Arwen Skrevet 21. februar 2007 #3261 Del Skrevet 21. februar 2007 Melding fra Holly Hobbie klokka 0430 i natt: Sitter i bilen etter å ha blitt vekket av at vannet gikk. Er på vei til sykehuset for en sjek. Ingen rier foreløpig. Spennende! Er den første marsfødselen i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. februar 2007 #3262 Del Skrevet 21. februar 2007 Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 21. februar 2007 #3263 Del Skrevet 21. februar 2007 Melding fra Holly Hobbie klokka 0430 i natt: Sitter i bilen etter å ha blitt vekket av at vannet gikk. Er på vei til sykehuset for en sjek. Ingen rier foreløpig. Spennende! Er den første marsfødselen i gang? ← OJ!!! Så utruleg spennande!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. februar 2007 #3264 Del Skrevet 21. februar 2007 Wow..det var det jeg sa.jeg er en elendig tipper... Da har du jo baby i hvertfall i slutten av uka da Heia heia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. februar 2007 #3265 Del Skrevet 21. februar 2007 Oi, så spennende! Gleder meg til å få høre om babyen deres! H*n er sikkert helt nydelig, og jeg håper masse å få se bilde! For nå er det hvertfall ikke lenge til dere får møte h*n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 21. februar 2007 #3266 Del Skrevet 21. februar 2007 Wow Utrolig spennende!! ...ser deg, Holly, og er skikkelig spent på hva du har å si! Diger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3267 Del Skrevet 21. februar 2007 Her er jeg! Som sagt gikk vannet klokken tre i natt. Vaaknet av at jeg trodde jeg hadde tisset paa meg - ble bokstavelig talt tatt paa sengen! Tok en telefon til foeden, og de ba meg komme inn for en sjekk. Jeg saa at det kom litt blod, men ikke mye. Vannet fortsatte aa fosse, var dyvaat da vi kom frem. Ble undersoekt, og hadde ca. 1 cm aapning. Kjempefin aktivitet og puls paa nurket, tydelig at h*n har det bra! Men jeg hadde litt hoeyt blodtrykk, saa maatte ta urinproeve og blodproeve. Var +1 paa protein i urinen, men det var ventet pg.a. at vannet var gaatt. Fikk beskjed om aa dra hjem og de skulle ringe oss i dag - dersom det var noe med blodproeven (svangerskapsforgiftning) skulle de be oss komme tidlig inn, hvis ikke blir vi innkalt i kveld eller i morgen tidlig. Naa har riene begynt, de kommer tettere men er ikke saa innmari vonde...kanskje 30 sekunder hvert femte minutt, tror jeg. Proever aa holde meg rolig, fikk litt soevn etter at vi kom hjem og naa sitter jeg her i morgenkaape. Har spist frokost og skal ta meg en dusj, og finne ut hvordan TENS-maskinen virker. T stoevsuger som en gal og er veldig spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lano Skrevet 21. februar 2007 #3268 Del Skrevet 21. februar 2007 Oioioi, så spennende! Endelig er du i gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. februar 2007 #3269 Del Skrevet 21. februar 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3270 Del Skrevet 21. februar 2007 Takk for at du sladrer, Arwen! Blir nok flere meldinger etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. februar 2007 #3271 Del Skrevet 21. februar 2007 Så spennende å høre at riene er igang også! Tipper jeg vil forsøke å skaffe meg en TENS maskin ved neste fødsel! Det er nok god hjelp! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3272 Del Skrevet 21. februar 2007 Takk for lykke til-hilsener, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. februar 2007 #3273 Del Skrevet 21. februar 2007 Takk for at du sladrer, Arwen! Blir nok flere meldinger etterhvert! ← Bare moro og ikke dårlig at jeg var våken da jeg fikk meldinga! Skikkelig spennende det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 21. februar 2007 #3274 Del Skrevet 21. februar 2007 Så utrolig spennende, Holly!! Endelig skal dere få hilse på nurket i magen Jeg er skikkelig gira her!! Det kommer snart en mars-baby Lykke-lykke til, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. februar 2007 #3275 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Ojoj... så spennende at ting er på gang, HH! Skikkelig føderush på KG for tiden... (Gjør deg klar Burpen... ) Endret 21. februar 2007 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 21. februar 2007 #3276 Del Skrevet 21. februar 2007 (Gjør deg klar Burpen... ) ← Jeg er så klar som jeg kan bliiiiiii.... Hva i all verden har du gjort for å være så heldig, Holly!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3277 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg er så klar som jeg kan bliiiiiii.... Hva i all verden har du gjort for å være så heldig, Holly!? ← Aner ikke! Sorry at jeg sniker i koen, altsaa! Her skjer det ikke saa mye ennaa, saa egentlig burde jeg kanskje proeve aa sove litt til? Enten det, eller begynne aa marsjere gjennom leiligheten. Driver og avlyser avtaler og ringer familien for aa si at ting er paa gang, ellers maa jeg pakke med meg litt klaer som jeg hadde glemt aa legge i bagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 21. februar 2007 #3278 Del Skrevet 21. februar 2007 Aner ikke! Sorry at jeg sniker i koen, altsaa! ← Helt i årnings, altså! Kanskje dere skal ta et siste magebilde...? Det kommer jeg til å gjøre iløpet av de siste timene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 21. februar 2007 #3279 Del Skrevet 21. februar 2007 Nei..hva er det jeg ser???? Er du i fødsel Holly?? Nei, så arti! *Misunnelig* Lykke lykke til Skal følge med her titt og ofte i dag og dagene framover om det skulle gå tregt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 21. februar 2007 #3280 Del Skrevet 21. februar 2007 Så morsomt da! Fødsel allerede! Der ser du.. Jeg hadde rett når jeg sa at h*n ville komme nå snart (er det for sent/juks å endre på tippelisten nå? ) Lykke til med alt! Siden din fødsel startet 2 uker tidlig tror jeg jaggu meg at det ikke er så dumt å begynne å pakke sykehusbagen tidlig. Må organisere meg litt jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå