Holly Hobbie Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3701 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Tada! Da har jeg kjoept vogn! Den kommer visst i morgen allerede! Endret 19. mars 2007 av Holly Hobbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3702 Del Skrevet 19. mars 2007 Den kan legges flatt slik at vi kan bruke den allerede naa. Og vi har en vognbag allerede som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. mars 2007 #3703 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Hehe.. Du svarte på spørsmålet mitt mens jeg skrev det Vogna ser kjempebra ut! Endret 19. mars 2007 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3704 Del Skrevet 19. mars 2007 Kjempeflott at ting går bedre! Kan jeg spørre hva slags babygym dere har kjøpt? Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøpe fra baby Einstein eller Fischerprice. Bruker Theo babygymmen mye eller? Lurer på om det er verdt å kjøpe før knøttet kommer eller om man kan kjøpe det etterpå ← Hei! Vi fikk en babygym av en kollega av meg, merket er Tiny Love. Den er kjempefin og Theo elsker den! Anbefaler en slik en. Her er internettsiden til Tiny Love. Vaar gym er litt eldre, saa den finnes ikke paa siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3705 Del Skrevet 19. mars 2007 Hehe.. Du svarte på spørsmålet mitt mens jeg skrev det Vogna ser kjempebra ut! ← Jeg er synsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. mars 2007 #3706 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja, jeg begynner å lure på om du ikke er synsk jeg Ja, Tiny Love har jeg også sett på. Jeg har hatt denne som bokmerke i nettleseren i flere uker nå, men klarer altså ikke å bestemme meg Jeg synes det er vanskeligere å velge en babygym enn å velge en vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3707 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja, jeg begynner å lure på om du ikke er synsk jeg Ja, Tiny Love har jeg også sett på. Jeg har hatt denne som bokmerke i nettleseren i flere uker nå, men klarer altså ikke å bestemme meg Jeg synes det er vanskeligere å velge en babygym enn å velge en vogn. ← Oi, det er jo akkurat den vi har, det! Kan anbefale den helhjertet! Men har ikke noen erfaring med andre babygymmer, da. Men tror de fleste er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 19. mars 2007 #3708 Del Skrevet 19. mars 2007 Flott flott! Takk for anbefaling! Hva annet har dere av leker forresten? Vi har ikke kjøpt noe bortsett fra det som kom på vippestolen samt en rangle jeg så på Mothercare og bare måtte kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 19. mars 2007 #3709 Del Skrevet 19. mars 2007 Grattis med ny, kjempestilig vogn! Fikk dere tatt passbilder av den lille sjarmøren i helgen? Kan tenke meg det ikke er så veldig lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #3710 Del Skrevet 19. mars 2007 Flott flott! Takk for anbefaling! Hva annet har dere av leker forresten? Vi har ikke kjøpt noe bortsett fra det som kom på vippestolen samt en rangle jeg så på Mothercare og bare måtte kjøpe ← Vi har ikke kjoept saa mye leker, men faatt en diger haug - mest bamser, og noen rangler. Men naar de er saa smaa er det mest ting aa se paa som er stas, de har jo ikke saa mye kontroll med hendene ennaa. Saa uroer, babygym etc. er lurt. Eller ting med lyd. Vi fikk arve et mini "stereoanlegg" av kollegaen min, en saann dings som har skiftende lys og tre forskjellige lydsettinger - jungel, sjoe og en barnesang. Den er ganske populaer. Grattis med ny, kjempestilig vogn! Fikk dere tatt passbilder av den lille sjarmøren i helgen? Kan tenke meg det ikke er så veldig lett! ← Hei Iben! Nei, vi maa faa tatt de bildene i morgen, da skal jeg inn til byen. Blir spennende aa se om vi lykkes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 20. mars 2007 #3711 Del Skrevet 20. mars 2007 Grattis med ny vogn!! Skjønner veldig godt at du ville ha en ny, for å ha en vogn man er fornøyd med, er viktig! Vi har også Tiny Love babygym. Har ikke tatt den i bruk ennå, men det er nok ikke lenge før... Har du sånn ca peiling på hvor mye mat Theo får i seg pr. måltid? Ha en flotters dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. mars 2007 #3712 Del Skrevet 20. mars 2007 Innom for å ønske deg og lille sjarmøren en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. mars 2007 #3713 Del Skrevet 20. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 20. mars 2007 #3714 Del Skrevet 20. mars 2007 Grattis med ny vogn!!! Det er sikkert deilig ja! Lykke til med passbilde. Høres kanskje ikke så lett ut sidne de stiller så voldsomme krav... :klø: Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. mars 2007 #3715 Del Skrevet 20. mars 2007 Glemte å spørre om du har fått vogna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3716 Del Skrevet 20. mars 2007 Grattis med ny vogn!! Skjønner veldig godt at du ville ha en ny, for å ha en vogn man er fornøyd med, er viktig! Vi har også Tiny Love babygym. Har ikke tatt den i bruk ennå, men det er nok ikke lenge før... Har du sånn ca peiling på hvor mye mat Theo får i seg pr. måltid? Ha en flotters dag! ← Hei Burpen! Jeg aner ikke hva Theo faar i seg pr. maaltid - hadde jeg enda hatt gjennomsiktige pupper! Det varierer vel litt ogsaa, paa lengden paa maaltidet f.eks. Men han legger paa seg fint, foelger akkurat kurven sin og er helt gjennomsnittlig i stoerrelsen, saa jeg tror han faar nok, hvertfall. Han er utrolig glupsk av seg og vil helst ha mat hver annen time, 24 timer i doegnet, saa jeg haaper han etterhvert kan holde seg mett litt lenger av gangen... Innom for å ønske deg og lille sjarmøren en god dag! ← Takk Kipa, samme til deg og dine! ← Fin avatar du har faatt deg! Grattis med ny vogn!!! Det er sikkert deilig ja! Lykke til med passbilde. Høres kanskje ikke så lett ut sidne de stiller så voldsomme krav... :klø: Ha en fin dag!! ← Hei hei! Vi har ennaa ikke faatt tatt passbilde. Jeg skulle egentlig inn til byen paa veiing av Theo i dag, men orket ikke...saa da satser vi paa at jeg faar gjort det i morgen. T skal vaere med og hjelpe til. Glemte å spørre om du har fått vogna? ← Ja, den kom for 15 minutter siden! Den ser kjempefin ut, naa maa jeg bare sette den sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3717 Del Skrevet 20. mars 2007 Er sinnsykt sliten i dag - Theo skulle ha mat hver annen time hele natten gjennom, og jeg fikk ikke sove da han sov i morges. Maatte bade ham i dag morges ogsaa, for stakkaren hadde baesjet saa eksplosivt at klaerne hans ble skitne (beklager detaljene! ). Ogsaa tisset han to ganger mens jeg skiftet paa ham...men naa er han gullende ren, heldigvis. Men han har tydeligvis litt vondt i magen i dag, for han er litt irritabel og lager rare lyder. Naa hyler han litt her, saa jeg faar gaa og troeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 20. mars 2007 #3718 Del Skrevet 20. mars 2007 Grattis med ny vogn!! Er det vårstemning ute hos dere forresten? Her er det winter wonderland igjen... jeg som endelig hadde fått litt vårstemning!! For en sulten liten knert dere har laget!! Får håpe at han ikke holder det gående slik hver natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #3719 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei Madden! En skikkelig glupsk liten luring, ja, som naa har oppdaget at han faar kos og selskap hvis han hyler litt. Han er lett aa troeste, det er litt upraktisk aa gaa og baere paa ham, men det er jo koselig ogsaa! Vaarstemning tror jeg ikke det er, selv om det ser saann ut innenfra! Har nemlig ikke vaert ute av huset siden loerdag... Det har vaert litt kaldt i det siste, og blaast veldig, men vaaren er jo kommet saann offisielt - det har blomstret her siden februar, og noen frukttraer staar ogsaa i blomst. I morgen skal jeg ut og proevekjoere vognen, saa da faar jeg sjekket staa-a da! Da var middagen fortaert, en ganske enkel rett - cauliflower cheese, eller ostegratinert blomkaal paa norsk. Lagde ostesaus av jarlsberg og fersk parmesan - nam! Naa haaper jeg bare at blomkaal ikke er en av disse "forbudte" groennsakene, som gir mageknip til smaatroll. Ellers har vi planlagt ferier i det siste - og det blir paaske i Norge og ferietur til Italia i mai! Gleder meg skikkelig til begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mars 2007 #3720 Del Skrevet 21. mars 2007 Blir sikkert deilig med litt ferie på dere Får håpe han ikke trenger mat så ofte etterhvert slik at du også får sovet litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå