Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

:vinke:

Det er ikke enkelt det der, når man er i gang med slike private ting som dere er - hverken å snakke med noen eller snakke med hverandre skikkelig. Begge går og gnager på det i underbevisstheten sin hele tiden, og klarer ikke få det ut til hverandre.

Dette vet jeg alt om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vennen!

Dumt at helgen har vært av den kjipe sorten. :( PMS er nok smittsomt ja, og du har nok sikkert rett i at det med manglende EL stresser dere litt mer enn dere tror.

Men dette kommer til å ordne seg. Skjønner godt at du er spent på timen med fertilitetseksperten. Han er sikkert kjempeflink, og finner nok ut av alt skal du se.

Håper uka di blir bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke ord, Impia. Kanskje jeg skal "finne paa" et problem som er mindre flaut overfor arbeidsgiver?? Nei, det er nok ikke saa lurt det heller. Si man skal trekke en visdomstann er ikke saa smart det heller, for jeg har ikke trukket noen ennaa og det er fullt mulig jeg maa i fremtiden....

Sier jeg at jeg har et "medisinsk problem" begynner jo fantasien aa spinne hos sjefen...ikke at han har nok aa bekymre seg om, da, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Men har sagt "skal til legen" oerten ganger naa, foeler jeg...

Men naa har vi faatt time hos dr. Thong neste tirsdag kvart paa seks, saa da slipper jeg aa si noenting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var flaks!

Kom akkurat over denne gamle mailen fra T:

Jeg elske deg. Jeg har kjærlighet på deg. Du er min kjæreste.Du er peneste

jenta i alle verden.

Jeg kan snakke norsk. Jeg er flink. Du er min lærer. Du er en godt lærer.

Jeg vil huske mer norsk. Du snakke norsk veldig bra. Du er mega-flink. Jeg

vil også være mega-flink.

Jeg har ingen forsteldren. Du har en mormor. Jeg elske din mormor. Mormor

er kjempre finnt.

Takk for i dag.

Hade bra.

Er den ikke soet?? Naa er han myyye flinkere, artig aa se hvor mye han har forbedret norsken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa er jeg rimelig frustert. Det er INGENTING - nada, nil, nichts - aa gjoere paa jobb, og i tillegg er jeg smaadaarlig. Fryser og og hutrer og har null energi. Hoeres kanskje ut som influensa, men det er bare vanlig pms for meg. Foeler ikke at jeg kan gaa hjem bare for det, men jeg har utrolig lyst! Saerlig siden jeg kjeder meg og ryggen bare blir verre og verre av aa sitte her. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i de pms-symptomene dine, Popelka! Jeg blir nesten alltid "forkjøla" noen dager før mensen - snufsete, vondt i hodet, slapp o.l - ikke no' gøy i det hele tatt!

Håper du har muligheten til å hvile deg litt i kveld da! :)

Så morsom mail fra mannen din - sikkert flott å se framgangen i norsken hans! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Så søt mannen din er da :ler:

Kjempe fin mail ;)

Håper du blir kvitt pms din snart da, og att vi begge får ett blått kryss istedet! :Nikke:

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselige besok, jenter! :klem:

Atter en dag. Rakk ikke spise frokost foer jeg dro hjemmefra, saa naa sitter jeg aa planlegger hva jeg skal kjope hos Kevin's Coffee Shop, vaar lokale kafe. Blir nok en wrap med kylling, kjenner jeg meg rett!

Senere i dag er det fysiobehandling, og saa maa jeg kanskje hjemom for aa slippe inn noen som skal fikse slik at varmeovnene virker igjen. De begynte streiken sin i gaar og det var iskaldt i leiligheten. Men det var koselig med varmeflasker i sengen, da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane
Ja, det var flaks!

Kom akkurat over denne gamle mailen fra T:

Jeg elske deg. Jeg har kjærlighet på deg. Du er min kjæreste.Du er peneste

jenta i alle verden.

Jeg kan snakke norsk. Jeg er flink. Du er min lærer. Du er en godt lærer.

Jeg vil huske mer norsk. Du snakke norsk veldig bra. Du er mega-flink. Jeg

vil også være mega-flink.

Jeg har ingen forsteldren. Du har en mormor. Jeg elske din mormor. Mormor

er kjempre finnt.

Takk for i dag.

Hade bra.

Er den ikke soet?? Naa er han myyye flinkere, artig aa se hvor mye han har forbedret norsken sin.

Det er like før jeg blir forelska i mannen din, Popelka! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så søt den mailen var :-D

Det må jo være fin lesning når man er dritt-lei alt og ønsker mannen dit pepperen gror.

Ha en nydelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like før jeg  blir forelska i mannen din, Popelka! ;)

:ler: Det er helt i orden! ;) Hyggelig at du stakk innom, forresten!

Så søt den  mailen var  :-D

Det må jo være fin lesning når man er dritt-lei alt og ønsker mannen dit pepperen gror.

Ja, det er sant! Som i dag da han maste paa at jeg skulle staa opp....Ikke at det er hans skyld at vi maa opp for aa gaa paa jobb, da men! :ler:

Er litt irritert paa sjefen. Ok, saa han sliter i privatlivet for tiden. Men betyr det at absolutt ALT maa dreie seg om han og hans situasjon? Han svarer ikke paa mailer (naa sitter vi for det meste i samme rom saa det er ikke noe alvorlig problem, men jeg synes det vitner om mangel paa respekt...). Han snakker ikke til en utenom for aa lufte sine egne problemer. Ikke engang i gaar gadd han aa spoerre om hvordan helgen var. Skjoenner han bare orke aa konsentrere seg om det han maa, men hvis han foerst er paa jobb maa han vel klare aa vaere bittelitt hoeflig? Kan han ikke heller sykemelde seg dersom han trenger ro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Han sjefen din er vel litt opphengt i sitt eget liv nå... Slitsomt for dere rundt kan jeg tenke meg.

Du får heller bruke dagen på å skrive morsomme innlegg på KG istede for å irritere deg over han! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt når det er sånn på jobb..........overse det om du klarer :)

Her skinner solen ute og jeg skal om ikke så alt for lenge skal jeg komme meg på SATS, hehe........kan jo bli spennende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...