Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3141 Del Skrevet 7. februar 2007 Ting vi har skaffet: Baeresele (Hug-a-Bub - paa vei!!) vogn My Pod vognbag bilsete vippestol Skumgummimadrass til bading uro toalettsaker til baby fra Burt's Bees Kam (foelger med toalettmappen ovenfor) Neglesaks Boerste Klaer Helsetepper (fikk to av mamma da de var her) Flaske Steriliseringsmaskin til flasker, begere etc. (fikk gratis av kollega) Begere og poser til aa oppbevare morsmelk i To smokker kluter Haandkle med hette Babygym Ammepute Stellebag Stellematte Bleieboette Engangsbleier til nyfoedt Fluffles (bleier) lammeskinn (kom i gaar fra Green Baby: http://www.greenbaby.co.uk/pl_SHEEPSKIN.htm Det er den foerste paa venstre siden oeverst Gardiner til babyrommet - Brystpumpe - Medela Single Electric Babysoveposer (4 stk.) Ting vi trenger: Seng - Hensvik fra Ikea Kommode (med stellebord) - Hensvik Garderobeskap - Hensvik det ogsaa Nattlampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 7. februar 2007 #3142 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg vil gjerne være med å tippe også! Mitt tips er 10. mars - og at det blir en liten gutt Ellers har dere kommet langt hva innkjøp til babyen gjelder, ikke mye som gjenstår nå! Gleder meg til å være der jeg også, foreløpig ligger det en lang liste her som vi skal ta fatt på sånn litt etter litt. Flott du skriver litt om hvordan man må gå frem for å få pass, veldig nyttig å lese. Virker som man bør være tidlig ute der, og det er godt å vite. Ha en kjempefin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 7. februar 2007 #3143 Del Skrevet 7. februar 2007 Lukter jeg tippeliste!? Jenta di kommer.... *trommelommelommelom* 12. mars! Min termindato... Jeg vil at noen skal føde den dagen, så jeg tipper den datoen på alle Ser ut på utstyrslista di at dere faktisk bare har en Ikea-tur igjen!? Herlig når utgiftene begynner å bli mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 7. februar 2007 #3144 Del Skrevet 7. februar 2007 Tusen takk for info på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. februar 2007 #3145 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg vil også være med på tippelista di. :-D Jeg tipper 7 mars og jeg tror det blir en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 7. februar 2007 #3146 Del Skrevet 7. februar 2007 Tipper 11.mars jeg da. Og jeg tror dere får ei jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. februar 2007 #3147 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg tror det er en jente som kommer på termin 8. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. februar 2007 #3148 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg tipper 9. mars og at det blir en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. februar 2007 #3149 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg tipper 14.mars og en skjønn !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 7. februar 2007 #3150 Del Skrevet 7. februar 2007 Tipper det kommer ei lita 6. mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. februar 2007 #3151 Del Skrevet 7. februar 2007 Nydelig mage! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3152 Del Skrevet 7. februar 2007 Saeria: takk takk! Tusen takk for bidrag til tippelistene alle sammen, tror jeg ikke har faatt tippet saa mye selv paa deres lister ennaa, men det kommer! Sitter her og er stappmett. Skikkelig ekkel foelelse. Spiste ikke opp all pastaen jeg lagde til middag, men var nok likevel litt for graadig. Har hatt en fin dag, selv om refleksologen meldte avbud i siste liten pg.a forkjoelelse. Er ikke foerste gang hun ikke kan komme...men men. Er jo glad for at hun ikke vil smitte meg. Dro isteden paa tur paa moloen, og for en gangs skyld fikk jeg litt sol i ansiktet! Etterpaa kjoerte jeg til kjoepesenteret og gikk rundt og kikket litt. Spiste lunsj med et blad og kjoepte litt mat, saa bar det hjem igjen. Sov to timer i ettermiddag, vaaknet ikke skikkelig foer svigerfar ringte. Paa bilfronten ser det ut som vi gaar for en Volvo stasjonsvogn. Skal kikke paa en paa loerdag, foer vi drar til Ikea. Og det blir fornyelse paa haarfronten ogsaa, har bestilt time paa fredag. Naa skal se litt paa et Jamie Oliver-program mens jeg lener meg forover paa ballen min, etter tips fra active birth-laereren. Haaper nurket vet aa flytte seg i riktig posisjon da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. februar 2007 #3153 Del Skrevet 7. februar 2007 Ikke glem å skrive inn tippedatoen min da, 7 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. februar 2007 #3154 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg tipper at det blir en gutt som kommer på termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3155 Del Skrevet 7. februar 2007 Ikke glem å skrive inn tippedatoen min da, 7 mars. ← Det gikk visst litt fort i svingene her! Skal rette opp! Jeg tipper at det blir en gutt som kommer på termin! ← Hoki Doki, skal foere opp! Synes 8. mars er en fin dato, saa det hadde vaert kult om h*n kom da! Toer ikke tippe kjoenn jeg da, for jeg tar alltid feil uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3156 Del Skrevet 7. februar 2007 Noen som vet hvordan man faar enda mindre skrift i signaturen, forresten? Er litt redd for aa faa kjeft av en moderator om at signaturen min er for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. februar 2007 #3157 Del Skrevet 7. februar 2007 Sett en - foran tallet i klammen. Forresten tipper jeg og bestandig feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3158 Del Skrevet 7. februar 2007 Sett en - foran tallet i klammen. Forresten tipper jeg og bestandig feil! ← Og der kom Saeria til lynrask unnsetning - tusen takk! Skal proeve det naa. Ang. tippingen - kanskje du faar rett naa, en gang maa jo vaere den foerste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. februar 2007 #3159 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg prøver meg med 16 hos deg også jeg... Kanskje det er flere enn meg som treffer lykketallet mitt. (Eller får du ikke gå så lenge? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3160 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Skal notere meg det, Susan! Jo, faar gaa til 18., regner jeg med, og lenger dersom det ikke er noe i veien for det (men jeg tror jeg vil settes i gang den 18. om ikke nurket finner veien ut selv). Endret 7. februar 2007 av Holly Hobbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå