Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt er bra med oeyet til Theodor! :legrine: Er glad vi fikk sjekket det opp, naa kan vi puste lettet ut!

Hadde en fin natt. Theodor sov fire og en halv time foer han vaaknet klokken kvart paa to! :) Saa sov han til klokken fem, og vaaknet saa halv syv. Herlig.

Maa pakke og ordne litt naa, skal jo reise i morgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at alt er bra med han! Det er så fælt når det er noe med disse små nurkene våre.

Deilig for deg med noen flere timer på øyet vil jeg tro...Høres ut som om du har en flink helsesøster :)

God tur til Norge og kos deg med venner og familie! tenker de er spente på å møte skjønningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg i Norge!

Tipper det er mange som vil ha en bit av lillebamsen mens dere er på besøk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vaert noen rare dager. Paa fredag fikk vi telefon fra moren til T om at faren hans doede den morgenen. :tristbla: Han var et flott menneske, utrolig snill og varm. Det var et sjokk, selv om han var litt oppi aarene - 77. Han var saa ung til sinns og i god form helt frem til han doede. Vi vet ennaa ikke helt hva han doede av, men han fikk en lungebetennelse og hoey temperatur og doede noen timer etter at han kom paa sykehuset. Vi faar vite mer etter obduksjonen denne uken. T har vaert sterk selv om han samtidig er helt knust, og vi har snakket mye om faren hans. Foreldrene mine kjente ham godt og de tok det ogsaa tungt. Jeg har ikke tatt det helt innover meg ennaa tror jeg...synes det er saa rart at vi ikke skal faa se ham mer. :tristbla:

Men helgen var likevel fin paa mange maater. Fikk sett massevis av venner og familie og noet solen og vaaren. Alle som saa Theo ble naturligvis veldig betatt! :sjarmor: Han blir bare vakrere og vakrere og soetere og soetere...og jeg synes det er lettere aa passe paa ham, vi har kommet inn i en fin rytme. Han er fortsatt veldig sulten paa kvelden, men det hjelper med en flaske med mme foer vi legger ham for natten. Da har jeg likevel ammet on-off i noen timer, saa jeg dropper ingen ammemaaltider selv om jeg gir tillegg.

Til helgen skal vi ned til moren til T som bor utenfor London. Jeg gruer meg, det blir noen toeffe dager.

Oi, maa se aa fornye supermedlemsskapet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for klemmer og gode ord. Vi skal nok komme oss gjennom det, men jeg synes saa synd paa T. Han sto foreldrene sine veldig naer, og snakket med begge to tre-fire ganger i uken. Heldigvis er troen mye til hjelp, saerlig for T og moren.

I dag er det veiedag, lurer paa hvor tung lillebamsen er blitt naa? Blir koselig aa gaa litt i byen, kanskje ta en kaffe med en av jentene fra helsestasjonen og handle litt mat ogsaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MrsN: :klem:

T ringte nettopp, han vil dra ned til moren til helgen. Saa da blir vi kanskje ti dager der nede...dette blir noen hektiske uker fremover. Men men. Er ikke kjempelysten paa aa bli der saa lenge, men akkurat naa er det Ts behov som gjelder. Vi skal bo hos soesteren hans, som har tre barn og mann. De er hyggelige de, da. Men det er litt lenge aa vaere borte, synes jeg. Og det er ikke akkurat noen ferie i vanlig forstand. Haaper jeg ikke gaar paa veggen. Faar gaa paa trilleturer, besoke en venninne i London og ha mye lesestoff med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...