Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Jobber du fortsatt redusert etter anbefaling fra legen? Håper du snart får litt mer overskudd. Rundt uke 18-19 skjedde det noe med meg, jeg fikk en helt annen energi og fungerte fra da tipp topp på jobb. Jeg nyter det så lenge det varer. Om noen måneder, når jeg er i hvalross tilstand, så er det vel andre toner tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næh, selvom du er på ferie, kan du ikke bo på side 2!

*Burpen passer på* :ler:

Håper dere koser dere kjempemasse på ferie! Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her regner vi bort (ikke akkurat nå da, utrolig nok), mens du sitter og koser deg i sola på en strand med din kjære og lille knøttet i magen. :) Nyt ferien din og slapp riktig godt av. Jeg synes du virker så travel og aktiv i hverdagen at dette er din velfortjente pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saavidt inn doeren etter en herlig uke paa Menorca! :vinke:

Tusen takk for at dere reddet meg fra side 2! :kyss:

Epona: Takk, det har vi gjort! (se nedenfor). :klem:

Arkana: :klem: Har faatt med meg at vaeret lenger nord ikke har vaert helt tipp-topp, ja. Vi er glad vi slapp regnet her i Skottland, har visst vaert ille her ogsaa! Haaper det snur naa! Vaeret hos oss var sol hver dag, og mellom 26-30 grader i skyggen. Helt herlig.

Saeria: Takk, det har vi! :klem:

Burpen: Takk for at du hentet meg opp fra side 2! :klem:

lunacia: Tusen takk! :klem:

Kakao: Har spist masse gul paella, og litt ekstra for deg! ;)

Xavia: Nei, jobber som vanlig - ni timer pluss en time lunsj. Hvis jeg foeler meg skikkelig sliten/daarlig drar jeg hjem og jobber derfra, har vaert mer sliten/vondt i hodet etc. siden jeg ble gravid, men har dessverre ikke noen ordning med aa gaa hjem en time eller to foer vanlig tid - tror det kunne forhindret tretthet/hodepine en del. Men saann som det er naa,s aa jobber jeg som vanlig til kroppen sier stopp, noe den gjoer opptil en dag i uken. Foeler meg litt skyldig som titt og ofte drar hjem tidlig, hadde vaert saa mye greiere aa ha en avtale paa det, men saann er det naa en gang...Heldigvis har det meste av trettheten forsvunnet.

Saa, tilbake til ferien:

Vi har kost oss veldig, og ikke hatt paa oss klokken! ;) Har gaatt turer i flott terreng (groent over alt, klipper, blomster), svoemt i krystallklart, turkist vann, besokt koselige byer og spist god mat (selv om jeg fortsatt foretrekker det italienske kjoekken fremfor det spanske! Men pallea er godt, da! ;) ). Er brun som en godt stekt hvetebolle (for meg aa vaere hvertfall) og foeler meg totalt avslappet.

Lille nurket har sparket masse, i dag kjente jeg et skikkelig dult - tydelig at det er krefter i den lille krabaten! :ler:

I helgen skal vi vel pusle litt hjemme, trene litt og jeg skal kanskje moete en norsk venninne som er i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg saa visst ikke disse hilsenene:

God tur :)

Tusen takk, Sun Mei! :klem:

God tur! Kose dere masse da. :klem:

Takk takk! :klem:

God tur

:klem:

Takk Pi@! :klem:

God tur!  :klem:

PS: Du ser flott ut!!

Tusen takk magolia! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem, Holly Hobbie! :) Høres ut som dere har kost dere masse! Er veldig glad for at du kunne ta en slik ferie, for det blir mye jobbing ellers på deg. 9 timer er mye, altså.

Og takk for at du spiste litt paella for meg! :sikle: Jeg elsker paella! Det da være noen restauranter som serverer det i Norge, også.... :sjenert: Det må jeg finne ut, altså.

Har du forresten fått noe spesiell interesse for bestemte matvarer? Det står overalt at en kan regne med å bli skikkelig lysten på enkelte ting når en er gravid, og faktisk så tidlig som jeg er nå. Jeg har ikke merket noe enda, bare lurte på om du merker noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...