Holly Hobbie Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #3481 Del Skrevet 28. februar 2007 Så skjønn han er. Og den drakten han har på seg er nydelig. Hvem ligner han mest på da? ← Tusen takk, Arkana! Han ligger i en av soveposene sine. Bruker det istedenfor dyne. Aner ikke hvem han ligner mest paa, ingen av oss er foedt blonde hvertfall! Han ligner forresten en del paa den ene broren min da han var baby. Her er han med pappaen, er kanskje litt likhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. februar 2007 #3482 Del Skrevet 28. februar 2007 Velkommen hjem!! Og for en nydelig gutt!!!!! Håper dere koser dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. februar 2007 #3483 Del Skrevet 28. februar 2007 Så liten og søt han er. Må være utrolig å tenke på at han har ligget inni magen din, og at det er dere to som har laget ham. Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det må føles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 28. februar 2007 #3484 Del Skrevet 28. februar 2007 Har sniklest her litt med ujevne mellomrom og må jo bare gratulere! Flott resultat, en vakker gutt dere har fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. februar 2007 #3485 Del Skrevet 28. februar 2007 Holly! Velkommen tilbake! Gratulerer så masse med Theo! Håper du og dere har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. februar 2007 #3486 Del Skrevet 28. februar 2007 Og jeg må bare si at han ser akkurat ut som en Theodor, uten at jeg kan si akkurat hvorfor. Han kler bare navnet sitt veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. mars 2007 #3487 Del Skrevet 1. mars 2007 Velkommen hjem med en aldeles nydelig Theodor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. mars 2007 #3488 Del Skrevet 1. mars 2007 Nydelig liten gutt dere har fått dere og flott navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. mars 2007 #3489 Del Skrevet 1. mars 2007 Velkommen hjem! Og så nydelig han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne78 Skrevet 1. mars 2007 #3490 Del Skrevet 1. mars 2007 Å guud, så vakker og nydelig liten gutt dere har fått!!! GRATULERER! Heeelt perfekt Tenk, så utrolig fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 1. mars 2007 #3491 Del Skrevet 1. mars 2007 Nydelig liten gutt! Og et veldig fint navn! Jeg syntes det var endel likhet med pappan jeg. Blir spennende å høre fødselshistorien. Det høres ikke ut som om den er kjedelig, hvertfall! Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. mars 2007 #3492 Del Skrevet 1. mars 2007 -Nyydelige Theo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. mars 2007 #3493 Del Skrevet 1. mars 2007 For en flott liten kar! Drømte i natt at jeg var høygravid, kjente fosterbevegelser, nedpress og det hele. Kanskje fordi jeg snikleser i graviditetsdagbøker her på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. mars 2007 #3494 Del Skrevet 1. mars 2007 ååå, for en nydelig liten tass Gratulerer nok en gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. mars 2007 #3495 Del Skrevet 1. mars 2007 Kjempenydelig liten pjokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. mars 2007 #3496 Del Skrevet 1. mars 2007 ÅÅÅÅH! Så nydelig liten gutt! Gratulerer nok en gang vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 1. mars 2007 #3497 Del Skrevet 1. mars 2007 For en skjønn liten gutt dere har fått, HH, helt perfekt!! Må være godt å være hjemme igjen, gleder meg til å høre mer fra deg Kos dere, og nyt at dere endelig er tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 1. mars 2007 #3498 Del Skrevet 1. mars 2007 Han var helt nydelig. Så fint at alt gikk bra og at dere er hjemme igjen. Kos dere med lille Theodor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 1. mars 2007 #3499 Del Skrevet 1. mars 2007 Velkommen hjem! Theo er en nydelig gutt med et flott navn. Skjønner godt at dere er glade og stolte. Nyt dagene, og så gleder jeg meg til å lese fødselshistorien din etterhvert. Den soveposen så forresten genial ut. Har aldri sett sånne i Norge, men det er kanskje jeg som ikke har sett godt nok? Veldig god ide, i alle fall. Og så var det jo veldig fin i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. mars 2007 #3500 Del Skrevet 1. mars 2007 Velkommen hjem!! For en nydelig gutt, og kjempefint navn! Kos dere masse med Theo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå