Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Så skjønn han er. Og den drakten han har på seg er nydelig.  :) Hvem ligner han mest på da?

Tusen takk, Arkana! Han ligger i en av soveposene sine. Bruker det istedenfor dyne. Aner ikke hvem han ligner mest paa, ingen av oss er foedt blonde hvertfall! :ler: Han ligner forresten en del paa den ene broren min da han var baby.

Her er han med pappaen, er kanskje litt likhet?

gallery_4145_34_29161.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så liten og søt han er. :hjerter: Må være utrolig å tenke på at han har ligget inni magen din, og at det er dere to som har laget ham. Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det må føles. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg må bare si at han ser akkurat ut som en Theodor, uten at jeg kan si akkurat hvorfor. Han kler bare navnet sitt veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å guud, så vakker og nydelig liten gutt dere har fått!!!

GRATULERER! Heeelt perfekt :ler: Tenk, så utrolig fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig liten gutt!

Og et veldig fint navn!

Jeg syntes det var endel likhet med pappan jeg. :)

Blir spennende å høre fødselshistorien. Det høres ikke ut som om den er kjedelig, hvertfall!

Velkommen hjem!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott liten kar! Drømte i natt at jeg var høygravid, kjente fosterbevegelser, nedpress og det hele. Kanskje fordi jeg snikleser i graviditetsdagbøker her på KG? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

For en skjønn liten gutt dere har fått, HH, helt perfekt!! Må være godt å være hjemme igjen, gleder meg til å høre mer fra deg :) Kos dere, og nyt at dere endelig er tre! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var helt nydelig. Så fint at alt gikk bra og at dere er hjemme igjen. Kos dere med lille Theodor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! Theo er en nydelig gutt med et flott navn. :) Skjønner godt at dere er glade og stolte.

Nyt dagene, og så gleder jeg meg til å lese fødselshistorien din etterhvert.

Den soveposen så forresten genial ut. Har aldri sett sånne i Norge, men det er kanskje jeg som ikke har sett godt nok? Veldig god ide, i alle fall. Og så var det jo veldig fin i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...