Arkana Skrevet 13. oktober 2006 #2281 Skrevet 13. oktober 2006 Nå må du slappe godt av mens du er sykemeldt, så føler du deg sikkert bedre etterpå. Veldig rart at du ikke kan jobbe hjemmefra, det må da være mye mer gunstig for firmaet å ha noen som jobber deltid hjemmefra enn noe som er sykemeldt. Jaja, dem om det. Og tenk at du snart er halvveis i svangerskapet, utrolig hvor fort tiden går! :-D
Missbumblebee Skrevet 14. oktober 2006 #2282 Skrevet 14. oktober 2006 Hei vennen!! Fy søren som tida flyr altså, tenk du er halvveis hvert øyeblikk!!! Godt du har fått deg sykemelding, pass på å bruke den nå da, så du ikke sliter deg ut på alt annet som du har lyst til å gjøre... Nyt magen og senga og slapp masse av! Høres herlig ut med frokost på sengen.. Må nok si som Burpen, det skjer neppe her i huset... Vel, håper du får en deilig avslappende helg! Stoooor
Gjest Gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #2283 Skrevet 14. oktober 2006 Hei på deg! Lenge siden jeg har vært innom deg nå - tenk at du snart er halvveis! :grine2: Syns ikke det er lenge siden JEG var halvveis jeg! Inderlig godt å høre at du ble sykmeldt syns jeg - og at du "måtte" det, sånn at du slipper å ha dårlig samvittighet for det. Jeg vet at det er pyton å være borte fra jobben, men noen ganger er det faktisk det aller beste. Håper du får lada batterier og kommet til hektene i dagene framover! GOD HELG!
Prada Skrevet 14. oktober 2006 #2284 Skrevet 14. oktober 2006 Vært borte en stund, så måtte innom og oppdatere meg. Håper du får slappet av masse! Sykemelding var sikker lurt. Merker at det er lite energi å gå på her også... God helg!
AnLin Skrevet 15. oktober 2006 #2285 Skrevet 15. oktober 2006 Hei! Har også fulgt med deg og håper du får slappet litt av nå! Har et lite spm. Som ny her så synes jeg det er fryktelig dødt på forumet for prøvere.. Skriver de fleste dagbok her slik at det ikke bli så mye aktivitet der? Synes dere virker så ufattelig mye koseliger og hyggelige her enn andre steder jeg har vært innom på nettet.
Skusla Skrevet 15. oktober 2006 #2286 Skrevet 15. oktober 2006 Hei hei Siden du var innom dagboken min og la igjen en så kos hilsen tenkte jeg å gjøre det samme.... Så nå har jeg sittet her og lest litt i dagboken din og må si det samme som de andre her- bra du ble sykemeldt. Ikke noe særlig å gå for halv maskin, å det er ingenting å ha dårlig samvittighet for. Du tilbydde deg å jobbe hjemmefra og du har gjort det du kunne. Bedre at du får slappet av så du kommer sterkere tilbake senere. Håper du har hatt en fin helg og fått sovet masse... Det fortjener du!!! Frokost på sengen er heeerlig... Fikk det med Skusla-mannen forrige helg ( for første gang på år og dag ) å jeg ble så glad- Skinte opp hele dagen min.. Skal bli spennende å følge med her framover... Stor klem fra Skusla
Holly Hobbie Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #2287 Skrevet 16. oktober 2006 Saa mange koselige hilsener som ventet paa meg i dag, da! :-D Skusla: tusen takk for besoket! Fikk sove en del i helgen, deilig det. Men frokost paa sengen ble det visst ikke noe av likevel! Men derimot frokost rundt kjoekkenbordet med hjemmelagede horn. Ikke saa verst det heller! AnLin: Koselig at du stakk innom! Er kanskje litt doedt inne paa proeverforumet for tiden? Jeg har ikke vaert der saa mye selv etter at jeg ble gravid, selv om det hender jeg svarer paa spoersmaal som "hva er pergo" (selv om jeg begynner aa bli litt lei akkurat det spoersmaalet...). Dagboekene er jo uansett mer personlige. Anbefaler absolutt aa starte en! Og lykke til med proeving fremover! Hvor lenge har dere proevd? Prada: Takk skal du ha! Haaper du faar litt mer energi du ogsaa! Kverula: Koselig aa se deg igjen! Ja, tiden gaar fort, og snart er jeg som du sier halvveis! Jeg har ikke saa daarlig samvittighet lenger. Tross alt er det flere paa teamet som kan ta mine oppgaver, saa det er ikke krise om jeg er borte en uke. Og det var deilig aa sove til ni i dag! Missbumblebee: Takk for gode raad! Haaper du hadde en fin helg! Stooor til deg ogsaa! Arkana: Ja, skjoenner ikke helt den regelen der. Jeg har jo jobbet en del hjemmefra foer, riktignok ikke i en hel uke av gangen, men likevel...Men naa nyter jeg aa ha litt fri! Burpen: Den frokosten paa sengen ble ikke noe av, men jeg faar ha det til gode! Ang. permisjon - hadde nok vurdert aa jobbe lenger dersom jeg var sikker paa aa fortsette i jobben etterpaa, men siden jeg er ganske sikker paa at jeg ikke kommer til aa gjoere det, saa synes jeg det er like greit aa begynne tidlig, slik at jeg er uthvilt og har tid til aa ordne praktiske ting foer foedselen. Likevel er det ikke saa tidlig synes jeg - blir vel fem uker foer termin. I Norge er det jo tre uker som er vanlig.
Pi@ Skrevet 16. oktober 2006 #2288 Skrevet 16. oktober 2006 Synes det hørtes veldig fornuftig ut at du ble sykemeldt jeg. Tror virkelig du trenger å hvile litt, men det er veldig vanskelig å godta i starten at du bare skal gå hjemme og ikke gjøre noen ting. Det går seg til og når uka er ferdig kunne du sikkert tenkt deg ei uke til
Holly Hobbie Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #2289 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, du har sikkert rett, Pi@! Her er det nok aa gjoere hvertfall, saa jeg tror ikke jeg kommer til aa kjede meg! Har ryddet i klaerne mine og er endelig ferdig! Fikk ryddet vekk klaer som ikke passer og sommerklaerne. Saa naa er det mye lettere aa finne frem i skapene! Skal ta med en del gamle klaer til bruktbutikk i morgen, og kaste noe som har flekker jeg ikke faar bort. Naa skal jeg bare finpusse rommet saa det blir litt renere - stoevsuge, skifte paa sengen og toerke litt stoev. Saa skal jeg lage middag. Har fine torskefileter i kjoeleskapet, men er ikke sikker paa hva jeg skal gjoere med dem. Blir kanskje en tradisjonell middag med kokt torsk, gulroetter og gratinerte poteter. Kan jo bli godt det ogsaa! Aa nei - har ikke smoer!! Maa ringe T og be ham handle paa vei hjem. Er blitt forkjoelet av alle ting, kanskje ikke saa rart etter aquagymmen i gaar - dro rett ut med vaatt haar og handlet etterpaa. Skal ingenting til foer jeg blir forkjoelet! Der fikk jeg ringt T, saa da er middagen reddet! Og eplekaken jeg har tenkt aa lage!
Burpen Skrevet 16. oktober 2006 #2291 Skrevet 16. oktober 2006 Sånn og forstå med permisjonen! Da skjønner jeg veldig godt,- lurte egentlig på om det var jeg som var helt håpløs til å regne! Får ikke håpe du blir syk nå, du må kanskje investere i en lue? Husker jo fra barneskolen etter svømmetimen, så var det påbudt med lue! *knallrosa lue med DIGER dusk* ...husker det jeg Deilig å få litt plass i skapet,- jeg hadde en sånn "runde" for noen uker siden, og det er så fint og oversiktlig som det aldri har vært før!
magolia Skrevet 16. oktober 2006 #2292 Skrevet 16. oktober 2006 Ser det er flere enn meg som har problemer med å slappe av til tross for forkjølelse og sykemelding...
Missbumblebee Skrevet 17. oktober 2006 #2293 Skrevet 17. oktober 2006 Ha en fin dag vennen, og husk å slappe av og passe på deg selv nå da!
Fjellrypa Skrevet 17. oktober 2006 #2294 Skrevet 17. oktober 2006 Håper du får slappet av, sånn at energien kan komme snikende tilbake.
Holly Hobbie Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #2296 Skrevet 17. oktober 2006 Hei alle sammen! Det jeg skrev var kanskje litt misvisende - glemte jo aa nevne at jeg har sovet leeeenge hver morgen! Saa jeg begynner aa foele meg uthvilt, og det er herlig! I dag sto jeg opp halv ti, lagde meg litt havregroet og spiste frokost foran Oprah Winfrey show. Veldig avslappende! I dag er det yoga, men det er ikke saerlig slitsomt. Ellers har jeg tenkt aa gaa loes paa enten ett av badene eller kjoekkengulvet i ettermiddag.
Holly Hobbie Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #2298 Skrevet 17. oktober 2006 Tilbake fra bytur. Var paa yoga og deretter litt shopping. Kjoepte meg en parfyme, Beautiful Sheer fra Estee Lauder, det var ikke planlagt, men...Jeg bare maatte fornye meg litt i duftveien, tenkte jeg. Er ikke ofte jeg gjoer saant, saa jeg faar ikke ha altfor daarlig samvittighet! Ogsaa kjoepte jeg meg en nydelig kjole til under halv pris, men den kommer ikke til aa passe foer post-baby. Naa er jeg hjemme og lurer paa om jeg skal gidde aa gjoere noe fornuftig, eller surfe litt paa nettet. Hmm....
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 17. oktober 2006 #2299 Skrevet 17. oktober 2006 Godt du greier å kose deg litt sjølv om du er sjukemeldt! Eg står på farten til trening no. Gledar meg til UL på fredag!
Susan Sto Helit Skrevet 19. oktober 2006 #2300 Skrevet 19. oktober 2006 Måtte jo bare innom deg idag! Gratulerer med å ha kommet halvveis! :hoppe: 20 uker! :hoppe: Synes du ikke tiden plutselig har gått veldig fort siden du fant ut at du var gravid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå