Missbumblebee Skrevet 22. februar 2007 #3321 Del Skrevet 22. februar 2007 Oj oj oj! Så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. februar 2007 #3322 Del Skrevet 22. februar 2007 Nå er jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. februar 2007 #3323 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg får sånn Skrållan-fødsel-flaskback, jeg... Der Ida på et blunk var ute etter tre (?) døgn med rier Sorry hvis jeg tar feil, Skrållan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. februar 2007 #3324 Del Skrevet 22. februar 2007 Næmmen er du her!? En SKIKKELIG god og diger til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 22. februar 2007 #3325 Del Skrevet 22. februar 2007 Ser deg, Holly! Er spent på hva som har skjedd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3326 Del Skrevet 22. februar 2007 Dette tar jamen sin tid! Riene tok seg litt opp i natt, saa vi dro inn til sykehuset klokken 4. Fikk ctg og maaling av riene, som viste at nurket har det bra, men at riene ikke var lange eller ofte nok. Saa etter ca. to timer ble vi sendt hjem, med beskjed om aa proeve aa sove og aa moete opp klokken to i dag for aa bli satt i gang med drypp. Fikk paa fantastisk vis tre timers soevn i dag morges, og foeler meg som et nytt menneske. Har rier, men ikke saa ofte - kanskje vaert 7. - 10. minutt (der kommer det en naa!). Det er vondt, men ikke uutholdelig. Blir nok verre naar dryppet blir satt inn... Men da vet vi hvertfall at ting er i gang! Saa neste gang dere hoerer fra meg er det forhaapentlig via tekst til Arwen fra sykehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3327 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg får sånn Skrållan-fødsel-flaskback, jeg... Der Ida på et blunk var ute etter tre (?) døgn med rier Sorry hvis jeg tar feil, Skrållan! ← Ingen baby her, nei! Men snaaaart!! Ser deg, Holly! Er spent på hva som har skjedd... ← Koselig at dere foelger med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. februar 2007 #3328 Del Skrevet 22. februar 2007 Lykke, lykke, lykke til, Holly Hobbie!! Stå på, du er en tøffing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. februar 2007 #3329 Del Skrevet 22. februar 2007 Næmmen vennen da, du skal ikke være her nå! Håper fødselen går bra, og at du får en kjempefin opplevelse. Masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 22. februar 2007 #3330 Del Skrevet 22. februar 2007 Kjedelig at det drar sånn ut, men det er bra dere nå har fått et tidspunkt for igangsettelse. Da håper jeg du har nurket i armene i løpet av kvelden eller natta! (Lenge før noen turte å tippe. ) Stå på, synes du er kjempetøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 22. februar 2007 #3331 Del Skrevet 22. februar 2007 Lykke til!!! Gleder meg til å høre om hvordan det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3332 Del Skrevet 22. februar 2007 Tusen takk for stoetten, jenter! Setter skikkelig pris paa det! Satser paa at nurkets bursdag blir i dag, 22.2., baade fordi det er en fin dato og fordi jeg begynner aa bli skikkelig utaalmodig naa, men hvis ikke regner jeg med at det blir i lopet av natten! Naa tar jeg meg et bad, spiser litt og drar inn - snart blir jeg mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. februar 2007 #3333 Del Skrevet 22. februar 2007 Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. februar 2007 #3334 Del Skrevet 22. februar 2007 Lykke til! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meredith Skrevet 22. februar 2007 #3335 Del Skrevet 22. februar 2007 Lykke til HH, snart er du MAMMA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. februar 2007 #3336 Del Skrevet 22. februar 2007 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. februar 2007 #3337 Del Skrevet 22. februar 2007 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 22. februar 2007 #3338 Del Skrevet 22. februar 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. februar 2007 #3339 Del Skrevet 22. februar 2007 Heier på deg Holly Hobbie! Snart er det over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2007 #3340 Del Skrevet 22. februar 2007 Nææææh, jeg hadde IKKE forventa å finne at du var gått i fødsel når jeg titta innom nå, Holly, det var en kjempeherlig overraskelse!!! Kjenner jeg får deilige frysninger på ryggen og gleder meg sånn på dine vegne! Det blir fart på sakene når dryppet bli satt i gang, og jeg er rimelig sikker på at du blir mamma innen dagen er over! SÅ HERLIG - og så spennende!!! Gleder meg masse til å høre om fødselen din! LYKKE, LYKKE, LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå