Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er her ennaa! :vinke:

Satser paa aa vaere hjemme saa lenge som jeg orker, gidder ikke bli sendt hjem igjen...riene kommer noksaa regelmessig, men varer bare et halvt til tre kvart minutt. Klarer meg fint med TENS saa langt. Naa skal vi spise litt lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

Oioi,her var det spennende gitt!

Er vel ikke lenge til du blir mamma da! :hjerte:

Lykke til Holly.Tenker på deg!

T stoevsuger som en gal og er veldig spent!  :ler:

:ler: Fikk morsomme bilder i hodet av en svært spent mann som støvsuger litt sånn panisk mens han venter på at babyen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masser av lykke til Holly!!!! :klem::hoppe::klem:

Det var sikkert Burpens liste som gjorde utslaget! :ler:

Og tenk at termin-klubben "vår" er i gang med fødsler!!!!!!????? :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsener alle sammen! Som dere skjoenner er jeg fortsatt her, men tror ikke det blir altfor lenge til vi drar til sykehuset. Riene stoppet litt opp tidligere, men har naa tatt seg opp i baade styrke og frekvens. Riene er fortsatt litt under minuttet, og ikke helt regelmessige, saa vi holder ut ennaa. Er litt soevnig, men har gitt opp aa faa sove. Naa proever jeg aa vaere litt aktiv, uten aa slite meg helt ut, og bruker fortsatt TENS. Synes den tar toppene ganske bra. Oi, der kommer det en ri... :forvirret::grine::ler: Veldig vond, men bare 35 sekunder denne gangen.

Lurer paa hvor vondt det kommer til aa bli, jeg...

Familien(e) er veldig spent og ringer stadig vekk. Mamma fikk visst ikke konsentrert seg saa godt paa jobben av en eller annen grunn! :ler: Det var 60-aarsdagen hennes i gaar, og i dag er det Kongens bursdag... og kanskje vaart lille nurks foedselsdag ogsaa?! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...