Arwen Skrevet 2. juni 2007 #3921 Del Skrevet 2. juni 2007 Så skjønn han er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #3922 Del Skrevet 3. juni 2007 Takk for koselige hilsener, Arwen, monja, Saeria og Draape! Har vaert en fin helg. I gaar var T og jeg og spilte tennis mens Theo laa i vognen sin og sov. Etterpaa spiste vi lunsj paa treningssenteret og dro og handlet. Ettermiddagen ble brukt til saart tiltrengt husarbeid, og saa koste vi oss med thaiwok og yoghurtis om kvelden, og saa paa Grand Prix paa dvd (vi var jo Italia da det ble sendt saa vi fikk det ikke med oss). Theo vaaknet ikke fullt saa mye i natt, herlig! I dag har det blitt mer husarbeid paa oss. Theo sov nesten tre timer i sted, saa vi fikk unna masse. Ellers planlegger vi ukene fremover. Har en del som vi burde invitere hit som vi ikke har sett paa lenge, bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. juni 2007 #3923 Del Skrevet 4. juni 2007 Han er bare superskjønn da Gleder meg masse til jeg får møte den lille inni magen også, er jo ikke sååå lenge igjen nå. Håper på en fin sommer lsika t tiden går fort Er så koselig å lese at dere har det så fint, med tanke på den tøffe starten dere fikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. juni 2007 #3924 Del Skrevet 4. juni 2007 Herlig bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. juni 2007 #3925 Del Skrevet 5. juni 2007 Aw, så søt! Og så bra ansiktsuttrykk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. juni 2007 #3926 Del Skrevet 8. juni 2007 For en god liten gutt du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. juni 2007 #3927 Del Skrevet 9. juni 2007 Å herregud, tenk at Theodoren din er 3 1/2 mnd og vel så det! Snakk om at tiden flyr da. Også så søt liten kar. Jeg synes det er så gøy med utviklingen vi opplevde med vår Theodor fra din Theodors alder og fremover. Plutselig skjer det nye ting og i et rasende tempo. Kos dere og nyt tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3928 Del Skrevet 10. juni 2007 Oi, er visst en stund siden jeg var innom sist! Tusen takk for koselige hilsener! Murmelmy: Ja, tiden flyr avsted! Det er baade spennende og litt vemodig - paa den ene siden er det saa mange fremskritt, og det er artig aa se han vokse - men paa den andre siden er det litt trist at han ikke er saa liten lenger...Men det er mest goey, da. Han "snakker" og ler og smiler masse, og er saa grei aa ha med aa gjoere. Det er mye lettere aa vaere mammaen hans naa enn i de foerste ukene - da gikk det liksom i ett med amming og bleieskift. hera: Tusen takk! lunacia: Ja, ikke sant! Impala: Takk takk! :bukke: Gled deg til det blir din tur, det er saa fantastisk og vaere mor! Og det mener jeg virkelig! Naa er Theodor snart fire maaneder allerede, og han blir bare skjoennere og skjoennere for hver dag som gaar! Og i gaar sov han fra klokken 8 til kvart paa fire paa morgenen - et stort gjennombrudd! Haaper han fortsetter aa sove saapass lenge av gangen fremover. Og han er mye lettere aa legge paa dagene. Saa fort jeg skjoenner at han er litt soevnig, saa legger jeg ham i sengen med smokken og bamsen. Da klarer han som regel aa sovne av seg selv. Kveldene er litt verre. Han blir som regel veldig troett og grinete i halvsyvtiden, rett etter kveldsstellet, og saa ammer jeg ham og roer ham til han sovner innen klokken aatte. Men da sover han godt, og vi har kvelden fri til bare oss voksne, og det er deilig. Her i Skottland er det ikke helt sommer ennaa, dessverre. Hver gang jeg snakker med familien i Norge faar jeg hoere hvor fantastisk varmt det er, og da blir jeg litt misunnelig. Men snart drar vi jo til Norge, saa da faar vi vel litt sol og sommer vi ogsaa. Neste helg skal vi til Bergen for aa besoke familie. Blir koselig aa introdusere Theodor for oldefar paa 87, og grandonkel, grandtante og filletante og tremennningen hans paa ett aar. I juli drar vi altsaa til Norge, og blir der nesten ut maaneden. Gleder meg enormt til aa dra paa hytta, og haaper vannet er varmt nok til at pluttegutt kan bade litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. juni 2007 #3929 Del Skrevet 10. juni 2007 Har du begynt med grøt eller bare sov han plutselig? Her har det gått motsatt vei fra å sove mange timer i starten har hun den siste tiden spist hver tredje time om natten. Krysser fingrene for at det er varmen som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juni 2007 #3930 Del Skrevet 10. juni 2007 Så koselig å lese om dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juni 2007 #3931 Del Skrevet 10. juni 2007 *restarte abo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #3932 Del Skrevet 10. juni 2007 Har du begynt med grøt eller bare sov han plutselig? Her har det gått motsatt vei fra å sove mange timer i starten har hun den siste tiden spist hver tredje time om natten. Krysser fingrene for at det er varmen som gjør det. Nei, har ikke begynt med groet ennaa, det blir ikke foer han har fylt minst fire maaneder. Jeg aner ikke hva som skjedde, han bare sov seg gjennom gaarsnatten! Naa haaper jeg bare det fortsetter, og at han snart sover helt til morgenen. Men vi kan fint leve med en oppvaakning per natt en stund til. Haaper jenta di gaar tilbake til aa sove lenge av gangen igjen, det kan jo gaa litt opp og ned - for bare en uke siden vaaknet Theodor ogsaa hver tredje time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. juni 2007 #3933 Del Skrevet 11. juni 2007 Så godt å høre at alt er bare bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. juni 2007 #3934 Del Skrevet 11. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3935 Del Skrevet 12. juni 2007 Tilbake i gamle sovevaner. Ja ja. En dag (eller dvs. natt!) sover han vel gjennom fra kveld til morgen han ogsaa. Er kanskje ikke noen vits aa stresse med det. Men ellers er han jo en going, da! Smiler noen utrolig gode smil, og pludrer og snakker masse. I tillegg har han er skikkelig hoey, herlig latter! Det fine vaeret varte bare en dag her borte, saa naa haaper vi bare at vaeret i Bergen er fint til helgen, for vi vil ha soooool! De nye toeybleiene kom i gaar. Han har nesten vokst ut av de andre, trodde de skulle vare til han var seks maaneder, men han er vel nesten paa stoerrelse med en vanlig seks maaneder gammel baby, saa det er ikke saa rart de begynner aa bli smaa. Men disse skal vare til han veier 16 kilo, og det haaper jeg er en stund til! Ellers bruker han saavidt klaer i str. 2-4 maaneder fremdeles (de fra Hennes), men det gaar mest i str. 3-6 mnd. Og jeg tror ikke de holder helt til han blir 6 maaneder! Jeg skal paa helsestasjonen og veie ham i dag, blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3936 Del Skrevet 12. juni 2007 Så godt å høre at alt er bare bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. juni 2007 #3937 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei du! Jeg skal også til Bergen i helgen, og det er meldt fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3938 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei du! Jeg skal også til Bergen i helgen, og det er meldt fint vær Yess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. juni 2007 #3939 Del Skrevet 12. juni 2007 Synes du det fungerer fint med tøybleier? Spennende å høre om erfaringene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3940 Del Skrevet 12. juni 2007 Synes du det fungerer fint med tøybleier? Spennende å høre om erfaringene dine Ja, jeg er veldig fornoeyd med de jeg bruker! Det finnes jo saa masse forskjellig, hvertfall her i UK. De jeg bruker heter Fluffles, og er laget av polyester. De er veldig myke og gode, og absorberer godt. Ogsaa toerker de veldig raskt etter vask. Har du tenkt aa bruke toeybleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå