Mrs N Skrevet 20. september 2006 #2121 Skrevet 20. september 2006 Hei hei Holly Innom og sjekker om du og den lille har det fint
Holly Hobbie Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2122 Skrevet 20. september 2006 Takk for det, MrsN! Vi har det bra, men jeg holder paa aa sovne i dag. Gleder meg til en liten lur foer/etter middag. Yamaha: Takk for hilsen og hopping! Kipa: Koselig at du legger igjen spor! Det er bare aa komme igjen, forventer slett ikke hilsener, synes det bare er hyggelig at du er innom og leser! Du faar kose deg med sjoeroever'n! Missbumblebee: Der er du jo!! Haaper alt staar bra med deg og Bumblebabyen! Ja, det er goey aa kjenne liv! Gleder meg til tydeligere "spark og slag" (uff, hoeres ut som jeg liker aa bli pint! )! T har hatt en rekke med "nederlag" paa jobben i det siste (komplisert aa forklare), ikke som foelge av at han har gjort noe feil, men pg.a markedssvingninger, og jeg tror han foeler seg litt maktesloes og angrer paa at han forlot den stillingen hvor han gjorde det saa bra. Saa han ser seg sakte rundt etter en lignende jobb som den han hadde, allerhelst i Norge, men ogsaa andre steder (kanskje Danmark! Men det er et langtidsprosjekt uansett). Men babyen er det som holder ham positiv for tiden, saa jeg tror det skal gaa bra! Susan Sto Helit: Skal proeve trikset igjen! Men naa som jeg kjenner bevegelser saa er jeg uansett rimelig sikker paa at nurket har det bra! magolia: Jo, det er en utrolig bra foelelse aa kjenne liv! Pi@: I dag er jeg FORTSATT trett, og begynner aa bli lei. Aller helst vil jeg ta meg en laaaang ferie, men jeg faar bare holde ut - om litt over en uke drar vi til Menorca! Blir deilig med bading, spabehandlinger, god mat og sene morgener.
Arkana Skrevet 20. september 2006 #2123 Skrevet 20. september 2006 16 uker i morgen, snart halvveis. Så fort tiden går! I går tenkte jeg plutselig at om jeg hadde blitt gravid nå hadde jeg hatt termin rundt bryllupsdagen vår, og det er jo så leeeenge til. Det tar lang tid å lage et barn, og det føles kanskje enda lengre når man faktisk er gravid. Jeg som er så utålmodig, hvordan skal jeg holde ut uten å bli gal.
Burpen Skrevet 20. september 2006 #2124 Skrevet 20. september 2006 I dag er jeg FORTSATT trett, og begynner aa bli lei. Aller helst vil jeg ta meg en laaaang ferie, men jeg faar bare holde ut - om litt over en uke drar vi til Menorca! Blir deilig med bading, spabehandlinger, god mat og sene morgener. ← Jeg er også ganske trøtt for tida. det er ingenting å gjøre med det, har jeg finni ut... Heldige dere, som skal på ferie! Hvor er Menorca? *aldri hørt om * Du er så heldig som kjenner liv, og VET du gjør det... Ååååååå, jeg vil også!! Håper du har en fin kveld!
Holly Hobbie Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2125 Skrevet 20. september 2006 16 uker i morgen, snart halvveis. Så fort tiden går! I går tenkte jeg plutselig at om jeg hadde blitt gravid nå hadde jeg hatt termin rundt bryllupsdagen vår, og det er jo så leeeenge til. Det tar lang tid å lage et barn, og det føles kanskje enda lengre når man faktisk er gravid. Jeg som er så utålmodig, hvordan skal jeg holde ut uten å bli gal. ← Ja, du sier noe der! Det er lenge aa vente, men samtidig er det mange smaa milepaeler underveis aa glede seg til, heldigvis! Ogsaa trenger man litt tid paa aa innse at man faktisk skal bli mor og far, ogsaa! Skal dere begynne proeving rett etter bryllupet? Jeg er også ganske trøtt for tida. det er ingenting å gjøre med det, har jeg finni ut... Heldige dere, som skal på ferie! Hvor er Menorca? *aldri hørt om * Du er så heldig som kjenner liv, og VET du gjør det... Ååååååå, jeg vil også!! Håper du har en fin kveld! ← Hei Burpen! Menorca er en oey rett ved Mallorca. Vi har aldri vaert der foer, men tror det skal bli bra! Er visst hvertfall noen-og-tyve grader der naar vi er der (medmindre det blir skikkelig daarlig vaer), saa vi haaper aa faa litt sommerfoelelse igjen! Du kjenner helt sikkert liv snart du ogsaa! Det er ikke saann kjempetydelig, bare som litt kiling i livmoren. Jeg kjenner det ikke hele tiden (sikkert fordi den beveger seg i forskjellige retninger, eller hviler seg noen ganger), men naar jeg kjenner det er det veldig artig! Sitter paa jobben og later som ingenting, enda jeg egentlig vil fortelle det! Faar haape vi kvikner litt til begge to snart!
Holly Hobbie Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2126 Skrevet 21. september 2006 16 uker allerede! Synes tiden plutselig begynner aa gaa ganske fort! Var saa deilig aa vaakne i "nytt" sengetoey i dag, og aa spise frokost paa et rent kjoekken! Fikk ryddet og ordnet en del i gaar kveld, og det trengtes! I dag kommer Jo, fotsonedamen, saa da er det jo greit at det ser presentabelt ut hjemme. En god natts soevn til tross - er like trett som jeg pleier, og lengter etter sengen. Men snart er det helg! Skal paa militaerball med venninnen min og mannen hennes paa loerdag, ellers har vi ingen planer, bortsett fra trening begge dagene. I dag har jeg planer om aa bestille noe mer mammaklaer. Har ett skjoert og to bukser som jeg passer inn i, og det er litt lite utvalg synes jeg. En pen jobb-bukse hadde ikke vaert aa forakte, samt noen skjorter. Var sikker paa jeg skulle komme inn i et gammelt skjoert som er ganske vidt i livet i dag, men det var bare aa glemme.
Gjest Epona Skrevet 21. september 2006 #2127 Skrevet 21. september 2006 Hopper for 16 uker!!! Trøttheten din høres velkjent og normal ut! Det er utrolig energikrevenede å være fram et barn, ikke glem det! Den viktigste jobben du gjør nå for tiden er å være gravid! Skru heller ned tempoet på alt annet. Høres ut som du har en koselig helg i vente. Og så har du deilig ferie i vente!!
Saeria Skrevet 21. september 2006 #2128 Skrevet 21. september 2006 for 16 uker! Er enig med deg at nå er det på tide med litt shopping. Det er jo ikke rare utvalget du har lengre. Men sånn er det vel bare når nurket vokser.
Holly Hobbie Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2130 Skrevet 21. september 2006 Takk for koselige hilsener, Epona, Saeria og MrsPotter! I dag er jeg faktisk mindre trett enn paa lenge. Fotsonedamen var her, og hun var saa glad paa vaare vegne. Har ikke sett henne siden juni, saa hun visste ikke at jeg var gravid foer i dag! Har shoppet til den store gullmedaljen i dag ogsaa. Brukte masse penger.....Kjoepte dette paa nett: Bukser, skjorte, pysj, nattkjole, badedrakt, penkjole, cardigan og bluse. Naa er det bare aa haape at mesteparten passer...kommer vel i posten til uken. Gleder meg til aa bli fiiiiin!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 21. september 2006 #2131 Skrevet 21. september 2006 Kjempefine klær! Gratulerer med 16 uker., forresten!!
Holly Hobbie Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2132 Skrevet 22. september 2006 Takk Ronja! Har typisk fredagsform i dag - dvs. trett, lei av jobben, og litt kvalm. Tror faktisk ikke jeg kommer til aa savne jobben saa mye som jeg foerst trodde naar jeg er i permisjon. Naa skal jeg ned til cafeen og hente meg en latte (firmaet mitt har en konto der, saa det er gratis for oss) og saa dukker det sikkert opp noen jobbting jeg maa gjoere.
Pi@ Skrevet 22. september 2006 #2133 Skrevet 22. september 2006 Gratulerer med 16 uker . Jeg likte spesielt godt penkjolen, cardiganen og blusa , men alt var veldig fint. Jeg gleder meg masse til den dagen jeg ikke kommer inn i mine vanlige klær jeg . Ha en fin fredag
magolia Skrevet 22. september 2006 #2135 Skrevet 22. september 2006 for 16 uker!!! Lov til å være lei jobb på fredager!!!
Burpen Skrevet 22. september 2006 #2136 Skrevet 22. september 2006 Takk for hilsen hos meg! Kanskje trettheten er på retur? Vi kan jo håpe Skjønner godt du er lei jobben, det er lov det, når det praktisk talt (nesten) er helg! Planer for helga da?
Mrs N Skrevet 22. september 2006 #2137 Skrevet 22. september 2006 Så mange fine klær du har bestilt da! Er lenge til jeg kan bestille sånt Håper du får en fin helg! (er visst fredag allerede jo)
Saeria Skrevet 22. september 2006 #2138 Skrevet 22. september 2006 Kose deg i helgen da, vennen. Samle krefter og nyte mann og spire.
Fjellrypa Skrevet 22. september 2006 #2139 Skrevet 22. september 2006 God helg! Kos deg på ball, og slapp av så godt som mulig!
Meredith Skrevet 22. september 2006 #2140 Skrevet 22. september 2006 Gratulerer med 16 uker! Så utrolig spennende at du har kjent litt liv i magen allerede - må bare være en helt utrolig følelse! Ønsker deg en kjempefin helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå