Holly Hobbie Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2181 Skrevet 27. september 2006 Naa er det masse aktivitet inne i magen, med tydeligere dult enn foer! Er saa herlig aa faa bekreftet at den lille lever hver dag! Sa til T i dag morges at jeg gleder meg til aa vaakne for aa passe paa babyen istedenfor aa maatte dra paa jobb. Er saa umotivert for tiden! I tillegg gaar jeg rundt med denne bihulegreia og har vondt i hodet. I natt vaaknet jeg i firetiden av at jeg ikke fikk puste gjennom nesen - plutselig var jeg potte tett! Tok vel en time foer jeg fikk klarnet opp og fikk sove igjen. Skal ta noen paracet foer flyturen paa fredag i tilfelle jeg fortsatt er tett i bihulene, det er ikke saerlig behagelig aa kjenne trykkforskjellen da.... I kveld skal jeg pakke, for i morgen kveld skal jeg til ansiktsbehandling. Er medlem av Decleorklubben saa jeg faar ekstra billige behandlinger. Har aldri benyttet meg av tilbudet foer saa jeg gleder meg! Hadde haapet at postordreklaerne kom foer ferien, men det ser ikke saann ut. Uansett trenger jeg nok mest sommerklaer paa Menorca. Faar proeve en del i kveld, gaar utifra at de fleste kjolene vil passe greit. Haaper jeg holder ut arbeidsdagen i dag, det skal bli toeft med ti timer uten hvile, men vi faar se.
Holly Hobbie Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2182 Skrevet 27. september 2006 Har forresten tenkt aa melde meg paa et kurs i januar for aa laere selvhypnose! Yogalaereren min starter opp et kurs da for gravide, og hun har sett kvinner foede under selvhypnose som nesten ikke kjente smerte! Man laerer aa slappe av slik at kroppen (livmoren) faar jobbet slik den skal, uten motstand (spenninger). Da gjoer det mindre vondt og riene blir mer effektive. Selv om jeg ikke kommer til aa forvente en smertefri foedsel uansett, saa tror jeg det kan vaere positivt aa laere seg aa slappe av ordentlig! Gleder meg! *maa huske aa sette meg opp paa listen*
Pi@ Skrevet 27. september 2006 #2183 Skrevet 27. september 2006 Har du lagt ut to magebilder uten at jeg har fått det med meg . Så det siste nå i stad og du er helt nydelig holly. Jeg vil også ha slik mage når jeg er i uke 16-17 . Må se om jeg finner det andre bildet også. Hørtes veldig spennende ut med sjølhypnosekurs. Virkelig noe jeg kunne tenkt meg å vært på, men bor man på bygda så bor man på bygda og kan ikke regne med noen spennende tilbud. Ha en flotters dag
Holly Hobbie Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2184 Skrevet 27. september 2006 Tusen takk Pi@! Er saa glad for at dere saa den lille avleggeren deres i gaar!
Pi@ Skrevet 27. september 2006 #2185 Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg fant det første magebildet også til slutt . Det var stor forskjell . Skjønner ikke hvordan jeg har klart å overse det, og så to ganger . Begynner nesten å bli redd meg sjøl Jeg er også veldig glad for at vi så magetrollet Endret 27. september 2006 av Pi@
Holly Hobbie Skrevet 27. september 2006 Forfatter #2186 Skrevet 27. september 2006 Like greit aa bli vant til det foerst som sist - det kalles gravidhormoner!
Kakao Skrevet 27. september 2006 #2187 Skrevet 27. september 2006 Er bare saa arbeidssky for tiden, hjernen vil heller tenke paa babyting og tang isteden for naeringslivsnyheter av en eller annen grunn! ← Gjett om?! Kjenner til det der, ja. Så koselig med så mye mageprat her inne! Jeg er så spent på når magen begynner å vises, skjønner du. Du har fått kjempenydelig mage! Koselig med små dulter fra den lille! Spent på hvordan det føles.
Holly Hobbie Skrevet 28. september 2006 Forfatter #2188 Skrevet 28. september 2006 Hei Kakao! Magen kommer nok snart, skal du se! Men 6 uker er litt tidlig, ja. Du faar nyte aa kunne gaa med dine vanlige bukser saa lenge! I dag var det vanskelig aa karre seg paa jobb, men jeg er her naa, saa det gikk! Vaaknet med hodepine, men haaper det gir seg etterhvert. I dag maa jeg gjoere ferdig en vanskelig artikkel paa jobben. Etter jobb skal jeg paa ansiktsbehandling, saa maa jeg hjem og pakke. Gleder meg til aa vaakne opp paa hotellet paa Menorca loerdag morgen! Reisen blir sikkert grei nok ogsaa, selv om det er en litt "lang" flytur (3 timer). for 17 uker!
Kakao Skrevet 28. september 2006 #2189 Skrevet 28. september 2006 Hehe, ja, jeg får være glad så lenge. Riktig god tur til Menorca! Grattis med 17 uker!
Susan Sto Helit Skrevet 28. september 2006 #2190 Skrevet 28. september 2006 Du får ha riktig god tur, hvis jeg glemmer å stikke innom her igjen før du reiser!
Gjest Epona Skrevet 28. september 2006 #2191 Skrevet 28. september 2006 Tenk at du er 17 uker på vei allerede!!! Du var jo nettop 12??!!? Men det er jo fem uker siden det! Tiden flyr visst avgårde... Ha en strålende torsdag!!
Pi@ Skrevet 28. september 2006 #2192 Skrevet 28. september 2006 Tenk at du er 17 uker på vei allerede!!! Du var jo nettop 12??!!? Men det er jo fem uker siden det! Tiden flyr visst avgårde... ← Jeg er helt enig. Håper det går like fort med meg som med Holly God tur og kos dere masse
Susan Sto Helit Skrevet 28. september 2006 #2193 Skrevet 28. september 2006 Oi, her har pre-ammetåka slått til igjen ser jeg... Visste det var noe mer jeg skulle skrive her inne isted. gratulerer med 17 uker!
Holly Hobbie Skrevet 28. september 2006 Forfatter #2194 Skrevet 28. september 2006 Tusen takk jenter! Tiden gaar bare fortere og fortere. Ukene frem til uke 12 gikk tregt synes jeg, mens naa bare flyr dagene. Naa sier straks hodet mitt stopp, saa jeg tror jeg skal drasse kroppen hjemover og legge meg. Foeler meg som en unnasluntrer, for jeg synes jeg har vaert altfor mye borte naa, men samtidig saa orker jeg ikke aa pines mer enn jeg maa. Saa faar heller sjefene bli irriterte (de sier ikke noe til meg, ikke engang "god bedring," men jeg mistenker at de ikke synes det er noe stas aa ha en sykelig gravid ansatt).
monja Skrevet 28. september 2006 #2195 Skrevet 28. september 2006 Tenk at det er 17 uker alt Synes jo ikke det er lenge siden du sa at dere skulle til legen jeg. Tiden flyr virkelig. Kos deg masse med magen. God bedring
Holly Hobbie Skrevet 29. september 2006 Forfatter #2196 Skrevet 29. september 2006 Takk for det, Monja. Naa haaper jeg hodepinen er borte, for i dag flyr vi til Menorca! I gaar hadde jeg den verste hodepinen jeg noensinne har opplevd, og tilbragte mesteparten av tiden under dynen. Avlyste ansiktsbehandlingen og pakket om kvelden i steden (det var nok lurt). Kan alltids ta noen behandlinger i ferien, vi skal jo tross alt paa spa-hotell! Vaaknet kvart paa seks (dvs. klokken vekket oss!) og vi hev paa oss klaerne. Taxien hentet oss og bagasjen vaar kvart over, og naa er jeg paa jobb. Har paracetamol med meg saann i tilfelle hodepinen kommer tilbake. Ellers fikk jeg hentet klaerne jeg bestilte i gaar! Alle var kjempefine og passet (noen av toppene var litt store, men jeg vokser nok inn i dem! ). Likte spesielt godt buksene, de satt veldig pent, og er justerbare i livet saa de skal nok passe ut svangerskapet. Pysjen og nattkjolen skal jeg spare til sykehuset, har lyst aa vaere presentabel naar jeg faar barselbesok! Naa gleder baade jeg og T oss enormt til ferien. Jeg har aldri vaert i Spania foer, saa det er litt spennende. Menorca skal visst vaere en pen oey, om enn litt stille (altsaa ikke Ibiza! ), men det gjoer ikke meg noe om vi maa dele hotell med en del pensjonister! Her er forresten hotellet vi skal bo paa. Vi skal ogsaa leie bil i tre dager slik at vi faar sett litt av oeya. Naa skal jeg jobbe litt, selv om fredagshumoeret har innhentet meg forlengst, og skrive en liste over ting jeg burde kjope fra Boots foer vi drar i ettermiddag. Ps. om jeg ikke rekker innom alle dagboekene jeg pleier aa besoke, saa beklager jeg og oensker alle en god helg og fin uke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå