Ephemera Skrevet 21. desember 2006 #2741 Skrevet 21. desember 2006 29 uker!! Tenker det skal bli godt til deg med 6 dagers juleferie! Kose deg masse!
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #2742 Skrevet 21. desember 2006 Tusen takk, Ephemera! Vi skal nok kose oss (bare krysser fingrene for at astmamedisinen til T virker saa han ikke blir daarlig...han er allergisk for hunden til foreldrene sine). Har funnet mellomnavn til nurket! Blir oppkalt etter svigermor, og det var min ide - ikke egentlig fordi jeg absolutt ville kalle opp etter henne, men fordi det er et fint navn som klinger bra med det andre! (men det trenger vi ikke si til svigermor! ). Navnet blir selvsagt ikke brukt dersom nurket er en guttt, da! Har bestemt meg for hvilke bleier vi skal bruke - det blir Fluffles. Det virker bittelitt komplisert med toeybleier, men jeg tror det skal gaa greit. Blir billigere i lengden, og er mer miljoevennlig. De foerste ukene skal vi bruke vanlige, da. Blir sikkert nok aa styre med helt i begynnelsen! Gleder meg til osteopaten i dag, haaper han kan gjoere ryggen og ribbena litt mindre smertefulle. Naa tenker jeg at jeg tar meg en skikkelig julerunde i dagboekene, siden jeg sikkert ikke kommer til aa vaere saa mye paa nett i juleferien.
Mrs N Skrevet 21. desember 2006 #2743 Skrevet 21. desember 2006 Jeg skal bare bruke vanlig Pampers eller Huggies. Jeg må jobbe fulltid og ta meg av knøttet så da har jeg rett og slett ikke tid til å vaske og styre med tøybleier. Men jeg skulle selvsagt ønske at vanlige bleier var mer miljøvennlige. Har du forresten sjekket om du kan få avslag på Council tax hvis du bruker tøybleier? Noen fylker tilbyr dette i England i alle fall.
April Skrevet 21. desember 2006 #2744 Skrevet 21. desember 2006 29 uker WOW som tiden er flyr! Synes ikke det er så lenge siden du ble gravid jeg! Men tenkt plutselig er snart våren er og du blir mamma Koselig Jeg er her og leser, men er ikke flink til å legge igjen spor!! Ønsker deg og dine en riktig fin julefeiring!
Kakao Skrevet 21. desember 2006 #2745 Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer med 29 uker! Her går det unna. Riktig god jul, Holly Hobbie! Kos deg masse i juleferien.
Impala Skrevet 21. desember 2006 #2747 Skrevet 21. desember 2006 GOD JUL Er på godjul-runde nå, for jeg tror ikke rekker innom mer før jul
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #2748 Skrevet 21. desember 2006 29 uker God jul og godt nyttår!!
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #2750 Skrevet 21. desember 2006 Tusen takk for julehilsener alle sammen! MrsN: Ja, jeg har sjekket om det var noen tiltak for toeybleier her hvor jeg bor. Det er det, man kan laane gratis proevepakke og slikt. Men jeg tror vi hopper rett i det. Naa staar serinakakene i ovnen. Havrekjeks er allerede bakt. Naa gjenstaar bare litt mer pakking, saa er jeg klar til aa reise soerover. T kommer hjem litt sent i dag, for det er julefest paa jobben hans. Kikket paa julekortene i sted. Her borte er folk utrolig flinke til aa sende kort! Jeg har vel faatt tre-fire kort fra norske venninner(pluss gaver) samt et kort fra farfar, mens resten av kortene er fra Ts venner og familie (og en del felles venner her borte). Selv har jeg sendt til alle onkler og tanter, besteforeldre, soesken og venner - ca. 20 stk. Jeg sender jo ikke for aa faa tilbake (eller man gjoer kanskje det, saann uten aa tenke over det?) men det er litt rart aa nesten ikke faa noen igjen! Kanskje julekort er en utdoende tradisjon i Norge? Foeler meg bittelitt glemt av familien, forresten. Jeg hoerer vel ingenting fra den ene lillebroren min tror jeg, som er i utlandet i julen i aar. Den andre snakker jeg vel med naar jeg ringer mamma og pappa i julen. Hver gang jeg ringer mamma og pappa (er som regel jeg som ringer - de er saa opptatte med sitt) saa synes jeg de (spesielt mamma) er saa stresset og nesten ikke har tid til aa snakke med meg. Jeg synes jo litt synd paa henne, for hun er stresset for tiden pg.a. jobben, men...foeler meg litt glemt noen ganger. Har ikke sett dem siden august, mens en annen venninne har foreldre som er over og besoker henne i ett sett. Og de jobber da de ogsaa....Nei, maa slutte aa synes saa synd paa meg selv. Vet kjempegodt at mamma og pappa er kjempeglad i meg, saa jeg faar bare akseptere at de har et liv de ogsaa. Naa er jeg veldig sliten. Baking tar paa! Har vondt i magemusklene, spesielt naar nurket snur og vender paa seg. Jeg var hos osteopaten i dag, og han mente det har med ryggen aa gjoere. Jeg har visst spente magemuskler, saa naar nurket sparker er det vondere enn normalt. Han mente jeg maatte "ordne" ryggen i god tid foer foedselen, ellers ville det visst bli ekstra vondt for meg aa foede! Uff, det er vel vondt nok uansett tenker jeg...Skal nevne for legen at jeg vil ha en konsultasjon hos en anestesilege foer foedselen for aa avgjoere om det er for risikabelt aa faa epidural, pg.a ryggen.
Arkana Skrevet 22. desember 2006 #2751 Skrevet 22. desember 2006 Tenkte jeg skulle ønske deg en riktig god jul i dag, i tilfelle jeg glemmer det i helga! Håper du får en fin jul selv om du er langt borte fra familien din. Husk at neste år får du være med dem igjen. I går fløy jeg altså hjem til min familie og det er godt å være i barndomshjemmet mitt, selv om det ikke er et fnugg av sne og faktisk varmere enn i Oslo! Jeg savner samboeren (og pusene) min da, men skjønner at han trenger å være med moren sin i år, vi vet jo ikke hvor mange juler til de får sammen.
cappocino Skrevet 22. desember 2006 #2752 Skrevet 22. desember 2006 GOD JUL TIL DEG OG DINE ! Grattis med 29 uker forresten.. hjelp som tiden flyr...
magolia Skrevet 22. desember 2006 #2753 Skrevet 22. desember 2006 Ser du har kommet godt igang med bakingen uten tips fra meg! I dag har jeg bakt julekake ! Koselig å styre og ordne til julen, selv om det er slitsomt og tungt med en voksende mage. Men belønningen får vi neste år! Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!
Gjest Mayamor Skrevet 23. desember 2006 #2755 Skrevet 23. desember 2006 Julen er en tid for ettertanke. Alt blir veldig forsterket. Nå er du gravid og ekstra hormonell i tillegg. Klart at da synes en gjerne litt ekstra synd på seg selv. Det er noe alle gravide i større eller mindre grad opplever - men kanskje ikke ser på seg selv... Synes mamman din burde huske dette da hun har jo vært gravid selv... Kos dere masse i julen. Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nyttår.
Ephemera Skrevet 23. desember 2006 #2756 Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og dine en riktig god jul!!
Cr@sh Skrevet 23. desember 2006 #2758 Skrevet 23. desember 2006 Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh!
Blueberry Skrevet 23. desember 2006 #2759 Skrevet 23. desember 2006 Er innom for å ønske deg ei god jul!
Pepita Skrevet 23. desember 2006 #2760 Skrevet 23. desember 2006 Innom en kjapp tur for å ønske deg og dine En god jul og et godt nytt år!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå