Holly Hobbie Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3021 Del Skrevet 24. januar 2007 Det hjalp med varmeflaske, active birth (pilates), paracet og strekking! Det er fortsatt oemt, men ikke saa ille som i gaar. Ikke som knivstikk hver gang jeg beveger meg. Og det er utrolig deilig, foeler meg mer som meg selv igjen! Takker for gode raad og ord! I dag vaaknet jeg i sekstiden og fikk ikke sove igjen, var lys vaaken. Sto opp halv syv og lagde frokost med BBC Breakfast i bakgrunnen. Ble kokt egg, fullkornsbagels (skal ikke spise mer broed i dag pg.a. gjaerinnholdet), en halv grapefrukt (holder meg unna frukt, men grapefrukt er jo ganske surt?) og te. Og appelsinjuice til T, heldiggrisen! Var hyggelig aa spise frokost sammen, foer har vi pleid aa sluke en skaal frokostblanding hver for oss. Kunne ikke love ham aa staa opp saa tidlig hver dag, da! Etter at T syklet avgaarde til jobb tok jeg paa meg kjoekkenhanskene og satte igang med rundvask av kjoeleskapet. Det var paa hoey tid, har tenkt paa aa gjoere det lenge naa. Deilig aa faa det unnagjort til besoks-maratonet begynner (besok av mamma og pappa i morgen til mandag, og venninne neste helg). Selv om mamma og pappa insisterer paa at jeg ikke maa gjoere noe ekstra for dem, saa kan jeg ikke la vaere! Men naa har jeg hvertfall tid til litt rydding, hadde jeg jobbet hadde det blitt mer slit. Planen for i dag: Ringe osteopaten jeg fikk anbefalt paa active birth i gaar, dra til jordmor klokken 14.00, og ellers rydde og vaske i huset. Samt sette paa minst en klesvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 24. januar 2007 #3022 Del Skrevet 24. januar 2007 Full fart i permisjonstida, ser eg! Håpar du kosar deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 24. januar 2007 #3023 Del Skrevet 24. januar 2007 Svært så effektiv du har vært da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3024 Del Skrevet 24. januar 2007 Her gaar det unna ja! Var hos jordmor, og alt var bra, som vanlig. Ligger fortsatt 1 cm over gjennomsnittet i SF-maal, er naa 35 cm. Jordmor tror jeg faar en lang baby! Hun maatte ha hjelp til aa ta blod fra meg, for jeg har veldig dyptliggende blodaarer. Men det gikk da til slutt, da de proevde haanden. Etter timen var jeg plutselig helt utslitt, og dro hjem og la meg et par timer. Naa skal jeg ordne litt smatteri som trengs aa gjoeres. Gleder meg til aa se mamma og pappa i morgen, har ikke sett dem siden august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3025 Del Skrevet 25. januar 2007 Bare innom for aa for 34 uker! Skal til fysioterapeut, ut og handle, yoga og svangerskapskurs i kveld med T, saa dette blir litt av en dag. Saa kommer mamma og pappa i kveld. Kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 25. januar 2007 #3026 Del Skrevet 25. januar 2007 for 34 uker! Høres koselig ut med foreldre på besøk, selv om det alltid betyr at man forsøker å rydde å vaske mer ann man pleier når de kommer. (Mine bor så nære så jeg ser dem stadig vekk, og mere nå enn tidligere. Men jeg ville nok savnet dem veldig hvis de bodde langt unna, sånn som dine.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. januar 2007 #3027 Del Skrevet 25. januar 2007 Hurra for 34 uker Blir nok deilig å få besøk av dem tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 25. januar 2007 #3028 Del Skrevet 25. januar 2007 34 uker! Tiden flyr jo! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. januar 2007 #3029 Del Skrevet 25. januar 2007 34 uker! Kos deg med foreldrene dine i kveld, det er alltid så hyggelig med familiebesøk når man bor langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. januar 2007 #3030 Del Skrevet 25. januar 2007 Håper dere får noen fine dager med foreldrene dine på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. januar 2007 #3031 Del Skrevet 26. januar 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. januar 2007 #3032 Del Skrevet 26. januar 2007 Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. januar 2007 #3033 Del Skrevet 26. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 26. januar 2007 #3034 Del Skrevet 26. januar 2007 Oi, det var lenge siden du så foreldrene dine. Ikke så rart, da, siden de bor i Norge. Blir sikkert morsomt for de å se deg med gravidmage, går kanskje enda mer opp for de at de skal bli besteforeldre. Jeg er i uke 22, men det har ikke gått opp for mamma enda. Kanskje litt nå, som magen har kommet litt fram. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 27. januar 2007 #3035 Del Skrevet 27. januar 2007 Så deilig at du har begynt permisjonen. Nyt det! Håper du koser deg med foreldrebesøk i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. januar 2007 #3036 Del Skrevet 27. januar 2007 Grattis med 34! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. januar 2007 #3037 Del Skrevet 27. januar 2007 Så hyggelig med besøk. Jeg bor også litt langt unna. Skulle mer enn gjerne hatt de nærmere. Om to dager er du høygravid da!!! Husker jeg fulgte med deg da du ble gravid jeg!!! Hvordan går det med dietten? Kos dere videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 29. januar 2007 #3038 Del Skrevet 29. januar 2007 Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 29. januar 2007 #3039 Del Skrevet 29. januar 2007 Håper du klarer å slappe av, nyte og lade opp nå, Holly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. januar 2007 #3040 Del Skrevet 29. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå