Bokalven Skrevet 24. september 2007 #4201 Del Skrevet 24. september 2007 Men bestevenninnen min er ikke av de mest moderlige...det kommer nok. Hun synes selvsagt Theo er soet, og er veldig interessert i ham, men jeg synes hun oppfoerer seg litt rart mot ham noen ganger... Jeg vil tippe hun ikke er så vant til barn. Det er sikkert mange som synes jeg oppfører meg rart mot babyer også, men når man ikke er vant til dem og knapt vet opp-ned på dem er det ikke så lett. At kvinner liksom skal skjønne ting av seg selv er nok en myte. Jeg gjør i hvert fall ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. september 2007 #4202 Del Skrevet 28. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 29. september 2007 #4203 Del Skrevet 29. september 2007 Lurer paa hvorfor Theodor ennaa ikke sover natten gjennom? Han gjorde jo det en stund. Men naa vaakner han mellom 11 og 12, og saa i tretiden, og saa klokken seks-syv. Hvis han vaakner klokken seks, faar jeg ham til aa sovne igjen etter ca. 20 minutter, hvis han vaakner syv starter vi dagen. Han virker sulten hver gang han vaakner, saa jeg ammer ham da. Han sovner igjen uten noen problemer. Dette kunne jeg ha skrevet selv. Selv om vi noen ganger er oppe enda flere ganger enn det. Men i forgårs oppdaget vi to små tenner.... Så jeg er på en måte glad for at jeg ikke har valgt å plutselig skulle venne ham av med den nattammingen. Han har nok hatt vondt i munnen sin ja. Håper virkelig det blir bedre nå da. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 3. oktober 2007 #4204 Del Skrevet 3. oktober 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 4. oktober 2007 #4205 Del Skrevet 4. oktober 2007 En klem til deg og Theodor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #4206 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tusen takk for koselige hilsener alle sammen! Har ikke vaert mye innom i det siste, for vi har hatt besok. Men naa er de reist. Var veldig hyggelig aa ha dem her, hun er gravid med sitt foerste barn saa det ble mye babysnakk. Litt goey aa kunne "veilede" dem i jungelen av utstyr, barnestell osv. Og de ble helt forelsket i Theodor og ville nesten ikke reise fra ham! :rødme: Theodor er i veldig godt humoer for tiden. Han smiler og ler nesten hele tiden, og har begynt aa faa sans for humor! Han er veldig aktiv ogsaa, og aaler seg rundt paa gulvet. I dag skal vi dra og svoemme, bare oss to. I gaar var det babysvoemming, og jeg slapp Theodor i to sekunder under vann! Men tror ikke jeg gjoer det naar jeg svoemmer med ham alene. Skal oeve paa aa holde i baren paa kanten av bassenget og slikt. Naa er det ikke lenge til ferien heller! Det blir deilig. God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. oktober 2007 #4207 Del Skrevet 5. oktober 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 7. oktober 2007 #4208 Del Skrevet 7. oktober 2007 Utrolig koselig å bade med de små! Regner med at dere koste dere på fredag, og håper helgen ellers ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. oktober 2007 #4209 Del Skrevet 8. oktober 2007 Så bra at alt er vel med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. oktober 2007 #4210 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det går virkelig fremover med Theodor, syns ikke det er lenge siden du fødte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. oktober 2007 #4211 Del Skrevet 9. oktober 2007 Innom og snikleser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. oktober 2007 #4212 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sånn sovepose som du bruker, fungerer det bare hvis de sover på ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. oktober 2007 #4213 Del Skrevet 9. oktober 2007 Innom og legger igjen spor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. oktober 2007 #4214 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 18. oktober 2007 #4215 Del Skrevet 18. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4216 Del Skrevet 1. november 2007 Hei alle sammen! Tusen takk for alle hilsener siden sist! Nå er det lovlig lenge siden sist her inne, har vært så mye på gang, også har jeg vært en del på Facebook og tettinntil... Men jeg har ikke forlatt kg, altså!! Kom hjem fra ferie i går. Hadde en herlig uke med sol og bading på Fuerteventura. Alle tre koste seg, og Theodor elsket å hilse på masse babyer og voksne på hotellet. Han blir helt vill når han ser andre barn, særlig de som er bittelitt eldre enn ham, og prøver å kose med dem! Også prøver han å få alle til å smile til ham, og stirrer og smiler dem i senk til han får respons! Veldig artig. Men han er blitt litt mer var på at han ikke liker at jeg går ut av rommet, og sutrer litt når det skjer. Det er vel naturlig, og litt koselig synes jeg! :rødme: Ellers driver vi og leker med tanken på å flytte...er et splitter nytt hus med fire soverom og sydvendt hage til salgs, i et hyggelig område uten noe trafikk....og vi er fristet! I morgen kommer det noen for å sette verdi på leiligheten vår, og vi skal se på det nye huset igjen på lørdag. Spennende. Og litt vemodig, jeg elsker jo utsikten her.... Sånn sovepose som du bruker, fungerer det bare hvis de sover på ryggen? Det fungerer ved mageleie og sideleie også! Theodor sover mye på magen nå, og han klarer fint å snu seg med soveposen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. november 2007 #4217 Del Skrevet 1. november 2007 Så spennede med mulig nytt hus! Lillegutt vokser jammen til og er sikkert den storsjarmøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 1. november 2007 #4218 Del Skrevet 1. november 2007 Åhh... ferie hørtes deilig ut, og ikke minst litt sol! Spennende med husplaner da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. november 2007 #4219 Del Skrevet 1. november 2007 Koselig å se deg igjen Så morsom Theodor høres ut da Og så spennende med nytt hus, høres jo perfekt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 8. november 2007 #4220 Del Skrevet 8. november 2007 Så kjekt å lese litt om livet dykkar att! Har fulgt litt med på tettinntil også. Knerten min vaknar også framleis om natta, trur eigentleg det er ganske normalt (men gleeedar meg til han søv rundt...). Hørtes herlig ut med ferie!! Det gjekk greit å reise med Theodor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå