Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Stakkars lille Theo som har magevondt, og stakkars mamma'n og pappa'n hans som ikke får sove og ikke vet hva de skal gjøre. :troest: Håper det blir bedre snart. Nå er det i allefall helg, så da er dere to hele døgnet. Selv blir det en travel helg for oss. Fotografen kommer på mandag, så her må det ryddes og vaskes. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gikk jeg glipp av bilder nå igjen? :sur:

Synes alltid jeg går glipp av bildene folk legger ut i dagbøkene sine :(

Men han var sikkert helt nydelig som vanlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, de ligger der, de! Bare kikk lengre opp paa siden! (Jeg har forresten ikke slettet noen bilder ennaa, jeg. Mulig det er dumt? Vet ikke helt hvorfor man sletter bilder, er det fordi man er redd for at de blir misbrukt av noen?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligger da der fremdeles? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe annet enn melding "user posted image" jeg :klø:

Kom til å tenke på at jeg har sett denne meldingen før en gang når KG gikk veldig tregt, så det kan kanskje ha noe med serveren dems å gjøre :)

Endret av Mrs N
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Bildene dukker sikkert opp en dag :)

Hvordan har det vært å trille den nye vognen forresten? Sa du at du hadde en bag for den? Synes det er så mange vogner her i landet som ikke kommer med bag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser fine bilder av en skjønn :babygutt: !!!!

Innom for å ønske deg en god helg tross dårlig nattesøvn og mageondt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Takk for besok, jenter!

Har hatt en fin og noksaa travel helg. Hadde besok av en venn av T - det gikk greit, men loerdag kveld ble litt preget av at Theodor ble overtrett og fikk skikkelig graateanfall. Det var ganske frustrerende, og en ny opplevelse for oss, men han sov desto bedre paa natten, heldigvis.

Theodor har *bank i bordet* ikke hatt saerlig magevondt i det siste - det hender han faar luft i magen, men da er det bare aa faa ham til aa rape. Ellers sover han fortsatt utrolig mye, men det er vel ikke noe aa klage over akkurat!

I dag maa jeg se aa faa ryddet og vasket litt paa kjoekkenet, fortsette med fotoalbumet og ellers ta meg en trilletur. Gikk i 40 minutter paa fredag, dvs. herfra til kjoepesenteret, og gikk rundt der en time foer jeg tok bussen hjem. Var rimelig sliten paa kvelden, men hadde ikke noe saerlig smerter i saaret - tar det som et tegn paa at jeg naermer meg gammel form!

Ellers hadde vi jo planlagt aa dra til Norge i paasken, men baade T og jeg maa ha vaert midt i en ammetaakesky da vi bestilte billetter, for vi klarte aa booke helgen etter...ja ja. Vi er heldigvis like velkomne da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte gutten!

Hihi, påskeferie helgen etter er vel ikke så dumt det heller *ler*

Jeg lar også bilder av Propellen bli liggende, har ikke noe problem med det. Har jo egen blogg også der jeg legger ute en del, ser ikke noe problem i det heller jeg. Og føler meg ikke rar av den grunn *ler*

Nå skal jeg ut i solen med Propellen på ryggen, deilig vær i Østfold i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Fint å høre at det går bedre med dere alle :)

Takk! :klem:

Søte gutten!

Hihi, påskeferie helgen etter er vel ikke så dumt det heller *ler*

Jeg lar også bilder av Propellen bli liggende, har ikke noe problem med det. Har jo egen blogg også der jeg legger ute en del, ser ikke noe problem i det heller jeg. Og føler meg ikke rar av den grunn *ler*

Nå skal jeg ut i solen med Propellen på ryggen, deilig vær i Østfold i dag!

Hei Grooo, koselig med et "nytt" fjes (har jo "sett" deg masse her paa kg, da! ;)!

Har nettopp kommet hjem fra tur - ble en time rundt i omraadet. Handlet litt i naerbutikken, ikke verdens mest spennende butikk, men det ble litt frukt og groent. Har tenkt aa lage kyllinggryte med paprika og mais i dag, og skal lage iskake med banan og peanoettsmoer (har ikke proevd den foer, men har en fristende oppskrift liggende...) til svigers kommer til helgen. De skal bo paa hotell igjen (herlig! :sjarmor: ) men vi skal jo se dem hver dag de er her, selvsagt. De gleder seg veldig til aa se sitt syvende barnebarn igjen, lurer paa om de synes han har forandret seg fra da han var nyfoedt?

Ellers har vi booket 11 dagers ferie i Italia. Kan bli litt lenge, men vi satser paa aa ta det kuli. Bo paa komfortable hoteller og ikke sette listen for hoeyt mtp. hva vi faar sett og gjort.

Nei, faar vel gaa i gang med litt husarbeid foer neste amming! Klarer forresten aa la ham spise bare hver tredje time naa - synes det er deilig aa slippe aa sitte med puppen ute halve doegnet! :ler: Leser en bok som heter "The Secrets of the Baby Whisperer" og proever aa foelge raadene der - om aa ha en (fleksibel) rutine fra babyen er liten. Staar mye fornuftig i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...