er saa deilig at Theo har begynt aa sove hele natten gjennom. Vi fikk 8 timers uavbrutt soevn i natt - herlig! Men han har plutselig faatt bleieutslett! Aner ikke hvorfor. Haaper det gaar over med sinksalve og litt ekstra bleiefri tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 29. juni 2007 #4008 Del Skrevet 29. juni 2007 Deilig at han sover gjennom natta da. Har han begynt med dette først nå eller? Bare lurer på hvor lenge jeg må vente før jeg kan få 8 timers uavbrutt søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. juni 2007 #4009 Del Skrevet 29. juni 2007 Hvilket flyselskap brukte dere? Kjempefin kjole du hadde kjøpt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4010 Del Skrevet 29. juni 2007 Deilig at han sover gjennom natta da. Har han begynt med dette først nå eller? Bare lurer på hvor lenge jeg må vente før jeg kan få 8 timers uavbrutt søvn Han begynte vel med det i tidlig i forrige uke. Det er herlig, du kan bare glede deg! Hvilket flyselskap brukte dere? Kjempefin kjole du hadde kjøpt deg. Wideroe flyr direkte fra Flesland til Edinburgh. De er det eneste selskapet som flyr direkte. Sjekk wideroe.no. Den kjolen var ikke noe fin paa, da, saa jeg maa bytte den. Men den saa fin ut paa bildet, og er sikkert fin paa folk med flat mage og smaa pupper. Da er jeg tilbake fra verdens hardeste treningsoekt! Fikk nesten krampe i laarene, jeg. Men det var deilig aa faa trent litt! Naa maa jeg bare shine opp litt her foer besoket kommer (hvis de finner frem, da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. juni 2007 #4011 Del Skrevet 29. juni 2007 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #4012 Del Skrevet 30. juni 2007 Sitter her i nattkjolen, har vaert skikkelig syk i dag. Ble matforgiftet paa treningssenteret i gaar, spiste kylling der til lunsj. Kjipe greier. Saa jeg gikk glipp av grillfest i dag og har stort sett ligget i sengen. Men naa er jeg mye bedre, og spiste litt pasta naa nettopp. T tok med seg Lille-T paa festen, og det gikk kjempebra! Han tok flaske med mme som bare det, og jeg pumpet meg her hjemme saa jeg ikke skulle faa skikkelig spreng. De var borte i fem timer, og selv om det var deilig aa slippe aa maatte passe paa lillegutten, saa savnet jeg ham og var glad da guttene mine var kommet hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. juni 2007 #4013 Del Skrevet 30. juni 2007 Så kjedelig, Holly. Godt du er bedre nå. Matforgifning er kjipt. Har opplevd det selv og det var langt i fra en tur i parken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. juli 2007 #4014 Del Skrevet 2. juli 2007 Så kjipt med matforgiftning da Så bra at han sover hele natte, det høres deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4015 Del Skrevet 2. juli 2007 Takk for hilsener, jenter! Er fortsatt litt smaauggen, men er mye bedre og tilbake til normalen stort sett. Fikk litt smaapanikk i morges at jeg var gravid igjen, men det er nesten klin umulig, saa den muligheten ser jeg bort ifra. Hadde blitt rimelig nedfor om det stemte, for jeg orker ikke et svangerskap og nytt spedbarn saa fort etter Theodor...Blir sliten bare ved tanken! Har vaert hos tannlegen i dag, og det var en kjapp fornoeyelse. Satt vel 30 sekunder i tannlegestolen! Han fjernet ikke plakk engang, men jeg tror ikke jeg hadde noe saerlig. Var paa Boots ogsaa, og kjoepte Bonjela (lignende dentinox eller hva det heter i Norge). Haaper det hjelper paa saare gommer, for det har vaert virkelig ille de siste dagene. Han biter paa hendene sine, sikler og begynner aa hylgrine i fem-sekstiden. Har gitt ham paracet, og det har hjulpet litt. Er nesten ferdigpakket naa, for i morgen drar jeg og gutteplutt til Norge! Haaper det gaar greit aa reise bare oss to med all bagasjen og vognen. Neste uke kommer T, det blir kos. I morgen er det ogsaa tre aars bryllupsdag for oss! Synd vi ikke faar feiret den sammen, vi faar ta det igjen i ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. juli 2007 #4016 Del Skrevet 2. juli 2007 Flere som føler sge gravid i sånne kjoler ja... Det ser jo så fint ut på andre.... Gratulerer med morgendagen og god tur til Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 3. juli 2007 #4017 Del Skrevet 3. juli 2007 Hallo. Jeg har hatt to hjelp-jeg-er-gravid-igjen opplevelser siden fødselen. Begge testene var knall-negative og jeg var like nervøs. Det hadde vært fryktelig å blitt gravid igjen så fort, gitt. Så flott at Theodor sover natta gjennom allerede. Det venter jeg fortsatt på og gutten min er seks måneder og spiser grøt pluss litt middagsmat.... Gjesp!!! Lucky you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. juli 2007 #4018 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Gratulerer med tre års bryllupsdag God tur til Norge, det går helt sikkert kjempefint å reise bare dere to Endret 3. juli 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4019 Del Skrevet 3. juli 2007 Flere som føler sge gravid i sånne kjoler ja... Det ser jo så fint ut på andre.... Gratulerer med morgendagen og god tur til Norge! Tusen takk, smile! Ja, de kjolene er fine paa modeller i blader, paa utstillingsdukker og paa de uten noe saerlig former, og jeg er ikke blant noen av dem! Hallo. Jeg har hatt to hjelp-jeg-er-gravid-igjen opplevelser siden fødselen. Begge testene var knall-negative og jeg var like nervøs. Det hadde vært fryktelig å blitt gravid igjen så fort, gitt. Så flott at Theodor sover natta gjennom allerede. Det venter jeg fortsatt på og gutten min er seks måneder og spiser grøt pluss litt middagsmat.... Gjesp!!! Lucky you! Ja, det er deilig at han sover hele natten. Men de siste dagene har han vaaknet mellom fem og seks igjen. Heldigvis spretter pappaen opp av sengen, skifter paa ham og leverer Theodor til meg, saa mater jeg ham liggende i sengen og vi sovner igjen etterpaa. Jeg er rimelig bombesikker paa at jeg ikke er gravid. Har ikke vaert saa veldig mye action i heimen siden det kom en liten gutt som tar all energi og oppmerksomhet, dessuten har vi vaert veldig forsiktige. Ogsaa fullammer jeg, og har pcos i tillegg. Saa er vel rimelig helgardert, heldigvis! Jeg vil bare nyyyyyyte Theodor en god stund fremover, og den lille fritiden jeg har vil jeg bruke paa meg selv og mannen. Gratulerer med tre års bryllupsdag God tur til Norge, det går helt sikkert kjempefint å reise bare dere to Ja, haaper og tror det, Impala! Takk for gratulasjon! Er naa rimelig ferdigpakket, nydusjet og klar til avreise. Men taxien kommer foerst kvart over fire. Saa foer det skal jeg sette paa en vask, rydde litt og spise lunsj. Haaper vaeret blir litt bedre snart, for det regner visst masse hjemme ogsaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. juli 2007 #4020 Del Skrevet 3. juli 2007 Her regner det MYE ja. Det hadde ikke gjort noe med litt ! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå