Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 29. april 2007 #3861 Del Skrevet 29. april 2007 Tenker masse på dykk. Håpar ting går bra. Godt å høyre at sonen din søv godt, og veks seg stor og sterk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3862 Del Skrevet 30. april 2007 Takk for hilsener, koselig at dere er innom, jenter! Godt aa vaere hjemme igjen etter noen dramatiske dager. Paa loerdag, dagen etter begravelsen, var vi hos moren til T. Hun hadde falt og slaatt hodet i badekaret dagen foer, og foelte seg ganske daarlig. Etter lunsj tok hun seg en lang lur, men var ikke noe bedre da hun vaaknet to timer senere. Hun var veldig stille og sovnet til stadighet, gjerne midt i en samtale. Da ringte vi legevakten, og de ba oss komme med henne. Hun hadde naa feber og vi fikk knapt kontakt med henne. Vi stoettet henne ut i bilen, og tok med oss Theodor og hunden, og kjoerte avgaarde til sykehuset. Det var noen lange minutter til sykehuset, som ligger i nabobyen. Vi fikk henne inn paa ventevaerelset og T satt der med henne. Soesteren til T, C, kom ogsaa. Jeg og Theodor dro hjem til Cs hus. Senere paa kvelden kom T dit og vi bestemte oss for aa overnatte. Vi hadde ikke lyst til aa dra tilbake til Ts mors hus midt paa natten. Saa kom det en telefon rett foer vi skulle legge oss. Diagnosen hadde blitt stilt - lungebetennelse, samme som Ts far doede av for to uker siden. Det foeltes helt uvirkelig og skummelt. Skulle T bli foreldreloes i loepet av to uker? Hadde ikke familien faatt nok sykdom og doed naa? Men heldigvis ser det ut til aa gaa bra med henne. Det ble oppdaget i tide, og hun faar naa behandlig paa sykehuset. Det viser seg i ettertid at hun har gaatt og hostet i to uker, og gaatt ned fire kilo (og hun er slank fra foer). I tillegg har hun vaert kjempetrett. Men siden det er vanlig aa gaa ned i vekt naar man soerger hadde ingen tenkt paa at det var noe mer alvorlig i veien med henne. Vi ble ganske paranoide og gikk og sjekket om Theodor pustet stadig vekk. Jeg begynte aa bli forkjoelet og tenkte at naa hadde jeg ogsaa faatt lungebetennelse. Hjernen loeper litt loepsk under slike omstendigheter, tror jeg. Men vi har det bra (fysisk hvertfall). Og moren til T er utenfor fare, selv om hun fortsatt har nesten 39 i feber. Haaper inderlig hun kommer seg raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3863 Del Skrevet 30. april 2007 Utrolig trist å lese om svigerfaren din, Holly Er lenge siden jeg har besøkt deg nå, og det var jo ikke akkurat noen koselig nyhet å komme til... Godt å høre at T ikke graver seg ned i sorgen, men holder motet oppe. Det er viktig! Like viktig som det er å tillate seg å sørge. Skjønner du syns det er litt lenge å være borte i ti dager, men samtidig er det litt unntakstilstand nå. Ta vare på deg selv og dine, og kos dere med lille Theo oppi alt det triste! PS,- godt å høre at øynene hans er tipptopp!! En diiiiger fra en fraværende Burpelurp ← Koselig aa hoere fra deg, Godburpen! Godt å høre at dere har det fint, og at T også tar bortgangen av faren såpass bra Dere får ta vare på hverandre nå, også må jo livet bare gå videre ← Tusen takk, Impala. Jeg har ikke vært på KG på kjempelenge, så nå måtte jeg søke deg opp, og se hva som har skjedd!! Kjempetrist å høre om svigerfaren din.. Sånt e rvondt, men jeg er glad mannen din tar det bra - bare han gir seg selv lov å sørge også... Men - GRATULERER med en nydelig liten gutt!! Har som sagt ikke vært her på lenge, bare såvidt innom min egen dagbok etter at noen hadde lagt igjen et spor der! Så jeg er ikke oppdatert på noen babyer jeg! Her hos oss går det fint, Mathea er 5 mnd nå!! Håper dere kommer dere gjennom denne tiden greit... Klem! ← Oi, er Mathea 5 mnd allerede!! Utrolig fint navn, forresten. Takk for koselig hilsen. Ville bare innom med en ← Håper det går bra med dere! Du et lite spørsmål... Synes jeg husker at du skulle bruke tøybleier. Hvordan synes du det fungerer? ← Hei! Ja, toeybleiene er supre, de! Holder paa fuktigheten og toerker raskt etter vask. Ogsaa er de saa myke og gode. Skulle bare innom og si hei jeg, men jeg tror du trenger en god klem også Håper at det ellers er bra med dere. ← Tusen takk, yndlingshumlefroeknen min! Tenker masse på dykk. Håpar ting går bra. Godt å høyre at sonen din søv godt, og veks seg stor og sterk! ← Hei Ronja, takk for koselig hilsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. april 2007 #3864 Del Skrevet 30. april 2007 Huff, for noen dramatiske dager. Godt å høre at alt ser ut til å gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. april 2007 #3865 Del Skrevet 30. april 2007 Huff. Dette var ikke noe hyggelig. Godt det går bra med henne og at dere har det greit. Har tenkt masse på dere. Jeg vet så inderlig godt hvor trist det er å miste en far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3866 Del Skrevet 30. april 2007 Saeria og Arwen: Svigermor har fortsatt feber, men legene mener visst det skal gaa bra med henne. Er nervoes for at det ikke gjoer det, men proever aa holde motet oppe. Har selv vondt i brystet, men det er nok bare vanlig forkjoelelse. Man blir litt hypokonder naar det er saa mye sykdom rundt en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3867 Del Skrevet 30. april 2007 Paa den positive siden: Theodor vaaknet bare en gang i natt! Vi la oss i titiden, han fikk siste maaltid klokken halv ti. Saa vaaknet han kl. halv tre og fikk mat, og deretter kl. halv syv, fem minutter foer vekkerklokken til T ringte - perfekt timing! Saa da stelte han lillegutt og ga ham til meg saa han kunne faa frokosten sin (Theodor altsaa!). Saa slumret baade jeg og lillemann til kl. ni. I dag har vi vaert paa lang tur til botanisk hage. Var nydelig vaer, om enn litt mye vind. Jeg drakk en latte paa kafeen mens jeg ammet Theodor. Naa sutrer han, er sulten igjen. Ogsaa jeg som planla aa rydde litt... Ja ja, kvelden er ennaa ung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. april 2007 #3868 Del Skrevet 30. april 2007 Huff for noen slitsomme døgn dere har hatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 30. april 2007 #3869 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Det var sannelig skumle dager. Skjønner godt at dere ble litt paranoide, hadde blitt det selv. Godt at alt går bedre nå og at moren til mannen din kommer seg. Det må være deilig å være hjemme igjen nå etter alt det stresset. Endret 30. april 2007 av Caramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. april 2007 #3870 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Huff, så mye det ble på en gang for dere da. Men godt å høre at det ser ut til å gå bra med moren Og så bra at Theodor har begynt å sove litt mer om natten Endret 30. april 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 1. mai 2007 #3871 Del Skrevet 1. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #3872 Del Skrevet 1. mai 2007 Naa gaar det enda bedre med svigermor, og vi er utrlolig lettet. Hadde mareritt i natt og fikk ikke sove etterpaa, og har vaert nervevrak de siste dagene. Men naa foeles livet mye bedre! Har vaert og veid store lillegutt i dag. 6.48 kilo! Ellers er jeg litt forkjoelet og slapp, men skal ikke klage. Gleder meg enormt til Italiaferien neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mai 2007 #3873 Del Skrevet 1. mai 2007 Så godt å høre! Da kan dere senke skuldrene litt dere også! Italiaferie hørtes veldig deilig ut. Er det biltur eller strand-ferie??? Det er tydelig at Theo trives hos dere da!!! :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. mai 2007 #3874 Del Skrevet 1. mai 2007 Italiatur? Er det plass til en høygravid, men ellers liten dame i kofferten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mai 2007 #3875 Del Skrevet 1. mai 2007 Så godt at hun er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mai 2007 #3876 Del Skrevet 2. mai 2007 Godt å høre at hun er bedre Skjønner godt at du gleder deg til ferie nå ja. Det blir deilig for dere det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. mai 2007 #3877 Del Skrevet 2. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. mai 2007 #3878 Del Skrevet 4. mai 2007 God helg,Holly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. mai 2007 #3879 Del Skrevet 14. mai 2007 For noen tøffe dager, men godt at det går bedre med svigermor nå. Regner med du koser deg i Italia, håper du får noen fine, velfortjente feriedager Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. mai 2007 #3880 Del Skrevet 14. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå