Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Hyggelig å se deg igjen her også! ;)

Må få deg inn på mine innlegg.

Selv er jeg veldig lite aktiv i dagboka mi, men skriver litt mer jevnlig i bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh, så koselig at du er tilbake :hoppe:

Jeg har savnet deg masse her inne. Lurt sånn på hvordan ting var borte hos dere. Tenk 14 mnd alt da :hjerte: Store gutten.

Og så flink du er som syr og ordner. Jeg har absolutt ikke talent, men jeg har litt lyst til å prøve. Sikkert morsomt å ha noe man har laget selv.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg igjen her også! ;)

Må få deg inn på mine innlegg.

Selv er jeg veldig lite aktiv i dagboka mi, men skriver litt mer jevnlig i bloggen.

Da skal jeg sjekke bloggen din! :klemmer:

Koselig å høre fra deg.

Hei! Koselig å se deg igjen også!

Ååååh, så koselig at du er tilbake :hoppe:

Jeg har savnet deg masse her inne. Lurt sånn på hvordan ting var borte hos dere. Tenk 14 mnd alt da :hjerte: Store gutten.

Og så flink du er som syr og ordner. Jeg har absolutt ikke talent, men jeg har litt lyst til å prøve. Sikkert morsomt å ha noe man har laget selv.

:klemmer:

Så koselig at jeg har vært savnet! Har jo savnet dere også, så derfor er jeg tilbake! :jepp: Anbefaler absolutt sying, det er ikke så vanskelig (vel, nå har jeg holdt meg til helt enkle prosjekter, som fleecedress og jakke og mei taier), og man får så fort resultater!

Det er så hyggelig å være tilbake! Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg tok så lang pause. Har vært en del på tettinntil, da. Men følte plutselig for å ha egen dagbok og følge litt mer med her inne også!

Nå har jeg oppdatert avatar og signatur, og så må jeg legge ut litt bilder etterhvert. Må jo vise dere hvor vakker gutten min er! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk! Ja, han er så skjønn...som de fleste små barn naturligvis, men han er ekstra ekstra pen og god, synes vi! :rødme:

Hei iss, forresten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Hvor gammel er din sønn nå?

Da burde jeg gå og legge meg, for jeg sliter med halsbetennelse som er litt vond i dag, og selv om T pleier å stå opp i helgene med morgenfuglen vår så blir det likevel tidlige morgener. T er ute med jobben i kveld, men håper for hans skyld at han ikke blir så sen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se deg igjen! :-D

Leit å høre at dere sliter med sykdom, men det er veldig vanlig når disse små begynner i barnehage! Ephelille har gått i barnehage siden 3. mars, og vi har omtrent vært syke siden da, alle tre. Forkjølelsen er nesten kronisk, hun har hatt oppkast og diare og øyekatarr... og når vi begynner å bli friske av en ting, så slår noe annet ut. Men alle jeg kjenner som har barn som går eller har gått i barnehage, sier at det er helt vanlig. Og som legen min, og Ephelilles, sa når vi måtte til ham for å få øyedråper for øyekatarren - så ville hun bli mye syk det første året, for at hun skulle bygge seg opp et godt immunforsvar og bli en sterk og frisk jente! :jepp: Men det er litt slitsomt... og jeg synes jeg sliter litt med å få sjefen min til å forstå dette med hensyn til fravær. Uansett så har vi jo ikke ubegrenset med sykedager.

Hørtes forresten deilig ut å bare jobbe fra 7 - 12!! *Drømme* :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger de to guttene mine og sover side om side i sengen vår. Stakkars Lille T, han er så forkjølet. Han har vært dårlig siden mandag, og vi trodde han var på bedringens vei og sendte ham i barnehagen i går. Men i går ettermiddag sov han i tre timer, og var fortsatt trett resten av kvelden, og i dag hoster han masse og snørret renner. Ikke har han særlig matlyst heller, men pupp er jo veldig godt når man er syk. Dette er tredje luren i dag, også han som har begynt å bare sove en gang om dagen! Lurer på om han har ørlite feber også. Huff.

Jeg er ganske sliten i dag selv, så det er deilig med en skikkelig sløvedag. Hadde planer om å dra til et berømt siciliansk bakeri ti minutters kjøretur unna, men jeg tror jeg baker norske boller isteden.

Nå skal jeg inn i bloggen min og legge ut bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, der var det et koselig innlegg fra Ephemera, jo! :klem:

Ja, jeg vet det er vanlig med mye sykdom...og heldigvis har jobben vært forståelsesfull. Men man vet jo ikke hva som blir sagt når jeg ikke er der, er liksom litt redd for å få skikkelig dårlig rykte. Men vi har hatt barnevakt de dagene han har vært for syk til å gå i barnehagen (ved diare for eks.) men likevel i ganske god form. Da har vi altså betalt dobbelt opp for barnepass de dagene...men sånn er det.

God bedring til Ephelille og dere, vi får håpe at det verste er over på en god stund nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er bloggen oppdatert, håper virkelig ikke explorer henger seg opp nå!

Har nettopp spist ferske boller, lagde en gigantporsjon isted. Skal fryse det meste, er så greit å ha på lur. Lagde noen bamseformede boller også , for jeg har noen bamseformer, og de ble ganske kule!

Lille T har frisknet litt til etter at han fikk en paracet i stumpen. Han har spist litt og drukket masse og T leser bok for ham nå. Da jeg bakte satt han på ryggen i mei tai.

Til middag blir det tigerreker med masse grønnsaker og ris. I kveld skal vi se slutten av the Pursuit of Happyness (ja, det staves med y i tittelen) og kanskje litt Midsomer Murders som vi tok opp i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Holly. :hallo: Nå er det lenge siden du har vært her ja. Godt å høre at alt er bra, og lille T er jo bare helt skjønn. Tenk at han har passert ett år allerede. Er det mulig å få en titt i bloggen din også? *ber veldig pent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...