Gjest Anerikke Skrevet 21. februar 2007 #3281 Del Skrevet 21. februar 2007 Her må jeg følge med... Kjempespennende! LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. februar 2007 #3282 Del Skrevet 21. februar 2007 *følger spent med* lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 21. februar 2007 #3283 Del Skrevet 21. februar 2007 Åååh, dette var moro!!! Håpar alt går veldig bra! Gledar meg til å følge fortsettelsen!!! Lykke, lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3284 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg er her ennaa! Satser paa aa vaere hjemme saa lenge som jeg orker, gidder ikke bli sendt hjem igjen...riene kommer noksaa regelmessig, men varer bare et halvt til tre kvart minutt. Klarer meg fint med TENS saa langt. Naa skal vi spise litt lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 21. februar 2007 #3285 Del Skrevet 21. februar 2007 Sniker meg inn og ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 21. februar 2007 #3286 Del Skrevet 21. februar 2007 Du har fått meg til å ta helgevasken, Holly Jeg vil også føde!! Tenker masse på deg, og er kjempespent med dere :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. februar 2007 #3287 Del Skrevet 21. februar 2007 Åj åj åj.... enda en fødsel på gang? Masse lykke til HH!!! Skal følge spent med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. februar 2007 #3288 Del Skrevet 21. februar 2007 Lykke til! Håper det går kjapt når det først kommer ordentlig i gang. Spennende! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. februar 2007 #3289 Del Skrevet 21. februar 2007 Oioi,her var det spennende gitt! Er vel ikke lenge til du blir mamma da! Lykke til Holly.Tenker på deg! T stoevsuger som en gal og er veldig spent! ← Fikk morsomme bilder i hodet av en svært spent mann som støvsuger litt sånn panisk mens han venter på at babyen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. februar 2007 #3290 Del Skrevet 21. februar 2007 Lykke til, Holly og T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 21. februar 2007 #3291 Del Skrevet 21. februar 2007 Masser av lykke til Holly!!!! Det var sikkert Burpens liste som gjorde utslaget! Og tenk at termin-klubben "vår" er i gang med fødsler!!!!!!????? :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 21. februar 2007 #3292 Del Skrevet 21. februar 2007 Så spennende! MASSE LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. februar 2007 #3293 Del Skrevet 21. februar 2007 Hva gjør denne tens maskinen som er så bra egentlig.. må jo være deilig å være hjemme så lenge som mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3294 Del Skrevet 21. februar 2007 Tusen takk for hilsener alle sammen! Som dere skjoenner er jeg fortsatt her, men tror ikke det blir altfor lenge til vi drar til sykehuset. Riene stoppet litt opp tidligere, men har naa tatt seg opp i baade styrke og frekvens. Riene er fortsatt litt under minuttet, og ikke helt regelmessige, saa vi holder ut ennaa. Er litt soevnig, men har gitt opp aa faa sove. Naa proever jeg aa vaere litt aktiv, uten aa slite meg helt ut, og bruker fortsatt TENS. Synes den tar toppene ganske bra. Oi, der kommer det en ri... Veldig vond, men bare 35 sekunder denne gangen. Lurer paa hvor vondt det kommer til aa bli, jeg... Familien(e) er veldig spent og ringer stadig vekk. Mamma fikk visst ikke konsentrert seg saa godt paa jobben av en eller annen grunn! Det var 60-aarsdagen hennes i gaar, og i dag er det Kongens bursdag... og kanskje vaart lille nurks foedselsdag ogsaa?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Disir Skrevet 21. februar 2007 #3295 Del Skrevet 21. februar 2007 Spennende da.... *følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. februar 2007 #3296 Del Skrevet 21. februar 2007 Heier på deg jeg Holly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. februar 2007 #3297 Del Skrevet 21. februar 2007 Her kommer jeg hjem, titter i boka di og så er det føding på gang! Guri malla så spennende! :-D Masse lykke til Holly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 21. februar 2007 #3298 Del Skrevet 21. februar 2007 Du er god, stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 21. februar 2007 #3299 Del Skrevet 21. februar 2007 Oi oi, her skjer det ting altså! Så utrolig spennende Holly!! Ønsker deg all lykke til, tenk at du snart har nurket i armene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 21. februar 2007 #3300 Del Skrevet 21. februar 2007 Ojoj, marsbaby på vei allerede! Det virker som du takler dette kjempebra foreløpig, Holly! Masse lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå