Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Kjempefint og idyllisk i St. Andrews, vært der et par ganger! ;) Desverre ikke besøkt spa-hotellet der, men er veldig klar for det. :Nikke: Har noen venner som har vært der, og de var veldig fornøyde. God tur - og fortsatt god bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til St. Andrews, selv om det er meldt regn (surprise, surprise! :ler: ). Har ikke noe regntoey som passer, men kanskje en av jakkene til T gjoer det?

Takk for hilsener forresten! :kyss:

Har endelig blitt (nesten) ferdig med luen og pleddet til nurket. Skal brodere en kant paa luen, men gidder ikke brodere kant paa teppet. Men jeg venter med aa gjore noe mer med luen foer mamma kommer, skjoente ikke helt hvordan man skulle brodere kanten...

gallery_4145_10_8593.jpg

Synes bamsen kledde luen, hvertfall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiiiint Holly Hobbie!! :)

(Dere vet ikke kjønnet enda gjør dere? :klø: Ble bare litt usikker når jeg så blått her, men jenter kan fint gå i blått. Min gjorde det en hel del, og det var ikke en eneste en som lurte på om jeg hadde fått gutt. Hun var så yndig og jentete.... :hjerte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xavia skrev:
Så fiiiiiint Holly Hobbie!! :)

(Dere vet ikke kjønnet enda gjør dere? :klø: Ble bare litt usikker når jeg så blått her, men jenter kan fint gå i blått. Min gjorde det en hel del, og det var ikke en eneste en som lurte på om jeg hadde fått gutt. Hun var så yndig og jentete.... :hjerte: )

Takk takk! :sjenert: Er utrolig enkle ting jeg har laget, er ikke akkurat noen ekspert...men det ble ikke saa verst om jeg faar si det selv! Jeg valgte blaatt, lilla, beige og brunt, tenkte at det gaar baade til gutter og jenter, for vi vet jo ikke kjoennet paa den lille raringen som driver og romsterer inni magen.

tuji skrev:
Så fine! Du kan hekle kant også, det går veldig fort.

Takk for tipset! Jeg tror nok jeg klarer aa hekle/brodere kant, men venter paa mamma...litt mammaavhengig ennaa, jeg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint teppe :), og jeg er helt enig i at bamsen kledde lua :ler:.

Nå som du har fått tilbake supermedlemsskapet ditt så blir det kanskje magebilde snart også???? :sjenert::sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@ skrev:
Så fint teppe :), og jeg er helt enig i at bamsen kledde lua :ler:.

Nå som du har fått tilbake supermedlemsskapet ditt så blir det kanskje magebilde snart også????  :sjenert:  :sjarmor:

:klem:

Tusen takk! :klem: Magebilde skal bli, skal proeve aa minne T paa det i kveld! ;)

¤Ronja¤ skrev:
Kjempe-fint teppe!!! :hjerte: Så flink du er!!

Formen betre i dag?

Tusen takk, Ronja! :klem: Formen er mye bedre i dag, heldigvis! Har faatt spist frokost og er ikke kvalm lenger, det er herlig! Tror jeg skal ut en tur, det stormer og regner som vanlig, saa det blir nok en biltur et sted...

Men foerst skal jeg dusje, og det trengs virkelig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fint teppe! Jeg har også strikket et teppe til Lille mirakel, men det var langt fra så "avansert". Det er utrolig koselig å ha noe selvlaget til de små! :hjerter_rundt:

Ønsker deg en god helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fint teppe og lue! Du er kjempeflink :Nikke:

Passer nok uansett fra til Nurket, uansett om det skulle vise seg å være jente eller gutt... Jeg har endel "guttefarger" til Burpelita! ;)

Godt å høre at formen er bedre idag! Håper den holder seg sånn... :)

Ønsker deg en deilig og avslappende helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig teppe og lue, kjempeartig å ha noe som man har laget selv til babyen :Nikke:

Håper du får en fin og avslappende helg. Kose deg masse på spaaaa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for besok alle sammen, haaper aa faa til en ordentlig runde snart jeg ogsaa! :klem:

Tilbake fra pedikyrtime, det var deilig. Men jeg ventet nok ikke lenge nok med aa la lakken toerke, for den ene stortaaneglen mangler litt lakk ytterst. :sur:

Og i dag skjoenner jeg endelig hva folk mener naar de sier at gravide er glemsomme....jeg glemte aa laase leiligheten! :overrasket: Det gikk bra, heldigvis (selv om jeg er litt redd for aa gaa inn paa soverommet, tenk om noen skjuler seg der?! :overrasket::ironi: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Holly Hobbie skrev:
Ting vi har skaffet:

vogn (mangler bare My Pod

bilsete

vippestol

Skumgummimadrass til bading

uro

toalettsaker til baby fraBurt's Bees

Kam (foelger med toalettmappen ovenfor)

Klaer

Tepper

Babysoveposer (to stk.)

Flaske

Steriliseringsmaskin til flasker, begere etc. (fikk gratis av kollega)

Begere og poser til aa oppbevare morsmelk i

To smokker

kluter

Haandkle med hette

Babygym

Ammepute

Stellebag

Stellematte

Bleieboette

Fluffles (bleier) - kom i hus i gaar

Ting vi trenger:

Baeresele (Hug-a-Bub )

My Pod vognbag til aa bruke i vognen og ellers

neglesaks

lammeskinn (skal oenske meg av mamma og pappa)

Seng  - vi har kjempelyst paa Stokke Sleepi, men den er saa dyr.  :sur:  Saa vi venter og ser om det dukker opp en brukt en.

Gardiner til babyrommet - bestilles paa loerdag

Nattlampe

Stellebord? Har egentlig ikke plass...

Brystpumpe

¤Ronja¤ skrev:
Slik tidleg ammetåke lir eg også av! :ler: Er håplaust, men går heldigvis som regel bra!

Godt jeg ikke er alene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holly Hobbie skrev:
Og i dag skjoenner jeg endelig hva folk mener naar de sier at gravide er glemsomme....jeg glemte aa laase leiligheten!  :overrasket:

Sies det at gravide er glemsomme? :ler: ...der har vi forklaringen, jeg er nemlig helt på jordet for tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemsomme ja.... Da er vi flere.....

Så gøy å lesel lista di for da får jeg noen tips. Og det sette du har strikket var kjempefint!!! Det er så gøy med noe en har laget selv!

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...