Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Saeria og Mrs Potter: :klem::klem:

Donpedro: 5.86 kilo! :) Nesten 400 gram opp paa en uke.

Etter veiingen dro jeg og kjoepte meg en sort kjole med en liten jakke til. Hadde ingen sorte/moerke klaer som dugde til begravelse fra foer, saa da maatte det fornyelse til. Den satt veldig pent.

Naa skal jeg rydde litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist da :klem:

Skjønner godt at du syns det er lenge å være borte, men det er jo en spesielle situasjon, og jeg syns du er flink til å se at det er T's behov som er viktige nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at 10 dager høres voldsomt lenge ut.... Men det går sikkert bra, men det er nok lurt å ha med nok lesestoff, satse på trilleturer og besøk for å ikke gå hverandre på nervene. Det kan fort bli litt trangt og tett å bo hos noen så lenge.

Masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å lese om svigerfaren din. :tristbla: Spesielt nå siden jeg mistet min svigermor i påsken. :tristbla: Håper det går bra med dere, og spesielt T. Skjønner at han trenger å være med moren sin litt nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg fikk frysninger da jeg leste om svigerfaren din. Kondolerer. :tristbla:

Det er bra at dere er så fin støtte for T nå som han trenger dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med svigerfaren din!

Jeg tror ikke jeg har sagt gratulerer med Theodor, heller, siden det er så lenge siden jeg har vært her ordentlig - men det er hermed gjort! Husker hvor etterlengtet han var, så deilig at alt går så bra!

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Kondolerer Holly Hobbie. :klem: Det var triste nyheter!

Håper det går greit med langt opphold hos familien...det er ikke så kjekt å bo oppå andre så lenge, men må man så må man!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter, saa koselig at dere stikker innom med hilsener selv om jeg er litt fravaerende akkurat naa! :klem: Arkana: kondolerer med svigermoren din, trist aa hoere at hun er gaatt bort.

Sitter her i sommerskjoert og lufitg topp i oeverste etasje i huset til soesteren til T. Er faktisk koselig aa vaere her, selv om de tre barna hennes gaar meg litt paa nervene noen ganger. Men de er stort sett soete, da. Theodor er grei aa ha med seg overalt og sover bra om natten. Dvs. han ammes fortsatt to ganger om natten, men det er jeg jo vant med.

T dealer med tapet av faren paa en beundringsverdig maate. Proever aa se det positive og ikke grave seg ned i bebreidelser og sorg. Soesteren er en litt annen type og er veldig sint paa sykehuset, hun mener at faren hennes fikk daarlig behandling der og at han kunne vaert reddet dersom de hadde tatt sykdommen hans mer alvorlig.

Naa skal jeg lage middag til hele hurven her (puh) saa jeg faar komme meg ned paa kjoekkenet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist å lese om svigerfaren din, Holly :klem:

Er lenge siden jeg har besøkt deg nå, og det var jo ikke akkurat noen koselig nyhet å komme til...

Godt å høre at T ikke graver seg ned i sorgen, men holder motet oppe. Det er viktig! Like viktig som det er å tillate seg å sørge.

Skjønner du syns det er litt lenge å være borte i ti dager, men samtidig er det litt unntakstilstand nå.

Ta vare på deg selv og dine, og kos dere med lille Theo oppi alt det triste! :)

PS,- godt å høre at øynene hans er tipptopp!! :Nikke:

En diiiiger :klem: fra en fraværende Burpelurp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere har det fint, og at T også tar bortgangen av faren såpass bra :klem:

Dere får ta vare på hverandre nå, også må jo livet bare gå videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært på KG på kjempelenge, så nå måtte jeg søke deg opp, og se hva som har skjedd!!

Kjempetrist å høre om svigerfaren din.. Sånt e rvondt, men jeg er glad mannen din tar det bra - bare han gir seg selv lov å sørge også...

Men - GRATULERER med en nydelig liten gutt!!

Har som sagt ikke vært her på lenge, bare såvidt innom min egen dagbok etter at noen hadde lagt igjen et spor der!

Så jeg er ikke oppdatert på noen babyer jeg!

Her hos oss går det fint, Mathea er 5 mnd nå!!

Håper dere kommer dere gjennom denne tiden greit...

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med dere!

Du et lite spørsmål... Synes jeg husker at du skulle bruke tøybleier. Hvordan synes du det fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare innom og si hei jeg, men jeg tror du trenger en god klem også :klem: Håper at det ellers er bra med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...