Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Melding fra Holly Hobbie klokka 0430 i natt:

Sitter i bilen etter å ha blitt vekket av at vannet gikk. Er på vei til sykehuset for en sjek. Ingen rier foreløpig.

Spennende! Er den første marsfødselen i gang? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Ronja¤
Melding fra Holly Hobbie klokka 0430 i natt:

Sitter i bilen etter å ha blitt vekket av at vannet gikk. Er på vei til sykehuset for en sjek. Ingen rier foreløpig.

Spennende! Er den første marsfødselen i gang? :hoppe:

OJ!!!

:overrasket:

Så utruleg spennande!!!!!!!!!!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende!

Gleder meg til å få høre om babyen deres! H*n er sikkert helt nydelig, og jeg håper masse å få se bilde!

For nå er det hvertfall ikke lenge til dere får møte h*n! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Her er jeg! Som sagt gikk vannet klokken tre i natt. Vaaknet av at jeg trodde jeg hadde tisset paa meg - ble bokstavelig talt tatt paa sengen! :ler: Tok en telefon til foeden, og de ba meg komme inn for en sjekk. Jeg saa at det kom litt blod, men ikke mye. Vannet fortsatte aa fosse, var dyvaat da vi kom frem. Ble undersoekt, og hadde ca. 1 cm aapning. Kjempefin aktivitet og puls paa nurket, tydelig at h*n har det bra! Men jeg hadde litt hoeyt blodtrykk, saa maatte ta urinproeve og blodproeve. Var +1 paa protein i urinen, men det var ventet pg.a. at vannet var gaatt.

Fikk beskjed om aa dra hjem og de skulle ringe oss i dag - dersom det var noe med blodproeven (svangerskapsforgiftning) skulle de be oss komme tidlig inn, hvis ikke blir vi innkalt i kveld eller i morgen tidlig.

Naa har riene begynt, de kommer tettere men er ikke saa innmari vonde...kanskje 30 sekunder hvert femte minutt, tror jeg.

Proever aa holde meg rolig, fikk litt soevn etter at vi kom hjem og naa sitter jeg her i morgenkaape. Har spist frokost og skal ta meg en dusj, og finne ut hvordan TENS-maskinen virker.

T stoevsuger som en gal og er veldig spent! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å høre at riene er igang også!

Tipper jeg vil forsøke å skaffe meg en TENS maskin ved neste fødsel! Det er nok god hjelp!

Masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du sladrer, Arwen!  :klem:  Blir nok flere meldinger etterhvert!  ;)

Bare moro :hoppe: og ikke dårlig at jeg var våken da jeg fikk meldinga! :ler:

Skikkelig spennende det her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig spennende, Holly!! Endelig skal dere få hilse på nurket i magen :hoppe:

Jeg er skikkelig gira her!! Det kommer snart en mars-baby :sjarmor:

Lykke-lykke til, vennen!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj... så spennende at ting er på gang, HH!

Skikkelig føderush på KG for tiden... :legrine: (Gjør deg klar Burpen... :kyss: )

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er så klar som jeg kan bliiiiiii.... :sur:

Hva i all verden har du gjort for å være så heldig, Holly!?

Aner ikke! :ler: Sorry at jeg sniker i koen, altsaa! :sjenert:;)

Her skjer det ikke saa mye ennaa, saa egentlig burde jeg kanskje proeve aa sove litt til? Enten det, eller begynne aa marsjere gjennom leiligheten. Driver og avlyser avtaler og ringer familien for aa si at ting er paa gang, ellers maa jeg pakke med meg litt klaer som jeg hadde glemt aa legge i bagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke!  :ler: Sorry at jeg sniker i koen, altsaa!  :sjenert:  ;)

Helt i årnings, altså! :kyss:

Kanskje dere skal ta et siste magebilde...? Det kommer jeg til å gjøre iløpet av de siste timene :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Nei..hva er det jeg ser???? Er du i fødsel Holly?? Nei, så arti! *Misunnelig*

Lykke lykke til :hoppe: Skal følge med her titt og ofte i dag og dagene framover om det skulle gå tregt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt da! Fødsel allerede!

Der ser du.. Jeg hadde rett når jeg sa at h*n ville komme nå snart ;)

(er det for sent/juks å endre på tippelisten nå? :ler:)

Lykke til med alt! :klem:

Siden din fødsel startet 2 uker tidlig tror jeg jaggu meg at det ikke er så dumt å begynne å pakke sykehusbagen tidlig. Må organisere meg litt jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...