Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Humlen¤

Heihei Popelka!

Jeg kan forstå at du er frustrert på det der. Ganske trist og lese at du blir lei. Det kan ikke väre särlig opplöftende å få de resultatene, kan jeg forstå. Men jeg håper du ikke mister håpet med en gang! For det er stort håp for dere :klem: Jeg skal sende deg litt tro og håp-molekyler med en gang! *sender, sender* Puff! Der er de hos deg :)

Ha iallefall, den beste kvelden i dag, og kos deg med din mann!

Hilsen fra Sverige!

Endret av ¤Humlen¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Humlen, det var en koselig melding aa faa! Og saa helt fra Sverige - ett av mine yndlingsland (er kvart svensk skjoenner du!). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Æsj, så dumme resultater fra prøvene...skjønner jo at du blir oppgitt og syns dette er leit, men jeg håper så inderlig dere klarer å holde motet oppe og ikke gi opp! Høres ut som mannen din har tro på at dette skal gå veien, og det har jeg også! :rosasmil:

Ellers hørtes det ut som du har hatt ei fin helg, og jeg håper du har en god dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Å, Popelka! Stooor klem til deg :klem:

Kjedelig å ikke få de resultatene du ønsket deg..

Men det skal nok ordne seg, bare vent å se.

Du har en god mann, og du er en god jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig å få sånne resultater da! Men jeg håper og tror at det går rette veien og at du blir gravid snart.. Krysser alt jeg har for det!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at resultatet av prøven ikke ble som dere håpet :sur:

Men jeg er enig med alle andre her - jeg tror absolutt på at dere finner ut av dette til slutt - og at du blir gravid i løpet av 2006. Helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aa, saa koselig aa logge meg paa maskinen og se saa mange hilsener med kloke, varme ord fra dere alle sammen! Dere er gode aa ha! :blomst:

Egentlig har jeg ikke lov til aa ta dette negativt, det er jo saa mange andre med kanskje alvorligere problemer der ute...Og ingenting er ferdig utredet ennaa!

T er som vanlig stoettende og kjaerlig. Han er virkelig en go'ing av en ektemann! :hjerter_rundt:

I kveld har vi spist deilig laksemousse paa salatseng med valnoetter og avocado og nybakt grovbroed fra den italienske bakeren, og unnet oss et glass herlig hvitvin. Ikke fordi vi har noe aa feire annet enn at vi er veldig glade i hverandre og er sikre paa at vi skal klare Prosjekt Baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje blir vi gravide samtidig Popelka.

Det hadde vært koselig det.

Høres ut som om dere har hatt en kjempefin kveld da. Han mannen din høres jo så flott ut da. Så støttende og omtenksom :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med prøver som ikke ga det ønskede svaret. Men er det "bare" eggløsningen som "henger" litt, så kan det være veldig enkelt å fikse med tabletter! :tommel:

Det som irriterer meg er at jeg proever aa vaere sunn og gjoere alt "riktig," men likevel klarer ikke kroppen min aa gjoere det jeg ber den om!  :forvirret:  Men som T sier: " I'm sure with all the modern science and some prayer we will get you pregnant.''

Har rette innstillingen, han mannen din da! Jeg trodde jo en stund at jeg hadde alle odds mot meg ift å bli gravid. Men jammen klaffet det til slutt, med hjelp av høypotente sprøyter - og mannen da... ;)

Pluss litt velsignelse fra oven, kanskje? Ble jo tross alt gravid på bryllupsnatten... :ler:

Skjebnens ironi vil jeg si, at vi som strevde i over 2 år, endelig ble gravid da vi ble gift... Akkurat den biten har jo dere i boks for lenge siden da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med negative resultater fra testene. Håper og tror at det ordner seg for dere likevel, det er mye som kan gjøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntringer! Martha S: Vet jo hvordan du slet og hva du maatte gjennom, og naa venter du en liten miniMartha! :) Det er god inspirasjon!

Er helt i sjokk jeg! :overrasket: Sjefen skal flytte fra konen sin, bare midlertidig, men likevel...Synes det er skikkelig trist, tenker paa de to soete barna deres....Merket det paa ham i gaar at noe var galt. I dag forteller han meg at konens depresjon gjoer det vanskelig aa bo sammen. Hun klandrer ham, og for aa redde forholdet vil han gi henne rom. Synes oppriktig synd paa ham. :tristbla:

Uff, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette. Proever aa vaere forstaaelsesfull, men jeg har jo ingen konkrete raad aa gi. Men det hadde vel blitt feil uansett...

Det ironiske med det hele er at konen nettopp har startet paa kurs for aa bli veileder....Men jeg tror de trenger hjelp utenfa, haaper de ikke gir opp men finner ut av det sammen! Hater samlivsbrudd altsaa! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen! Så dumt med teite prøvesvar! Håper virkelig at det blir bedre i neste PP. :klem:

Moro at MissBumblebee er blitt gravid, haaper det smitter!

Jeg skal smitte seg så mye jeg bare klarer, for jeg VIL at du også skal få en spire!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, MissBumblebee!! :kose:

Har jo ikke faatt mensen ennaa....tok en test i gaar, da, og den var negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Så leit med samlivsbruddet til sjefen din. Håper de finner ut av det og gjør det som er best for dem. Det er ikke så enkelt å komme med råd i en sånn situasjon, men du får prøve å være en slags støtte for han i den vanskelige tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei.. 3 er jo kjempelavt på progesterontest... Søren, også. Men hvis du tilfeldigvis har veldig lang syklus denne gangen, så kan det jo være at det ble testet før EL? Og da skal jo progesteronet være lavt. Føler med deg, for det er litt kjipt å ikke "virke" helt. Hadde jo vært gøy å fått til disse babygreiene på egen hånd.

Jeg får ikke vite progesteronverdiene mine underveis, men får høre på konsultasjonen til slutt. Er veldig spent. Er ferdig med alle prøvene, da. Har du tatt alle fire blodprøvene nå, hvis det er fire stk til deg, også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, tusen takk for alle hilsenene. Jeg tar dem til meg alle sammen!

Kakao: jeg er nok ferdig med blodproever hos fastlegen min, ja. Har tatt seks stykker til sammen - fire denne syklusen og to foer jul. Og siden ingen indikerer at jeg har el, saa blir jeg nok henvist til gynekolog naar jeg har time paa fredag. Takk og lov at legetimer er gratis her borte, naa har jeg jamenmeg vaert der mye! :ler:

Jeg pleier aa ha ca. 32 dager lange sykluser, saa jeg tror nok ikke at jeg hadde el denne maaneden. Men har jo fortsatt ikke faatt mensen ennaa...og naa er jeg paa dag 33.

Blir spennende hva proevene dine sier, skal krysse fingrene for at alt er i orden! :klem:

Har vaert hos fysioterapeuten i dag, det gjorde vondt som vanlig, men etterpaa foelte jeg meg 10 ganger bedre. Treningen jeg gjoer paa egenhaand virker visst bra allerede, saa det er positivt! :tommelsmil:

I dag er det jo Valentine's Day, men jeg tror ikke vi skal noe spesielt. Jeg fikk varm sjokolademelk og et soett kort paa sengen fra en "hemmelig beundrer" i dag morges, saa det var jo kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at treningen fungerer allerede :hoppe:

Sjølom det er dumt at det ser litt dårlig ut ang EL, så er det jo bedre at dere finner ut av det her NÅ når dere nettopp har begynt prøvingen i stedet for å prøve ett år og SÅ finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...