Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næmen! Gartulerer med gutten! :legrine:

Så i dagboken til Susan Sto Helit at du hadde født, og skyndte meg inn hit! Lite Kgtid for tiden jeg..

Gratulerer! Og velkommen til verden lille gutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kommer dere kanskje hjem med den lille gutten deres. :smilorange: Det må vel være både litt skummelt og spennende å skulle gjøre alt selv nå. Jeg ser fram til å høre alt om hvordan det har gått, og kanskje vil dere dele navn og noen søte bilder med oss? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :legrine::sjarmor: Endelig er vi hjemme! Har saa mye aa fortelle dere - dette har vaert en dramatisk, livsforandrende, overveldende uke, og vi har verdens beste resultat aa vise til! Tror jeg maa ha litt tid paa meg til aa skrive foedselshistorien, som nok blir ganske lang, og skal selvsagt ogsaa vise frem Theodor, eller Theo som vi kaller ham, bare vi faar summet oss litt.

Tusen takk for alle hilsenene, det er saa roerende at saa mange har vaert innom med gratulasjoner. :kghjerte:

Naa skal jeg gaa aa ta meg noen paracet, aapne post og nyte synet av noen enorme buketter fra kolleger, venner og familie. Ogsaa skal T og jeg spise litt mat som svigermor lagde til oss tidligere i dag mens Theo ligger og sover i vognbagen ved siden av oss. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gallery_4145_34_20659.jpg

Her er mammas og pappas stolthet! Har akkurat lagt ham i sengen sin, for femten minutter siden, og han er glad og fornoyd. Oisann, der kom det en hoey lyd, faar gaa og sjekke bleien! Eller forresten, det kan pappa gjoere. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er litt orange fordi han har gulsott. Har vaert i "solarium" helt til i gaar natt, men vi fikk lov til aa ta ham med hjem i dag fordi blodproevene viste at det var paa vei ned. Skal inn til sykehuset for en blodproeve paa fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Ronja og Mrs. Potter! Alle babyer er nydelige, men vi synes selvsagt at vaar egen er aller nydeligst! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...