Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi alene igjen, T og jeg. Var koselig med besok. Vi tok det ganske med ro, var ute og spiste indisk lunsj paa loerdag og i gaar var vi paa kino. Saa The Pursuit of Happyness (ja, det staves med Y i filmtittelen!) - anbefales! :)

Ellers var vi hjemme og surret, saa litt paa tv, snakket og spiste god mat.

Var nydelig vaer i helgen, for en gangs skyld! Er fint i dag ogsaa. Gikk en tur paa moloen i sted, men typisk saa forsvant solen bak en sky da jeg skulle hjemover og faa litt sol i ansiktet. :sur: Hver gang jeg vil faa litt sol, saa forsvinner den for meg - det hender faktisk kjempeofte! :forvirret: Merkelige greier. Jeg kommer til aa se ut som et hvitt laken i ansiktet til midten av juli, tipper jeg! :sur:

Men bortsett fra det gaar det bra! :ler:

Glemte aa ringe konsulatet for aa spoerre om pass, pass-seksjonen har bare aapent til kl. 12.

Kakao: Aner dessverre ikke hva brystpumper koster i Norge. Jeg betalte ca. 600 kroner for min. Vurderte ikke engang aa leie, synes det virker som litt knot. Pluss at jeg forhaapentligvis kan bruke samme pumpen til nummer to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at dere koste dere i helga! :)

Jeg tror jeg kanskje har en løsning på det med at sola forsvinner for deg,- du er som sola selv ;) Og sol mot sol, reagerer som magnet mot "feil side" av en annen magnet! :ler2:

Ha en flott dag, du strålende!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som at dere koste dere i helga! :)

Jeg tror jeg kanskje har en løsning på det med at sola forsvinner for deg,- du er som sola selv ;) Og sol mot sol, reagerer som magnet mot "feil side" av en annen magnet! :ler2:

Ha en flott dag, du strålende!

Det var utrolig koselig skrevet, Burpen! :grine::klem: Du er god!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte aa ringe konsulatet for aa spoerre om pass, pass-seksjonen har bare aapent til kl. 12.

Så kundevennlige åpningstider da. :ler:

Håper du har hatt en riktig fin helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kundevennlige åpningstider da.  :ler:

Håper du har hatt en riktig fin helg.  :)

:ler: Ja, ikke sant? Skikkelig norske aapningstider, hvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes jo ut som en deilig helg ja. Bra med deg??? :kose:

:klem: Ja, bra med meg! :)

Fikk nettopp en telefon fra T - vi skal faa ny bil! :hoppe: Den vi har naa har nettopp vaert paa EU-kontroll, eller MOT som det heter her, og den maa reparerers for 6000 kroner dersom vi vil fortsette aa bruke den. Det er ikke bilen verdt, saa vi sender den til "bilhimmelen" og skal kjoepe ny isteden. Blir litt vemodig, men spennende med ny og finere bil. Vi har tenkt aa kjoepe brukt, men en litt nyere og finere modell enn den vi hadde. Vi kan bruke den gamle bilen ut februar, saa det er ikke noen umiddelbar hast. Men vi vil gjerne ha den nye bilen foer babyen er foedt, da. Saa naa blir det travelt fremover - biljakt, diiiiiger Ikeatur, maling av babyrommet, og de siste forberedelsene ellers.

Endret av Holly Hobbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil da! :hoppe:

Jeg går rundt og håper at bilen min ikke står på MOT-testen sånn at vi må kjøpe ny bil :ler:

Hvordan er det med symfysemålet ditt for tiden? Må spørre siden mitt nå også ligger over "normalen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med ny bil på gang! :)

Ja, vi skal snakke om det i naar T kommer hjem fra jobben - vi har en gammel Opel Kavaler fra foer, saa det blir spennende med noe litt nyere!

Gratulerer med ny bil da! :hoppe:

Jeg går rundt og håper at bilen min ikke står på MOT-testen sånn at vi må kjøpe ny bil :ler:

Hvordan er det med symfysemålet ditt for tiden? Må spørre siden mitt nå også ligger over "normalen".

Naa har vi ikke faatt bilen ennaa, men takk for gratulasjoner likevel! ;) Skal krysse fingrene for at din bil ikke stryker MOT'en, hvis man er fornoeyd med bilen er det jo dumt aa maatte kjoepe ny eller bekoste masse reparasjoner paa den man har!

Har ikke maalt symfysen siden uke 34, da laa den paa 35. Er alltid en cm over antall uker, altsaa over gjennomsnittet, men legen og jordmor sier det er ingenting aa tenke paa! Skal til jordmor igjen neste uke, tipper de maaler til 37 da, siden jeg da er i uke 36. Hvor mye over ligger du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fin mage!!

Jeg har ikke tatt et eneste bilde av magen min denne gangen... Jeg må bare huske å gjøre det før lillejenta blir født.

Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Innom og snoker sånn rett før middagen, ja. ;)

:ler: Fikk endelig lagt ut bilder naa!

Så moro med ny bil.

:klem: Ja, jeg droemte om ny bil i natt! :ler:

31 dager igjen bare! :hoppe:

Er formen okei idag? :)

Og i dag er det bare 30! :overrasket::danse: Formen er fin, er litt trett noen dager, men da er det jo bare aa legge seg noen timer - herlig!

I dag er planene...hmmm....sende noen bilder til mamma og pappa over nett, skrive ferdig foedselsplanen, by paa en hug a bub paa ebay, hekle litt paa en lue jeg lager, og active birth i kveld. T sendte meg nettopp en mail for aa si at vi skal se paa en bil paa loerdag - Volvo stasjonsvogn! Det maa jo vaere den ultimate familiebilen, hvertfall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...