Gjest Bertine Skrevet 20. august 2007 #4141 Del Skrevet 20. august 2007 Høres bra ut med Mei Tai! Det får jeg notere på ønskelisten. Tiden går jammen fort, er Theo virkelig snart 6mnd!? Syns nettop du ble gravid jeg Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. august 2007 #4142 Del Skrevet 20. august 2007 Er ikke bare du som synes Holly nettopp kom med nyheten om at hun var gravid. Fy, som tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. august 2007 #4143 Del Skrevet 20. august 2007 Ja, la merke til 6 måneders dagen til Theo i signaturen din her om dagen. Tiden flyr altså! Har du prøvd froskestilling i MT? Jeg prøver men er redd for å klemme føttene hans. Det er jo bare brusk så lett å bøye feil vei synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4144 Del Skrevet 20. august 2007 Høres bra ut med Mei Tai! Det får jeg notere på ønskelisten. Tiden går jammen fort, er Theo virkelig snart 6mnd!? Syns nettop du ble gravid jeg Ha en fin kveld Hei Bertine! Ja, jeg anbefaler virkelig mei tai! Synes ikke det er lenge siden jeg ble gravid jeg heller....tiden flyr! Og snart er du mamma ogsaa! Er ikke bare du som synes Holly nettopp kom med nyheten om at hun var gravid. Fy, som tiden flyr! Det var mange smileys! Ja, la merke til 6 måneders dagen til Theo i signaturen din her om dagen. Tiden flyr altså! Har du prøvd froskestilling i MT? Jeg prøver men er redd for å klemme føttene hans. Det er jo bare brusk så lett å bøye feil vei synes jeg. Hei Mrs N! Nei, jeg har ikke proevd froskestilling. Jeg tror Theodor er litt for stor for det. Hvis du vil sjekke baerestillingen din eller har andre spoersmaal saa arrangeres det baeretreff over hele UK, jeg skal paa ett i morgen! Sjekk ut slingmeet.co.uk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4145 Del Skrevet 20. august 2007 Hei, Holly! Lenge siden jeg har vært innom deg nå. Blir ikke så veldig mye KG-tid på meg om dagen. Så fint at Theo trives i Mei Tai'en sin! Den er det eneste som funker her i huset hvis snuppa er trøtt og grinete, men ikke får til å sove. Da putter jeg henne i MT'en og så sovner hun etter et par minutter. (Selvfølgelig våkner hun hvis jeg prøver å ta henne ut av MT'en igjen, så jeg må pent bære til hun våkner igjen. ) Koselig aa hoere fra deg Xania! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. august 2007 #4146 Del Skrevet 20. august 2007 Fikk MT i posten i forrige uke jeg også, men har ikke hatt tid til å prøve den enda pga dåpsforberedelser.. Jeg pleier å titte innom boka di, men er ikke så flink til å legge igjen spor.. Lurte litt på om det var mulighet for å få se på bærebildene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. august 2007 #4147 Del Skrevet 20. august 2007 Takk for tips om nettside! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. august 2007 #4148 Del Skrevet 20. august 2007 *innom og oppdaterer* 6 mnd alt Det er jo ikke lenge siden du nettopp var blitt gravid jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. august 2007 #4149 Del Skrevet 21. august 2007 Tenkt det ja! et halvt år allerede!!! Tiden går altfor fort innimellom!!! Du...har lenge tenkt på å spørre deg litt mer om de tøybleiene...Kunne du fortalt meg litt mer om hvilken type dere har gått for, erfaringene med dem...og hvor mye man trenger?! Jeg er helt grønn altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4150 Del Skrevet 22. august 2007 Fikk MT i posten i forrige uke jeg også, men har ikke hatt tid til å prøve den enda pga dåpsforberedelser.. Jeg pleier å titte innom boka di, men er ikke så flink til å legge igjen spor.. Lurte litt på om det var mulighet for å få se på bærebildene??? Ja, selvsagt! Gaa inn paa bloggen min, saa ser du dem! Maa legge til at bildene ikke er spesielt bra, for jeg tok dem selv...og i tillegg var gutteplutten i veldig daarlig humoer akkurat da pg.a. vaksine... Takk for tips om nettside! Bare hyggelig! *innom og oppdaterer* 6 mnd alt Det er jo ikke lenge siden du nettopp var blitt gravid jo. Tenkt det ja! et halvt år allerede!!! Tiden går altfor fort innimellom!!! Du...har lenge tenkt på å spørre deg litt mer om de tøybleiene...Kunne du fortalt meg litt mer om hvilken type dere har gått for, erfaringene med dem...og hvor mye man trenger?! Jeg er helt grønn altså... Toeybleier, ja! De jeg har er jo kjoept her borte, er laget i Skottland faktisk. Men jeg vet de er aa faa tak i via en norsk nettside, men da noe dyrere enn her. Du kan jo forhoere deg med enten nappylady.co.uk eller kittykins.co.uk om hvor mye de skal ha i frakt. Har brukt begge disse nettsidene (har kjoept bleier i to omganger). Anbefaler nappylady for aa komme i gang. De har nemlig en gratis service hvor de gir deg en anbefaling paa hvilken bleieloesning som er best for nettopp deg ved at du fyller ut et skjema, og saa faar du 5% avslag ved foerste bestilling. Det var slik jeg endte opp med Tots Bots Fluffles. Disse kan du lese mer om her Man trenger kun et trekk (wrap) utenpaa, og jeg har Motherease airflow, de er veldig smarte og kommer veldig godt ut i tester. Ogsaa trenger du en pakke (tre stk) nappi nippas til aa feste med, hvis du ikke velger den versjonen som har knapper paa bleien. Fluffles finnes i to stoerrelser, vi har nettopp begynt med den stoerste. Nappylady kan hjelpe deg med hvor mye du trenger av hvert. Du kan bruke servicen der uansett om du velger aa handle derfra. Etterhvert trenger du rispapir (liners), men vi syntes ikke vi trengte det foer vi begynte med fast foede. Foer det er alt saa rennende likevel... Haaper det var til litt hjelp. Det er ganske dyrt aa handle inn alt, men det loenner seg paa sikt. Det blir jo litt ekstra vask, men jeg synes det er en vanesak. Bare husk aa skaff deg en bleieboette! Hvis det var noe jeg glemte aa svare paa, saa bare spoer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. august 2007 #4151 Del Skrevet 22. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. august 2007 #4152 Del Skrevet 23. august 2007 Supert!! Tusen takk for tilbakemelding! Eneste jeg lurte litt på..hvordan gjør dere det når dere er ute og reiser? Bruker dere papirbleier da? Tenkte kanskje det var det mest praktiske, eller?! Hvis man skal feriere på et sted med vaskemuligheter er det jo greit, tenkte mere på småturer og slikt..helgeopphold eller dagsturer! Som sagt..jeg er helt grønn..du får bare bære over med meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4153 Del Skrevet 23. august 2007 Bare hyggelig at du spoer, Madden! Vi bruker engangs naar vi er paa ferie. Det er fordi det ikke har vaert saerlig bra vaskemuligheter der vi har vaert (hotellferie i Italia, og paa hytta i sommer - synes jeg hadde sett meg vaske bleier i bekken som i tre noetter til Askepott! ). Men jeg synes det er greit aa ta det litt enkelt naar man er ute og reiser, det er tross alt ikke saa ofte. Noen ganger bruker vi engangs naar vi er paa dagstur ogsaa, men stort sett bruker jeg fluffles'ene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. august 2007 #4154 Del Skrevet 23. august 2007 Vaske bleier i bekken ja... Utrolig å tenke på at det ikke er såååå utrolig lenge siden mange gjorde akkurat det her til lands...! Mamma lurte på om jeg var gått fra vettet...tøybleier nå som det var kommet så mange flotte typer engangsbleier på markedet!!! Nå har jo tøybleiene også endret seg litt siden hun brukte det på meg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4155 Del Skrevet 24. august 2007 Ja, det er mye aa velge mellom naa! Derfor er det litt vanskelig aa gi raad, synes nappylady var kjekk i toeybleie-jungelen! For noen er det viktig at bleiene toerker fort, mens andre gjerne vil ha bleier som ikke er saa store slik at det er lettere aa bruke smale klaer (fluffles er ganske store, saa vi maa ofte opp en ekstra str. i bodyer etc.). Lykke til uansett hva du velger, du faar holde meg oppdatert! Snart helg! Haaper det fine vaeret holder seg! I gaar var det tropevarmt, kjempedeilig med litt sommer! Gikk en lang tur med mei taien, og vi koste oss begge to (Theodor sovnet som vanlig). I dag har vi ikke saa mange planer, bortsett fra en tur til supermarkedet. Men det har vaert en passe busy uke ellers. Baeretreff paa tirsdag og tur til Cramond, en liten landsby ti minutter unna, paa onsdag med en norsk venninne og soennen hennes. Paa tirsdag skal jeg ha to venninner til lunsj. De har med seg barna sine, saa det blir nok livlig! Maa tenke ut en meny. I morgen skal vi ta oss en tur til der vi tenker paa aa flytte etterhvert. Det er et fint omraade, men ikke rett ved sjoen. Kommer til aa savne utsikten vaar... Og leiligheten. Haaper vi kan beholde den og heller leie den ut. Uansett, etterhvert trenger vi mer plass. Og en hage hadde ikke vaert aa forakte. Det omraadet vi tenker paa heter Morningside. Der hvor J.K. Rowling bor. Ikke det at jeg er saa opptatt av det, har jo ikke lest Harry Potter engang! Det ligger en Steinerskole der, det er litt av grunnen til av vi vil bo der. Hadde vaert fint med gangavstand til skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. august 2007 #4156 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg ble også litt overrasket over at Theo er 6 mnd allerede. Husker godt da du var prøver. Tar med meg tøybleie-tips men jeg vurderer nøstebarn her i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4157 Del Skrevet 27. august 2007 Hei smile! I dag er jeg sliten. Skulle gjerne sovet litt... :søvn: Faar heller legge oss tidlig i kveld. Har hatt en fin helg: Ikea, bjoernebaerplukking, sett paa Midsomer Murders, strikket, vaert i Rosslyn Chapel paa gudstjeneste (den kirken som er med i Da Vinci-koden), og ellers gjort litt husarbeid. I dag har jeg truffet en venninne i byen, og i morgen kommer to venninner pluss babyer paa lunsj. Er litt slitsomt aa passe paa bamsegutten for tiden. Han er ikke saa happy med aa ligge paa teppet eller under babygymmen lenger, for han snur seg rundt paa magen med en gang, ogsaa blir han sur fordi han ikke kommer seg noen vei! Saa jeg faar ikke gjort saa mye. I tillegg sover han ikke saa mye paa dagene...ogsaa vaakner han i to-tre-tiden paa natten. Nok klaging! Er vel tennene som plager ham. Ellers er han jo bare sjarmerende...jeg sendte inn noen bilder av ham til et anerkjent barnemodellbyraa, bare for moro skyld, og fikk positivt svar. Men T var i mot det, saa Lille-T blir ingen barnestjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. august 2007 #4158 Del Skrevet 27. august 2007 Høres ut som en flott dag, Holly. Hvor lenge skal du ha permisjon forresten? Tiden har jo virkelig gått så utrolig fort. Ingen barnestjerne av T? Det hadde jo vært litt gøy da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4159 Del Skrevet 27. august 2007 Hei nygravide monja! Skal ha permisjon til 21. januar. Noen ganger skulle jeg oenske det var enda lenger, men samtidig kanskje det blir fint med litt "fri"?? Snakket nettopp med T. Han sa at vi kan jo kontakte dem igjen, f.eks. hvis jeg ikke fortsetter i jobben (tror jo at jeg gjoer det, men dersom det blir for mye stress). Men ellers er det jo ikke sikkert vi har tid til aa drive med "modellering" uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4160 Del Skrevet 27. august 2007 Oi, saa mange som var innom naa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå