Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mormor er doed. :tristbla: Hun var 89, dement og svak paa slutten, saa det var ventet. Men det er trist. Heldigvis rekker jeg hjem til begravelsen.

Er paa ferie naa, og koser oss selv om jeg tenker paa mormor. Men jeg er utrolig forkjoelet og har null energi, saa jeg lengter etter sengen....

Men jeg blir vel bedre snart.

Takk for besok, jenter! :vinker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mormor er doed. :tristbla: Hun var 89, dement og svak paa slutten, saa det var ventet. Men det er trist. Heldigvis rekker jeg hjem til begravelsen.

Takk for besok, jenter! :vinker:

Kondolerer - det har blitt mye for dere i år, både av sorg og glede. Ønsker deg energi og rolige dager når det roer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

Hei jenter, tusen takk for gode ord fra dere alle! :klem:

Er nå i Norge, og begravelsen er vel overstått. Var en nydelig seremoni og en strålende og varm dag, og det ble faktisk hyggelig selv om det selvsagt også var vemodig og trist. Jeg var med og bar kisten til graven, og kastet en rose på kisten til slutt. Det var et fint farvel.

Theodor er ganske vanskelig for tiden, dvs. de to siste dagene. Mamma mener det er tennene som er i ferd med å bryte frem, kanskje den ene oppe. Men jeg har jo trodd det var tennene som plaget ham før når han har vært i dårlig humør også, så hvem vet...tiden får vise. Nå sover han, tror han er ganske sliten siden han la seg så sent i går. Det er slitsomt å være alene med ham, selv om mamma og de andre avlaster littegrann. Men de er jo på jobben, så stort sett er det bare vi to. I dag skal vi gå en tur med voff og deretter på svømmehallen, hvis jeg orker. Har utrolig vondt i ryggen for tiden, og synes det er et ork å løfte og bære på Theodor. Det går greit i mei taien, men det er løftene opp fra gulvet, sengen osv. som tar knekken på meg.

Jeg har egentlig lyst til å sove litt selv, så kanskje jeg tar meg en liten lur jeg ogsaa... :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også alltid at tennene kommer når ting ikke er som vanlig her :ler: men tror kanskje det kan være litt voksesmerter også. De strekker seg jo enormt det første året.

Slitsomt med ryggen, har du tenkt deg til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som fikk sin foerste tann paa soendag? :hoppe: Det var den ene nede som kom, den stikker saavidt opp av tannkjoettet. Humoeret har vaert betydelig bedre siden da!

Men flyturen hjem paa soendag var et mareritt. Klumpen sov vel i 30 minutter, men resten av tiden brukte han til aa klage sin noed. Jeg var litt nervoes paa flyturen, hadde nettopp hoert om ulykken i Phuket...kanskje det smittet over?

Men naa er han som sagt tilbake i storform! Og sjarmerer alle paa sin vei (det gjoer jo de fleste smaattinger, da!). Hadde ham i bamsedrakten fra Anne Geddes i gaar, og fikk mange kommentarer paa hvor soet han var.

Vi skulle egentlig paa babysvoemming i gaar, men det ble avlyst i siste liten, og de hadde glemt aa fortelle meg det (men alle de andre hadde faatt vite, for det var ingen der!). :sur: Men skal paa onsdag og torsdag isteden.

Naa skal vi ut og handle litt, og kanskje moete noen barselvenninner etterpaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...