Bokalven Skrevet 30. mai 2008 #4301 Del Skrevet 30. mai 2008 Er ikke det viktigste at hun er lykkelig? Begge mine foreldre har funnet seg nye. Pappa gjorde det ganske kjapt, men jeg har aldri hatt noe problemer med det. Hovedsaken er jo at de er lykkelige og har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. mai 2008 #4302 Del Skrevet 30. mai 2008 Mus...? Så kjedelig da. Er ikke akkurat mus man vil dele bopel med. Ellers må jeg si det har skjedd saker. Får håpe svigermor blir lykkelig med denne mannen, hvis det er det hun gjerne ønsker. Skjønner at det ikke er lett å plutselig være alene etter 40 års samliv, men hun har vel vurdert dette en stund. Uansett, måtte hun ta den avgjørelsen som føles riktig for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. juni 2008 #4303 Del Skrevet 6. juni 2008 *ramler innom* Heisann. Står til liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 20. juni 2008 #4304 Del Skrevet 20. juni 2008 Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 27. juni 2008 #4305 Del Skrevet 27. juni 2008 Gratulerer med ny bolig! Håper også at musene flytter ut, raskere enn raskest. Men det spørs vel det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. juni 2008 #4306 Del Skrevet 27. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. juli 2008 #4307 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvor er du? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 8. september 2008 #4308 Del Skrevet 8. september 2008 Så gøy å lese om ditt liv med lille Theo Husker en gang for lenge siden at det var snakk om prøving på KG og vi skulle til å begynne å prøve samtidig (er ikke riktig sikker på om jeg SKREV om det til deg, vel og merke, jeg var litt i "lese-modus" ennå på den tiden ) Og nå er jeg (endelig!!) gravid jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4309 Del Skrevet 20. september 2008 Hei jenter! Gratulerer med graviditet, Anne Shirley! Hmm, hva har skjedd siden sist? Vi prøver så smått på et lite søsken til lille T!! Med mine rare sykluser spørs det om vi ikke må få litt hjelp igjen, men vi er ikke kommet helt dit ennå. Vi får se hva som skjer de neste månedene, kan jo hende det klaffer "av seg selv"! Kan jeg få komme med en liten utblåsning? Jeg vet ikke noe annet sted jeg skal skrive det, så here goes (beklager hvis noen føler seg støtt). -Tatoveringer er utrolig harry! Hvorfor ødelegge kroppen sin med noe man sikkert kommer til å angre på om noen år? -Knall rødfarge i håret er bare stilig på noen få mennesker, likeså sort hår. Noe litt mer naturlig er mye mer flatterende. -ringer her og der bortsett fra øreflippene er skikkelig udigg. -Retroklær på småbarn er ikke alltid fint. Henger en del på et forum der alle disse tingene virker veldig vanlig, så der kan jeg ikke si det! Sånn, nå har jeg fått det ut! Ellers har jeg det bra! Slutter i jobben om en ukes tid...hjelp! Men har ikke trivdes der på en stund nå, så jeg gleder meg mest. Vår lille skjønning har endelig begynt å sove bedre om natten. Vi har fått hjelp av en søvnekspert, og forskjellen er merkbar! I går natt våknet han bare såvidt en gang på morgenkvisten før han sovnet til halv syv. Det er da vi pleier å stå opp på ukedagene så det er greit at han våkner da. Ammer fremdeles, men ikke på natten lengre. Han er en ordentlig liten skøyer og blitt flink til å uttrykke seg, på to språk! Han elsker musikk, Thomastoget, biler, dyr (særlig sauer, hester og hunder) og er en skikkelig vilter gutt. Har stor apetitt og er stor for alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. september 2008 Forfatter #4310 Del Skrevet 21. september 2008 Kan jeg legge til at dreadlocks ikke er på favorittlisten også? Har hatt en fin dag i dag. Det har vært 18 grader og sol, for en gangs skyld, og det var deilig! Var på gudstjeneste i Rosslyn Chapel (der de filmet Da Vinci-koden) og gikk tur etterpå. Vi var der med en amerikansk familie vi er blitt kjent med. Hun er operasanger og prest (!), han er dataingeniør og de har to barn. De voksne er kjempehyggelige, mens barna er ganske sure og lite sjarmerende. Merkelig egentlig. Uansett, vi gikk tur etterpå, og da klarte T å guide oss helt på ville veier. Ikke noe nytt der! Heldigvis fant vi tilbake igjen! Ellers har jeg sydd litt i dag (en ryggsekk til Lille T), og gutta har lekt masse i hagen. Lille T sovnet momentant klokken syv, han var rimelig skutt. I går natt våknet han av en ekkel hoste, håper vi slipper det i natt, for hans og vår skyld. For egentlig er han blitt kjempeflink til å sove! Sover hele natten til halv seks, og så sover han videre til halv syv, som regel (da må vi opp uansett). T har ellers vært litt dum i dag. Han klarte å ødelegge vaskemaskinen! Han begynte å fikle på den helt uten grunn, også brakk ett eller annet. Resultat: masse vann utover gulvet. Men nå tror han at han har fikset det, med superlim og greier. Vi får se... I går var jeg forresten hos fysioterapeut. Får mye vondt i ryggen og i bena. Han fant ut at det er fordi jeg knapt har magemuskler. Etter keisersnittet har de ikke blitt mobilisert igjen, så det er ikke mye støtte til ryggen. Så nå skal det trenes, men jeg må begynne veldig forsiktig. Ikke engang pilates eller situps skal jeg gjøre, først må jeg øve meg på å sitte riktig. Kanskje lurt å få musklene på plass før jeg blir gravid igjen...Har ikke lyst på kronisk vond rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4311 Del Skrevet 22. september 2008 Zzzzz....lite soevn i natt. Og det var ikke frivillig. Lille T vaaknet masse, og var veldig lei seg. Han hoster litt og er forkjoelet. Uff. Hater aa ikke vaere rimelig uthvilt. Gruer meg til aa maatte vaere vaaken helt til vi skal legge oss... Orker ikke gjoere noe paa jobben. Bare sitter her og koper... Har forresten innfoert sjokoladestopp i seks uker (aner ikke hvorfor jeg valgte seks uker). Fant nemlig ut at jeg spiser sjokolade morgen, middag og kveld - ikke enorme mengder, men en rute her og en rute der. Ikke sunt, og ikke bra for vekten. Istedenfor aa proeve aa slanke meg to-tre kilo proever jeg heller aa kutte ut sjokoladen og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. september 2008 #4312 Del Skrevet 22. september 2008 Så koselig å se deg her igjen! Kjempefint at den lille familien trives og håper dere får til et søsken om ikke så lenge. Lille T er vel blitt kjempestor i løpet av våren og sommeren. Tiden går jo så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4313 Del Skrevet 22. september 2008 Hei Saeria! Hyggelig aa se deg igjen! Ja, han er stor naa! Baade hoey og ganske tung! Skal se om jeg kan legge ut noen bilder i bloggen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. september 2008 #4314 Del Skrevet 22. september 2008 for bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 23. september 2008 #4315 Del Skrevet 23. september 2008 Det høres så koselig ut.. Og kjempehyggelig å høre at dere tenker på en liten en til.. Lykke til med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4316 Del Skrevet 25. september 2008 AnneShirley (aa, jeg elsker Anne fra Bjoerkely altsaa!) og Saeria: Er i mye bedre humoer naa, for i dag er jeg uthvilt! Det har saa mye aa si for humoeret merker jeg. Alt blir liksom lettere! Sjokoladstoppen gaar faktisk bra! Jeg som trodde jeg var avhengig! Dvs., jeg spiste en bitteliten mintsjokolade i gaar, for den kom sammen med teen jeg kjoepte paa kafe. Den var gratis, saa den teller ikke! Hadde forresten ikke kontanter oppdaget jeg da jeg skulle betale, og de tok ikke kort. Hun bak disken var kjempesnill og sa at jeg kunne betale neste gang. Har jeg aldri opplevd foer nei! Skal forsoeke aa legge inn bilder i bloggen snart! Maa de lastes opp fra pc eller kan de linkes fra nett mon tro? Ellers driver jeg en del og syr for tiden. Har nettopp kjoept boken til denne damen: http://www.amykarol.com - bend the rules sewing. Gleder meg til aa lage noe derfra! Har ellers sydd sekk, jakke og bukse til Theo i det siste, og et lite fleece-sett til bestevenninnen min sin lille tulle. Skal proeve aa komme meg litt rundt i andres dagboeker ogsaa, er jo ikke saa veldig oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. september 2008 Forfatter #4317 Del Skrevet 25. september 2008 Naa har jeg lagt ut bilder i bloggen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. september 2008 #4318 Del Skrevet 25. september 2008 Der var du jo igjen. Spennende med et søsken til T. Krysser fingrene for at dere klarer det selv denne gangen. Og så stor han er blitt! Ligner veldig på deg synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 25. september 2008 #4319 Del Skrevet 25. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. september 2008 #4320 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Ja, jeg ser likhetstrekk mellom dere to Holly H. Klart jeg ser pappaen også, men lille T har mange trekk fra den vakre mammaen sin. Endret 25. september 2008 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå