Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du har kost deg i helga, og at det var kjekt på ball! :)

...hørtes forresten DEILIG ut med en slurk vin! :sikle: Jeg sitter bestandig og sniffer i flaske eller glasset til sambo når han har seg litt!

Gleder meg til mars,- vin og baileys...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle besokene alle sammen! :kyss:

Helgen gikk i ett, med julemarkedbesok og Ikeatur, og rydding og ordning av leiligheten. Ballet paa fredag gikk greit, fikk heldigvis sovet litt paa ettermiddagen. Tok to paracet og da kjente jeg ikke noe saerlig til oeret. Loerdagen var jeg helt slaatt ut, men jeg overlevde! Var koselig paa julemarked, vi kjoepte bl.a. noen kjempesoete filttoefler til nurket. Ikea var kaos, og vi kjopte ikke saa mye, bortsett fra litt julepynt og et teppe til nurket. Vi bestemte oss for aa kjoepe en saakalt cotbed, dvs. en babyseng som kan konverteres til en barneseng senere, fra John Lewis isteden for aa kjoepe en av Ikeas babysenger.

Magebilde ble det ikke tid til, men kanskje i kveld.

Har masse aa gjoere paa jobb i dag, saa jeg faar avslutte naa...kommer sterkere tilbake!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret: Har litt vondt i det venstre benet, men aner ikke hva det kommer av? Hypokonderen meg blir selvsagt litt bekymret...er sikkert ikke noe, men det er litt ekkkelt!

Har en marerittdag paa jobben. Kollegene mine maa absolutt spoeke og tulle hoeyt akkurat i dag, naar jeg har masse aa gjoere. Jeg har ikke tid til aa tulle med dem, saa de tror sikkert jeg er i daarlig humoer. Det er jo litt riktig, da! :ler:

Det benet er ikke noe deilig altsaa! Det virker ikke hovent heller, saa jeg tror ikke det er vannansamling som gjoer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en marerittdag paa jobben. Kollegene mine maa absolutt spoeke og tulle hoeyt akkurat i dag, naar jeg har masse aa gjoere. Jeg har ikke tid til aa tulle med dem, saa de tror sikkert jeg er i daarlig humoer. Det er jo litt riktig, da! :ler:

Kjenner til det der! Fryktelig irriterende greier. :frustrert::ler:

Håper benet ditt er bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner til det der! Fryktelig irriterende greier.  :frustrert:  :ler:

Håper benet ditt er bedre!

Benet er bedre i dag, takk! Hjelper aa sitte med bena hoeyt, har jeg funnet ut, og gaa litt mer rundt. Tror det er sittingen som gjoer det.

Ringte du til legen i dag Holly?

Om vann i kroppen altså..

Jeg bestilte meg en time, men avlyste i dag siden jeg syntes det var litt bagatellmessig...faar trossalt paa meg ringene mine i dag, og har ikke saa veldig hovne ben. Dessuten hadde jeg gaatt glipp av yoga om jeg dro i dag.

I dag er det altsaa yoga, pluss active birth paa kvelden. I tillegg har jeg blitt invitert paa kurs med jordmoedrene "mine." De arrangerer fire timer (dvs. to timer hver gang) om foedsel, barseltid, svangerskapsplager etc. Det dumme er a T ikke kan vaere med paa den kvelden hvor partnere er invitert... :sur: Han skal paa en aarlig greie med jobben, som visstnok er veldig viktig. Men kan hende han blir med litt av tiden likevel.

Naa maa jeg stikke paa yoga - skal bli deilig aa strekke ut og ligge med bena hoeyt opp mot veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen rekker du over mye Holly Hobbie!!! :klappe:

Koselig å lese at det går bra med deg og nurket!! :klem:

...er ikke særlig misunnelig på shoppingen din på blooming marvellous, sinnsykt mye fint! Hadde det ikke vært for moms og porto, hadde jeg nok gått amok i nettbutikken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er visst ikke saa flink til aa oppdatere boken min....men naa er jeg her!

Takk for koselige hilsener, Madden, Saeria og Magolia! :klem:

26 uker i dag!! :danse: Naa begynner tiden plutselig aa gaa veldig fort! Om to uker er jeg i siste og tredje trimester... :overrasket:

I kveld SKAL vi ta magebilde. Mente aa ta det i gaar, men jeg fant ikke kameraet. Da vi til slutt fant det, var det blitt saa sent og jeg foelte meg ikke noe fin! :ler:

I dag har jeg paa meg stroempebukser med ekstra stoette for gravide. De var et slit aa faa paa, men de er deilig aa gaa med. Snakket med jordmor i gaar om de vonde foettene mine, og om tykke ankler naar jeg satt lenge, og hun foreslo stoettestroemper. Hadde allerede bestilt fra nettet, og de kom heldigvis i grevens tid! Haaper anklene/foettene ikke blir vonde i dag. I gaar maatte jeg sitte med bena paa en stol innimellom, men det er ikke saa praktisk. Skal bli enda flinkere til aa ta meg gaa-pauser!

Ellers er huset naa pyntet til jul! Ja, jeg vet det er tidlig, men det var i helgen, mens vi ryddet og ordnet, at vi hadde tid og overskudd til aa pynte litt. I kveld, etter soneterapien, har jeg planer om aa sette sammen pepperkakehuset (flatpakket fra Ikea) og pynte det. Paa nyttaarsaften ettermiddag skal vi ha pepperkakehusfest med noen venner og barna deres. Skal servere gloegg med og uten alkohol, julegodt og selvsagt pepperkakehus. Saa tror jeg heller at selve nyttaarsaften blir bare oss to. Dukker sikkert opp en fest eller to, men de er som regel litt slitsomme...massevis av mennesker, ikke intime selskaper. Og jeg foretrekker sistnevnte!

Hva ellers er nytt? Hmmm.... Har skrevet liste over hvem som skal faa julegaver av meg i aar. Det var 18 stk! :overrasket: Har skaffet seks av dem, bl.a. venninnenes og svigermors. Heldigvis slipper jeg aa kjoepe alle selv, for mamma har sagt at hun kan ta penger fra kontoen min og kjoepe til familien i Norge. Det er veldig greit, saa slipper jeg aa betale massevis i frakt! Jeg har kjopt gaver til mine to svigerinner her i landet, men T kjoeper aldri noen gaver til min familie...bortsett fra mat og vin, da. Saa han slipper litt lettere unna enn meg. Men jeg lar ham kjoepe gaver til niesene og neveoene sine og de fleste andre i familien hans. Alt i alt betaler han uansett for mye mer enn det jeg gjoer...saa jeg kan ikke klage!

Naa er jeg sulten! Hadde ikke tid til frokost i dag morges. Skal kjoepe havregroet hos kafeen der vi faar kaffe kl. 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt, nostalgisk den avataren din.. :hjerte:

:hoppe: 26 uker!! :hoppe:

Her går det unna! Føler alle tar meg igjen! :hoho:

Ååå, gleder meg til magebilde! :klem:

Takk for kompliment og hopping! Er en juleutgave av Holly Hobbie! ;)

Skal LOVE deg aa ikke ta deg igjen!! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...