Gjest Iben Skrevet 12. januar 2007 #2901 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjempefint og idyllisk i St. Andrews, vært der et par ganger! Desverre ikke besøkt spa-hotellet der, men er veldig klar for det. Har noen venner som har vært der, og de var veldig fornøyde. God tur - og fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. januar 2007 #2902 Del Skrevet 12. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 12. januar 2007 #2903 Del Skrevet 12. januar 2007 Håper formen fortsetter å bli bedre, sånn at du får mye ut av turen til St Andrews. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #2904 Del Skrevet 12. januar 2007 Gleder meg til St. Andrews, selv om det er meldt regn (surprise, surprise! ). Har ikke noe regntoey som passer, men kanskje en av jakkene til T gjoer det? Takk for hilsener forresten! Har endelig blitt (nesten) ferdig med luen og pleddet til nurket. Skal brodere en kant paa luen, men gidder ikke brodere kant paa teppet. Men jeg venter med aa gjore noe mer med luen foer mamma kommer, skjoente ikke helt hvordan man skulle brodere kanten... Synes bamsen kledde luen, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2007 #2905 Del Skrevet 12. januar 2007 Så fiiiiiint Holly Hobbie!! (Dere vet ikke kjønnet enda gjør dere? :klø: Ble bare litt usikker når jeg så blått her, men jenter kan fint gå i blått. Min gjorde det en hel del, og det var ikke en eneste en som lurte på om jeg hadde fått gutt. Hun var så yndig og jentete.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 12. januar 2007 #2906 Del Skrevet 12. januar 2007 Så fine! Du kan hekle kant også, det går veldig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #2907 Del Skrevet 12. januar 2007 Xavia skrev: Så fiiiiiint Holly Hobbie!! (Dere vet ikke kjønnet enda gjør dere? :klø: Ble bare litt usikker når jeg så blått her, men jenter kan fint gå i blått. Min gjorde det en hel del, og det var ikke en eneste en som lurte på om jeg hadde fått gutt. Hun var så yndig og jentete.... ) ← Takk takk! Er utrolig enkle ting jeg har laget, er ikke akkurat noen ekspert...men det ble ikke saa verst om jeg faar si det selv! Jeg valgte blaatt, lilla, beige og brunt, tenkte at det gaar baade til gutter og jenter, for vi vet jo ikke kjoennet paa den lille raringen som driver og romsterer inni magen. tuji skrev: Så fine! Du kan hekle kant også, det går veldig fort. ← Takk for tipset! Jeg tror nok jeg klarer aa hekle/brodere kant, men venter paa mamma...litt mammaavhengig ennaa, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. januar 2007 #2908 Del Skrevet 12. januar 2007 Så fint teppe , og jeg er helt enig i at bamsen kledde lua . Nå som du har fått tilbake supermedlemsskapet ditt så blir det kanskje magebilde snart også???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 12. januar 2007 #2909 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjempe-fint teppe!!! Så flink du er!! Formen betre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #2910 Del Skrevet 12. januar 2007 Pi@ skrev: Så fint teppe , og jeg er helt enig i at bamsen kledde lua . Nå som du har fått tilbake supermedlemsskapet ditt så blir det kanskje magebilde snart også???? ← Tusen takk! Magebilde skal bli, skal proeve aa minne T paa det i kveld! ¤Ronja¤ skrev: Kjempe-fint teppe!!! Så flink du er!! Formen betre i dag? ← Tusen takk, Ronja! Formen er mye bedre i dag, heldigvis! Har faatt spist frokost og er ikke kvalm lenger, det er herlig! Tror jeg skal ut en tur, det stormer og regner som vanlig, saa det blir nok en biltur et sted... Men foerst skal jeg dusje, og det trengs virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 12. januar 2007 #2911 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjempe fint teppe! Jeg har også strikket et teppe til Lille mirakel, men det var langt fra så "avansert". Det er utrolig koselig å ha noe selvlaget til de små! Ønsker deg en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 12. januar 2007 #2912 Del Skrevet 12. januar 2007 Så utrolig fint teppe og lue! Du er kjempeflink Passer nok uansett fra til Nurket, uansett om det skulle vise seg å være jente eller gutt... Jeg har endel "guttefarger" til Burpelita! Godt å høre at formen er bedre idag! Håper den holder seg sånn... Ønsker deg en deilig og avslappende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 12. januar 2007 #2913 Del Skrevet 12. januar 2007 Nydelig teppe og lue, kjempeartig å ha noe som man har laget selv til babyen Håper du får en fin og avslappende helg. Kose deg masse på spaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. januar 2007 #2914 Del Skrevet 12. januar 2007 Så flink du er! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #2915 Del Skrevet 12. januar 2007 Tusen takk for besok alle sammen, haaper aa faa til en ordentlig runde snart jeg ogsaa! Tilbake fra pedikyrtime, det var deilig. Men jeg ventet nok ikke lenge nok med aa la lakken toerke, for den ene stortaaneglen mangler litt lakk ytterst. Og i dag skjoenner jeg endelig hva folk mener naar de sier at gravide er glemsomme....jeg glemte aa laase leiligheten! Det gikk bra, heldigvis (selv om jeg er litt redd for aa gaa inn paa soverommet, tenk om noen skjuler seg der?! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 12. januar 2007 #2916 Del Skrevet 12. januar 2007 Slik tidleg ammetåke lir eg også av! Er håplaust, men går heldigvis som regel bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #2917 Del Skrevet 12. januar 2007 Holly Hobbie skrev: Ting vi har skaffet: vogn (mangler bare My Pod bilsete vippestol Skumgummimadrass til bading uro toalettsaker til baby fraBurt's Bees Kam (foelger med toalettmappen ovenfor) Klaer Tepper Babysoveposer (to stk.) Flaske Steriliseringsmaskin til flasker, begere etc. (fikk gratis av kollega) Begere og poser til aa oppbevare morsmelk i To smokker kluter Haandkle med hette Babygym Ammepute Stellebag Stellematte Bleieboette Fluffles (bleier) - kom i hus i gaar Ting vi trenger: Baeresele (Hug-a-Bub ) My Pod vognbag til aa bruke i vognen og ellers neglesaks lammeskinn (skal oenske meg av mamma og pappa) Seng - vi har kjempelyst paa Stokke Sleepi, men den er saa dyr. Saa vi venter og ser om det dukker opp en brukt en. Gardiner til babyrommet - bestilles paa loerdag Nattlampe Stellebord? Har egentlig ikke plass... Brystpumpe ← ← ¤Ronja¤ skrev: Slik tidleg ammetåke lir eg også av! Er håplaust, men går heldigvis som regel bra! ← Godt jeg ikke er alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 12. januar 2007 #2918 Del Skrevet 12. januar 2007 Holly Hobbie skrev: Og i dag skjoenner jeg endelig hva folk mener naar de sier at gravide er glemsomme....jeg glemte aa laase leiligheten! ← Sies det at gravide er glemsomme? ...der har vi forklaringen, jeg er nemlig helt på jordet for tiden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. januar 2007 #2919 Del Skrevet 13. januar 2007 Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 13. januar 2007 #2920 Del Skrevet 13. januar 2007 Glemsomme ja.... Da er vi flere..... Så gøy å lesel lista di for da får jeg noen tips. Og det sette du har strikket var kjempefint!!! Det er så gøy med noe en har laget selv! Ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå