Mrs N Skrevet 23. desember 2006 #2761 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 23. desember 2006 #2762 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 23. desember 2006 #2763 Del Skrevet 23. desember 2006 Ha en riktig god jul og godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. desember 2006 #2764 Del Skrevet 23. desember 2006 +’* . +* . * . * +’ * . * . * * . Ønsker deg en riktig , . * + *’+ . + .*’ * .’ god jul og ett godt nytt år, . * . ’ Jule klemmer fra meg til deg!*.’+ +. * . * + * . * . *’ . * . + * . *.+ .*+. ’ * * + . * ’. + . * . * . *+* . * + . +* * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2006 #2765 Del Skrevet 23. desember 2006 GOD JUL TIL DEG OG DINE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 23. desember 2006 #2766 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul, Holly. Til deg, mannen og magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. desember 2006 #2767 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. desember 2006 #2768 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul! Klemmar frå Linn3c og Småtten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. desember 2006 #2769 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. desember 2006 #2770 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. desember 2006 #2771 Del Skrevet 24. desember 2006 GOD JUL!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 25. desember 2006 #2772 Del Skrevet 25. desember 2006 Her kommer en forsinket julehilsen, siden jeg ikke har hatt nett på noen dager. Håper du har en flott jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. desember 2006 #2773 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg tipper dere sitter og venter på julekalkunen dere også, det er vel typisk julemat i England. Jeg gleder meg i allefall! Håper dere har hatt og har en flott jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #2774 Del Skrevet 25. desember 2006 God jul alle sammen! : Ja, naa kan endelig julefreden senke seg her i huset (dvs. svigers' hus). Naa er alle gjestene dratt hjem - fire voksne og seks barn - og julelunsjen er fortaert (kalkun ja!) og pakkene pakket opp. Hadde en fin dag, like saa kaotisk som jeg forventet, med barneskrik og skraal, masse fine presanger og god mat. Kalkun er godt, spesielt kastanjestuffingen. De har jo ikke julekaker paa samme maate som i Norge, men serinakakene mine gled ned til kaffen - nei, jeg mener teen - og havregrynsbollene mine var ogsaa en hit. Fikk bl.a. tingene jeg oensket meg til kjoekkenet av svigers, strikkesett til babyen med garn og oppskrift til votter og sokker, deilig spray fra Neal's Yard Remedies, skjerf og votter i kashmir, oeredobber og litt av hvert annet. En fin fangst, med andre ord. Nuket er aktiv som vanlig, spesielt i kirken i dag og i gaar, h*n sprellet som en liten sprellemann da vi sang! Er bittelitt forkjoelet, men ellers har jeg det bra. Smertene i ribbena, ryggen og magemusklene kommer og gaar, men er bedre siden jeg var hos osteopaten. Skal dit igjen paa torsdag. Snakket med mamma og pappa i gaar, og det virket som de hadde en fin julaften med broren min og hans kjaereste og baby. Til neste aar blir det to smaa soeskenbarn som feirer jul sammen! Naa skal jeg og T se litt paa tv, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 25. desember 2006 #2775 Del Skrevet 25. desember 2006 *God Jul* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. desember 2006 #2776 Del Skrevet 27. desember 2006 Litt sent ute jeg, men GOD JUL til deg og nurket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #2777 Del Skrevet 28. desember 2006 30 uker i dag! Jeg har visst glemt aa fornye supermedlemsskapet mitt, derfor er tickeren borte. Faar gjoere det senere i dag! Takk for julehilsener, Missbumblebee og Just Me! Sitter her sylte forkjoelet, og har ikke sovet mye i natt. Foeler meg helt elendig. Haaper dette er siste forkjoelelsen foer nurket kommer (og en god stund etter!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. desember 2006 #2778 Del Skrevet 28. desember 2006 Ikke noe greit å være forkjølet.... Jeg har søren klype meg og bank i bordet IKKE vært forkjølet en eneste gang i denne graviditeten. Det er jo helt utrolig egentlig!! Spesielt siden både jentungen og mannen har vært syk flere ganger i høst/vinter. Han en fortsatt god romjulstid, så håper jeg forkjølelsen slipper taket rimelig kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. desember 2006 #2779 Del Skrevet 28. desember 2006 Høres jo ut som en god jul bortsett fra den forkjølelsen da. Jeg sitter også og er potte tett, ikke godt! Så jeg vet godt hvordan du har det God bedring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. desember 2006 #2780 Del Skrevet 28. desember 2006 Håper forkjølelsen gir seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå