Samba Skrevet 15. mars 2007 #3661 Del Skrevet 15. mars 2007 Du Holly.. Din fødsel startet flere uker før tiden gjorde den ikke? Tror du det hadde noe med bringebærløvtablettene du tok? Jeg har ikke begynt med mine ennå, men kom til å tenke på det i går. ← De bringebærkapslene kan ikke sette i gang en fødsel. Hollie hadde nok godt i fødsel uavhengig av de kapslene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3662 Del Skrevet 15. mars 2007 Jo, proever aa sove litt en gang om dagen (helst paa morgenen) naar Theo sover, det pleier aa hjelpe godt! Tror bare jeg sto opp med feil ben i dag. Men naa skinner solen, saa da gaar humoeret litt opp! Og saa satte jeg paa varmtvannet slik at jeg kan ta meg en etterlengtet dusj! Har skikkelig svaere pupper i dag, det begynte i gaar, faktisk. Foeles som de skal sprenges, og det stikker litt i dem. Tror hvertfall ikke jeg har for lite melk lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. mars 2007 #3663 Del Skrevet 15. mars 2007 Tenkte på bringebærløvtabletter siden noen påstår at hvis man tar disse for tidlig så kan de sette i gang fødselen før tiden. Men det var nok bare bamsegutten som mente at han var klar til å komme ut da Det er deilig vær for tiden (i alle fall i denne enden av Storbritannia). Skulle ønske jeg hadde noen jeg kunne gått på trilletur med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. mars 2007 #3664 Del Skrevet 15. mars 2007 Ømm.. Stryk det jeg sa om deilig vårvær.. Så akkurat at hele østsiden av Storbritannia har fått snøvarsel http://metcheck.com/V40/UK/FREE/warnings.asp Og jeg som nettopp har vært ute og plantet vårblomster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 15. mars 2007 #3665 Del Skrevet 15. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3666 Del Skrevet 15. mars 2007 Ømm.. Stryk det jeg sa om deilig vårvær.. Så akkurat at hele østsiden av Storbritannia har fått snøvarsel http://metcheck.com/V40/UK/FREE/warnings.asp Og jeg som nettopp har vært ute og plantet vårblomster ← Uff da! Haaper de overlever! smile: Da har jeg bestilt en bamsedrakt til bamsegutten, i brunt. Bestilte i str. 6-12 maaneder, tenkte den blir mest praktisk utpaa hoesten/vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3667 Del Skrevet 15. mars 2007 Her er Theodor i sofaen, ifoert lue og sokker som vi fikk i presang av en venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. mars 2007 #3668 Del Skrevet 16. mars 2007 Så nydelig han er! Helt skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 16. mars 2007 #3669 Del Skrevet 16. mars 2007 Så kjemepefin han er!!! Litt depping er også helt normalt. De berømte barseltårene trillet ofte på meg når jeg var litt sliten. Humøret svinger noen ganger som en jojo og skyldes nok litt mangelfull nattesøvn og hormoner..... Ha en superduper dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 16. mars 2007 #3670 Del Skrevet 16. mars 2007 FOR ein nydeleg liten mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. mars 2007 #3671 Del Skrevet 16. mars 2007 Skjønne lille Theodor!!! Kan tenke meg han blir uimotståelig i den bambsedrakten!! Den var virkelig søt!!! Fikk nesten lyst til å bestille en sånn selv!!! Venter litt jeg da.. Ha en kjempefin helg Holly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 16. mars 2007 #3672 Del Skrevet 16. mars 2007 Tror hvertfall ikke jeg har for lite melk lenger! ← Så flott!!! Her er Theodor i sofaen, ifoert lue og sokker som vi fikk i presang av en venninne. ← Guri...han er jo bare helskjønn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. mars 2007 #3673 Del Skrevet 16. mars 2007 kjempenydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 16. mars 2007 #3674 Del Skrevet 16. mars 2007 Koselig å lese om hverdagen din, Holly! ..og så skjønn gutten deres er!! Han blir nok en ordentlig storsjarmør! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3675 Del Skrevet 16. mars 2007 Takk for kommentarene. Synes selvsagt ogsaa han er skjoenn! Men i dag er han utrolig grinete. Han har vaert konstant sulten ogsaa, saa jeg har ammet ca. hver annen time, i en halvtime-tre kvarter hver gang. Saa jeg har ikke faatt gjort stort annet og gaar fremdeles rundt i nattkjolen. Naa haaper jeg at han roer seg litt, har nettopp skiftet paa ham og ammet ham (igjen). Lurer paa om det er noe jeg har spist som han ikke taaler saa godt? Holder meg unna loek og erter, men ellers spiser jeg som vanlig. Hadde egentlig planer om aa dra inn til byen i dag, men tror ikke jeg gidder/orker. Blir saann mas om Theo begynner aa graate paa bussen eller jeg maa amme paa restaurant/cafe. Tror jeg venter med de store ekspedisjonene til jeg kan kjoere om fire uker. Blir litt kjedelig aa vaere hjemme, men vi faar klare oss med noen trilleturer her i omraadet. Dessverre er det ikke mange kafeer eller spennende butikker her vi bor, men jeg kan evt. ta bussen i ti minutter til et stort kjoepesenter. Hmm, kanskje jeg skal gjoere det i dag? Faar litt klaustrofobi av aa bare vaere inne. Ellers oensker jeg meg ny vogn. Jeg skjems skikkelig over den vi har, trodde ikke jeg skulle gjoere det, siden jeg ikke er saa veldig materialistisk (eller trodde jeg ikke var det). Men jeg foeler et stikk av misunnelse naar jeg ser alle de stilige nye vognene som folk gaar rundt med, og siden vi har mer enn raad til en ny en synes jeg vi kan unne oss saapass. Hadde vaert deilig aa ha en som er litt lettere aa slaa sammen ogsaa. Planer for helgen? Hmmm...T maa sette sammen skapet fra Ikea, ellers er det litt smaatteri som maa gjoeres. Ogsaa maa vi faa tatt passbilde av Theodor - blir nok lettere sagt enn gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. mars 2007 #3676 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvis du skal kjøpe ny vogn så få en av disse med "One handed fold mechanism", de er kjempekjekke og lette å legge sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. mars 2007 #3677 Del Skrevet 16. mars 2007 For en nydelig bamsegutt! Jeg stemmer for ny vogn! Når du sier at dere har mer enn råd til det, så er det vel ikke noe vits i å ha en vogn som du irriterer deg sånn over. Det skal jo være koselig å trille babyen sin. Pass på så du ikke blir for sliten, Holly! Theo er bare 3 uker og du rekker over nesten litt for masse av husarbeid og sånt. Vil ikke at du skal slite deg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. mars 2007 #3678 Del Skrevet 16. mars 2007 Du spiser ikke tilfeldigvis jordbær (ukokte) eller kål? Det skal visst kunne påvirke noen barn. Ellers ville jeg anbefale deg å skrive ned det du spiser og se hva som skjer neste gang du ammer. Det går jo rimelig fort over i melken (2-3 timer?) så det bør ikke ta lang tid før du finner ut hva du ikke bør spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #3679 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvis du skal kjøpe ny vogn så få en av disse med "One handed fold mechanism", de er kjempekjekke og lette å legge sammen ← Takk for tipset, MrsN! Ja, skal soerge for at den er lett aa legge sammen. Men det kan hende at vi kjoeper broren min sin, som bare har blitt brukt i ett aar, og jeg aner ikke hvilken det er eller om den har den mekanismen. Men den er en av de mest populaere i Norge, saa jeg regner med det. For en nydelig bamsegutt! Jeg stemmer for ny vogn! Når du sier at dere har mer enn råd til det, så er det vel ikke noe vits i å ha en vogn som du irriterer deg sånn over. Det skal jo være koselig å trille babyen sin. Pass på så du ikke blir for sliten, Holly! Theo er bare 3 uker og du rekker over nesten litt for masse av husarbeid og sånt. Vil ikke at du skal slite deg ut. ← Hei Kakao! Det blir nok ny vogn, ja! Om den blir splitter ny vet jeg ikke, jfr. over - men om vi faar broren min sin vogn saa er den hvertfall bare ett aar gammel, og ikke fire-fem, som den vi har naa. I dag har jeg ikke gjort noe som helst husarbeid (eller jo, satt paa og hengt opp en vask), saa da har jeg vaert "flink" og bare ammet. Du spiser ikke tilfeldigvis jordbær (ukokte) eller kål? Det skal visst kunne påvirke noen barn. Ellers ville jeg anbefale deg å skrive ned det du spiser og se hva som skjer neste gang du ammer. Det går jo rimelig fort over i melken (2-3 timer?) så det bør ikke ta lang tid før du finner ut hva du ikke bør spise ← Niks, hverken jordbaer eller kaal har entret min munn paa aar og dag. Hjelper vel at det ikke er helt sesong for noen av delene. I kveld skal vi ha Tandoori Chicken, haaper ikke han reagerer paa det - men han har taklet indisk mat helt fint foer, saa jeg haaper det! Han er i mye bedre humoer naa uansett, og har ikke klynket etter de siste to-tre maaltidene, heldigvis. Naa skal T og jeg spise middag, se paa Ugly Betty om noen timer og slappe av. Og snakke om ferien - han oppdaget at han har tre uker ekstra som han maa ta saa han ikke mister dem, saa det blir kanskje en tur til varmere stroek paa oss i mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. mars 2007 #3680 Del Skrevet 16. mars 2007 I dag har jeg ikke gjort noe som helst husarbeid (eller jo, satt paa og hengt opp en vask), saa da har jeg vaert "flink" og bare ammet. ← Flink jente! for tur til varmere strøk! Høres herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå