Arwen Skrevet 17. januar 2007 #2961 Del Skrevet 17. januar 2007 Arwen: Sikkert smart aa lese om permisjonstiden. Synes foroevrig det er uhorvelig mye litteratur om graviditet og foedsel, og ikke saa mye om det aa ha en baby...derfor liker jeg Gina Fords bok godt. Jeg er nemlig litt bekymret over hvordan det blir noen ganger...selv om jeg gleder meg stort ogsaa! ← Ja, det er det. Masse info om hvordan man skal være "riktig" gravid, men de bøkene jeg har vært borti om tiden etterpå synes jeg enten er for belærende eller dårlig. Må søke litt etter den boka jeg har sett igjen, kansje den dukker opp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. januar 2007 #2962 Del Skrevet 18. januar 2007 Det å ha en baby i hus var helt anderledes enn jeg hadde kunnet forestille meg, men uendelig mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. januar 2007 #2963 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med dagen! En veldig fin dag å være født på dette ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #2964 Del Skrevet 18. januar 2007 Tusen takk for gratulasjon, Kipa! Er det paa sin plass aa gratulere tilbake?! Kverula: Det var fint sagt, naa gleder jeg meg enda mer! Har to grunner til aa i dag - baade bursdag og 33 uker! Har hatt en eksepsjonelt travel morgen paa jobb, men det er jo fint, saa merker de at jeg er borte paa mandag! Har skrevet syv artikler siden klokken syv, og tatt i mot og satt opp en som ble intervjuet paa tv. Typisk nok synes jeg jobben er veldig interessant i dag, en dag foer permisjon...ja ja! Ble vekket i dag morges av T med gratulasjonskort og te paa sengen. Fikk et roerende kort av mamma, hvor det sto at denne dagen for 28 aar siden var den lykkeligste dagen i hennes og pappas liv, og at snart faar T og jeg oppleve det samme... Et koselig kort fra svigers ogsaa, og et romantisk et fra T. Presanger er visst paa vei fra svigers, faar av mamma og pappa naar de kommer om en uke og T skal ta meg med paa shopping paa loerdag! Ogsaa fikk jeg billett til the Vagina Monologues paa mandag fra bestevenninnen min! Saa jeg har ingen grunn til aa klage! I kveld skal vi ut paa indisk restaurant, har ikke vaert paa akkurat den foer, men den skal vaere den beste i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. januar 2007 #2965 Del Skrevet 18. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 18. januar 2007 #2966 Del Skrevet 18. januar 2007 Grattis med dagen, Holly! Har to grunner til aa i dag - baade bursdag og 33 uker! ←Må litt for 33 uker også! Det nærmer seg! :-D Ble vekket i dag morges av T med gratulasjonskort og te paa sengen. ←Mmmm, så koselig Fikk et roerende kort av mamma, hvor det sto at denne dagen for 28 aar siden var den lykkeligste dagen i hennes og pappas liv, og at snart faar T og jeg oppleve det samme... ← Så fint skrevet! Tror nok det er noen som gleder seg til å bli besteforeldre, ja! Den senga var forresten fin - og så praktisk at den kan brukes til 5-6 års alder! Kjempelurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. januar 2007 #2967 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med dagen. Så koselig start du fikk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. januar 2007 #2968 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulere så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 18. januar 2007 #2969 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer så masse med dagen! Tipper du også kommer til å oppleve at når babyen kommer, så er det ikke bare du og T som har fått et lite knøtt dere ønsker å bli godt kjent med. Det høres ut som alle kommende besteforeldre gleder seg masse, og kommer til å ønske å se den lille hele tiden! Jeg merker veldig at vi har besteforeldre nært, for de får abstinenser etter bare noen få dager, og bare MÅ se Julegaven. Og så duller og diller de masse hver gang de får se han, og snakker om hvor mye større han har blitt siden sist... Derre kommer nok til å måtte sende masse bilder, og få foreldrene deres på besøk mye oftere enn dere er vant til! Og så husker nok svigerforeldrene dine hvor vanskelig det er å planlegge med en liten baby etter hvert! Det ordner seg helt sikkert. Det kan jo hende dere får tid til å lage middag når Svigerforeldrene dine er på besøk. Dere har jo to par ekstra hender til å passe babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. januar 2007 #2970 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med dagen Holly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. januar 2007 #2971 Del Skrevet 18. januar 2007 for 33 uker og for bursdagen din! :-D Håper du får en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 18. januar 2007 #2972 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer så mye med dagen, og takk for tipset om ammeputen! De hadde mye fint på den siden Kos dere masse på restaurant i kveld, og håper dere ikke snør helt vekk der oppe?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 18. januar 2007 #2973 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med dagen Holly Hobbie!! Kos dere med indisk i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #2974 Del Skrevet 18. januar 2007 Tusen takk for koselige hilsener alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #2975 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med dagen og koooooooose deg masse!! Å så fint skrevet av mamsen din! God helg litt på forskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #2976 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med dagen! Pleier å smuglese her inne, er så koselig å følge med på det som skjer i svangerskapet ditt. Gleder meg til det blir min tur Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 18. januar 2007 #2977 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. januar 2007 #2978 Del Skrevet 18. januar 2007 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. januar 2007 #2979 Del Skrevet 18. januar 2007 Oj, bursdag! Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. januar 2007 #2980 Del Skrevet 18. januar 2007 :kys_2: Kos dere masse i kveld!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå