Caramba Skrevet 8. november 2007 #4221 Del Skrevet 8. november 2007 Hallo hallo. Lenge siden sist nå. Hyggelig å lese at ferien var vellykket. Når det gjelder nettene så har vi endelig fått litt ordnings på dem nå. Jeg kuttet ut nattamming for ca tre uker siden. Følte meg ond i starten, men etter tre netter så godtok han smokk og sov videre. Nå sover han nesten rundt. Han våkner kanskje en gang for å få smokk eller litt vann. Noen ganger sover han helt uten å våkne. Det er herrrrrrlig. Vi har slitt litt med nettene lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 14. november 2007 #4222 Del Skrevet 14. november 2007 Huset hørtes veldig fint ut. Hva veier han nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 16. november 2007 #4223 Del Skrevet 16. november 2007 Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. november 2007 #4224 Del Skrevet 30. november 2007 Ble det hus-shopping på dere?? Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 6. desember 2007 #4225 Del Skrevet 6. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. desember 2007 #4226 Del Skrevet 6. desember 2007 Travel førjulstid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. desember 2007 #4227 Del Skrevet 13. desember 2007 Innom med en ! Lenge siden sist nå!! Håper alt er bra med Holly-familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #4228 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei jenter, jeg har ikke glemt dere altså!! Har hatt en liten uplanlagt kg-pause, har vanket en del på tettinntil (bæreforum), er nemlig blitt ganske hektet på bæring og bæretøy! Har sydd min egen mei tai og greier (og det er en bragd når jeg er så klumsete som jeg er!). Men skal ikke glemme kg helt, da! Vi har det bra! Store lillegutt er en ordentlig liten kjekkas, og vi begynner å merke at han har sterk vilje, mye humor og er glad i å kose! Han er veldig utadvendt og høylytt av seg, og som sagt stor for alderen. Veier mellom 11 og 12 kilo nå, og er lang. Vi venter litt med huskjøp, tror jeg. Vi trives så altfor godt her, selv om det begynner å bli trangt. Vi klarer liksom ikke å ta steget til å flytte... Vi skal feire julen hos foreldrene mine i år. Vi blir ni stk. på julaften - oss, foreldrene mine, tante og onkel og to små fettere. Begge brødrene mine feirer jul borte i år, den ene i Ungarn hvor han studerer (de har eksamen rett etter jul, teite universitet!) og den andre er hos svigerforeldre. Men han og kjæresten og sønnen kommer andre juledag. 3. juledag drar vi til moren til T. Skal bo litt hos søsteren hans også. Så det blir litt stress med reisingen, men vi satser på at det går bra. Ellers sover plutselig Theo hele natten! Han våkner kanskje en gang, men det holder at vi går inn og stryker ham over ryggen, så sovner han momentant. Det er så herlig å få sove mange timer sammenhengende på natten! Plutten er nokså forkjølet for tiden. Håper han blir bra snart. I dag har han kastet opp også. Stakkars liten. Han vil ha masse kos og sitte på armen hele tiden når han er syk, og da er mei tai godt å ha! Da sitter han på ryggen min mens jeg kan gjøre andre ting. I kveld er det Ugly Betty, det er alltid gøy. Ellers i helgen skal vi ha en liten julefest på søndag ettermiddag men noen vennepar med barn, skal bake pepperkaker og kanelboller og servere mulled wine og mulled eplejuice (eplejuice oppvarmet med kanel og ingefær). Men før det må huset shines! Har ikke fått gjort så mye de siste dagene med syk gutt i huset. Hallo hallo. Lenge siden sist nå. Hyggelig å lese at ferien var vellykket. Når det gjelder nettene så har vi endelig fått litt ordnings på dem nå. Jeg kuttet ut nattamming for ca tre uker siden. Følte meg ond i starten, men etter tre netter så godtok han smokk og sov videre. Nå sover han nesten rundt. Han våkner kanskje en gang for å få smokk eller litt vann. Noen ganger sover han helt uten å våkne. Det er herrrrrrlig. Vi har slitt litt med nettene lenge. Ja, er det ikke deilig?! Gratulerer! Huset hørtes veldig fint ut. Hva veier han nå? Det er et fint hus...men som sagt, vi sliter litt med å ta en avgjørelse, trives så godt her...Theo veier i underkant av 12 tunge kilo nå. Håper du har det bra! Takk det samme! Ble det hus-shopping på dere?? Håper alt står bra til! Nei...ikke foreløpig tror jeg....vi får se! Travel førjulstid? Innom med en ! Lenge siden sist nå!! Håper alt er bra med Holly-familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. januar 2008 #4229 Del Skrevet 3. januar 2008 *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. januar 2008 #4230 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. januar 2008 #4231 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. februar 2008 #4232 Del Skrevet 24. februar 2008 Her var det stille. Håper alt er bra med deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 28. mars 2008 #4233 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei! Har hatt litt kg-pause jeg også. Har så mye å gjøre om dagene så det blir liksom ikke første prioritet Men nå som jeg er sladris må jeg nesten være litt mer aktiv. Men så er jeg litt nysgjerrig å da og leser dagbøker. Enn av lillegutt er blitt 1 år! Husker da han ble født jeg, hehe. Så skjønner at det er lenge siden jeg har vært her. Har han begynt å gå? Minstemann he ri huset har blitt 1 år han også den 14.mars. Var på 1 årskontroll med han for noen dager siden og han var 83 cm og ca 12,5 kg. Tror vi begge har store gutter, hehe! Ha en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. april 2008 #4234 Del Skrevet 11. april 2008 *klø seg i hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4235 Del Skrevet 17. april 2008 Her er jeg! Har hatt den lengste kg-pausen ever, men nå er jeg tilbake! Gleder meg til å sjekke dagbøker rundt omkring og få med meg litt sladder. Er ikke så nybakt mamma lenger, Lille T er hele 14 mnd. snart! Han går (noe vaklete), prater (mamma, bæ bæ, dæ dæ og gagag) og er selvsagt verdens skjønneste ettåring! Smiler og ler og har lært seg å kysse! :rødme: Han er veldig sprudlende, nysgjerrig og utadvendt, en skikkelig goding som jeg er utrolig stolt av! Jeg jobber fem timer om dagen, fra 7 til 12, og da er gutteplutten i barnehagen, hvor han stortrives. Men han er mye syk...det begynner å bli nesten komisk (men det er det jo ikke, det er kjedelig for oss og vondt for ham, stakkars). Det har vært x antall diareepisoder, forkjølelser og øyekatarr. I dag var vi hos homeopat som skal være veldig flink med barn, så jeg håper han kan bli bedre nå, selv om jeg er litt skeptisk til homeopati. Ellers er jobben kjedelig for tiden...Men jeg holder ut, enn så lenge. Drømmen er å jobbe med noe mer kreativt, for jeg har funnet ut at jeg elsker å skape ting. Syr, strikker og...ja, det er vel det. Men jeg har liksom ikke verdens største talent, så det er ikke bare å starte opp. Syr endel bæretøy (mei tai), men bare til meg selv om venner foreløpig. Så medmindre jeg tar et sykurs og blir mer proff, så blir det nok med det. Syr litt klær til Lille T også, men er i startgropen der også. Lagde en fleecedress som jeg ble veldig fornøyd med for noen dager siden da! Hva annet har jeg å melde? Hmm.... snart skal vi på ferie til Frankrike! Skal i bryllup på Norges nasjonaldag, og etterpå skal vi til Syd-Frankrike på en skikkelig fin campingplass. Eneste aberet er at svigermor blir med...men det blir nok hyggelig. Det var jeg som inviterte, vi ser jo henne ikke så ofte og nå som hun er alene er det hyggelig å ta henne med på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2008 #4236 Del Skrevet 17. april 2008 Så koselig å høre fra deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. april 2008 #4237 Del Skrevet 17. april 2008 så koselig at du er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4238 Del Skrevet 18. april 2008 Koselig at dere ikke har glemt meg! Gleder meg til helgen naa. Har vaert en litt strabasioes uke med sykdom hos Lille T. I dag skal han i barnehagen igjen, haaper det gaar greit. Jeg har en seig halsbetennelse som jeg har hatt i to uker noeyaktig naa, og haaper den forsvinner snart! Vaaknet i natt av vondt i oeret og halsen. Egentlig skulle vi ut og se paa hus til leie i helgen, men det vi var interessert i ble tatt av noen andre for noen dager siden. Vi skal leie ut vaar egen leilighet og leie et hus med hage og flere soverom, er bare saa vanskelig aa finne et sted som har alt det vi vil ha og ikke er for langt utenfor allfarvei og i tillegg er koselig! Mamma og den ene broren min, bestevenninnen min og moren hennes, som er mammas venninne, skal gaa Skarverennet i helgen. Vi skulle egentlig ogsaa, men vi fant ingen som kunne passe paa Lille T. Og godt er det, egentlig. Har aldri vaert borte fra ham mer enn noen timer, og han blir fortsatt ammet litt paa natten (selv om han absolutt ikke trenger melken, han er en stor gutt!), og paa dagtid, saa jeg tror det er best aa vente til vi er ferdige med ammingen foer vi lar ham overnatte uten meg. Bestevenninen min er forresten gravid! Aldri om jeg hadde orket aa gaa nesten fire mil paa ski da jeg var fem mnd. paa vei, men hver sin lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. april 2008 #4239 Del Skrevet 18. april 2008 Så koselig å se deg igjen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. april 2008 #4240 Del Skrevet 18. april 2008 Selfølgelig har jeg ikke glemt bort deg! Jeg har titt og ofte tenkt på hvordan det går med deg, men ville la deg få den KG pausen du sikkert trengte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå